Boeie ze staan 1 - 0 voor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef G3rtonimo het volgende:
Jammer dat deze gast eruit gaat, ik had hem wel een zware kruisbandblessure gegund. Wat een aanfluiting voor het voetbal is dat Getafe.
(En ik ben totaal geen Ajax supporter)
Babel moet toch wat . Kan verder niksquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef manny het volgende:
gaan klagen over de scheids. haha. als je ergens al drie weken voor gewaarschuwd bent....
nu maar gewoon een lelijke 1-1 maken
Elke tegenstander kan het Ajax op dit moment lastig maken. Voor de winterstop werd je gered door de aanvallers, maar die zijn niet nu ook niet meer in vorm (of geblesseerd).quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:06 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ze leveren ook geen ballen in omdat ze geen zin hebben. Wel omdat ze het al weken kwijt zijn.
Ajax heeft voor de winterstop uitstekende wedstrijden gespeeld, vooral positioneel soms beter nog dan vorig seizoen. .quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Elke tegenstander kan het Ajax op dit moment lastig maken. Voor de winterstop werd je gered door de aanvallers, maar die zijn niet nu ook niet meer in vorm (of geblesseerd).
Ik snap soms oprecht niet waar de UEFA nu naar toe wil met deze sport. Wanneer gaan ploegen die structureel blijven rollen, zuigen en vertragen nu eens gewoon heel kort gehouden worden om dit uit te bannen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:14 schreef manny het volgende:
gaan klagen over de scheids. haha. als je ergens al drie weken voor gewaarschuwd bent....
nu maar gewoon een lelijke 1-1 maken
Hoe lang ga je deze onzin nog volhouden?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:20 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ajax heeft voor de winterstop uitstekende wedstrijden gespeeld, vooral positioneel soms beter nog dan vorig seizoen. .
We praten over dezelfde Uefa die spelers als Ramos prijzen geeft ?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:20 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik snap soms oprecht niet waar de UEFA nu naar toe wil met deze sport. Wanneer gaan ploegen die structureel blijven rollen, zuigen en vertragen nu eens gewoon heel kort gehouden worden om dit uit te bannen?
Onzinquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:47 schreef Scorpie het volgende:
Slechtste wedstrijd in twee jaar tijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |