abonnement Unibet Coolblue
pi_191607469
quote:
18s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar een wond open te rijten.
Vergeleken met CL 2019 is dat een schrammetje
pi_191607473
quote:
18s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Ik probeer alleen maar een wond open te rijten.
Tis wat
pi_191607493
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:48 schreef Themeparktommy het volgende:

[..]

Vergeleken met CL 2019 is dat een schrammetje
Die ben ik alweer vergeten.
pi_191607500
quote:
18s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:49 schreef Muskusboktor57 het volgende:

[..]

Die ben ik alweer vergeten.
pi_191607561
Nou daar gaan we dan:

Positief:

- De lucht zag er heel mooi uit op een gegeven moment
- Hopelijk zaten er veel scouts op de tribune en kunnen veel van onze jongens hun transfer komende zomer wel vergeten
- Smakelijk moeten lachen om Babel toen hij die overtreden maakte.
- Schuurs had 1 sterk duel waardoor ik kon zeggen 'zie je wel dat Schuurs beter is dan Alvarez!?'
- Varela viel niet COMPLEET door de mand

Negatief:

- Naarste ajax wedstrijd sinds die 6-2 tegen Feyenoord
- Ziyech, Tadic, Beek, Nico, Blind lieten het allemaal afweten. Man wat waren die allemaal stuk voor stuk slecht zeg
- Babel speelde zoals wel vaker: als een oude man
- Zoals verwacht: kopie van die pot tegen Valencia
- Traore toch nog een maatje te klein
- We hebben op elke linie versterkingen nodig
- Die 2-0 was compleet onnodig en gaat het verschil maken tussen wel of niet doorgaan
- Vorig jaar rond deze tijd was die uitwedstrijd tegen Real
- Het heeft er geen seconde in gezeten vandaag
- Die mooie combinaties van vorig jaar zijn helemaal verdwenen
- Bier is op
pi_191607591
Wat een avond. Hoogtepunt was Babel's actie.
"The wolves will come again," said Jojen solemnly. - George R.R. Martin
  donderdag 20 februari 2020 @ 21:56:47 #232
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191607659
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:37 schreef Fargo het volgende:

[..]

Zeer teleurgesteld na Europese overwintering (na een meer dan acceptabele CL-campagne en we zijn nog niet uitgeschakeld), op pole position voor de titel en een halve finale in de beker?

Dat het voetballend niet te wensen overlaat snap ik heus wel. Maar als dit al een kutseizoen is dan heb je je in eerdere seizoenen toch al een paar keer opgeknoopt?
Mijn punt is nu juist dat ik dit seizoen met hogere verwachtingen begon omdat er een selectie staat met kwaliteit EN ervaring Eerdere seizoen was het vaak al snel gelatenheid.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191607765
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:52 schreef Intint het volgende:
Nou daar gaan we dan:

Positief:

- De lucht zag er heel mooi uit op een gegeven moment
- Hopelijk zaten er veel scouts op de tribune en kunnen veel van onze jongens hun transfer komende zomer wel vergeten
- Smakelijk moeten lachen om Babel toen hij die overtreden maakte.
- Schuurs had 1 sterk duel waardoor ik kon zeggen 'zie je wel dat Schuurs beter is dan Alvarez!?'
- Varela viel niet COMPLEET door de mand

Negatief:

- Naarste ajax wedstrijd sinds die 6-2 tegen Feyenoord
- Ziyech, Tadic, Beek, Nico, Blind lieten het allemaal afweten. Man wat waren die allemaal stuk voor stuk slecht zeg
- Babel speelde zoals wel vaker: als een oude man
- Zoals verwacht: kopie van die pot tegen Valencia
- Traore toch nog een maatje te klein
- We hebben op elke linie versterkingen nodig
- Die 2-0 was compleet onnodig en gaat het verschil maken tussen wel of niet doorgaan
- Vorig jaar rond deze tijd was die uitwedstrijd tegen Real
- Het heeft er geen seconde in gezeten vandaag
- Die mooie combinaties van vorig jaar zijn helemaal verdwenen
- Bier is op
Stoer zeg
Gino ♥
pi_191607830
Twee nul lijkt me inderdaad over en uit. 1 goal had je thuis nog goed gemaakt
  donderdag 20 februari 2020 @ 22:06:11 #235
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_191607849
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:52 schreef Intint het volgende:
Nou daar gaan we dan:

Positief:

- De lucht zag er heel mooi uit op een gegeven moment
- Hopelijk zaten er veel scouts op de tribune en kunnen veel van onze jongens hun transfer komende zomer wel vergeten
- Smakelijk moeten lachen om Babel toen hij die overtreden maakte.
- Schuurs had 1 sterk duel waardoor ik kon zeggen 'zie je wel dat Schuurs beter is dan Alvarez!?'
- Varela viel niet COMPLEET door de mand

Negatief:

- Naarste ajax wedstrijd sinds die 6-2 tegen Feyenoord
- Ziyech, Tadic, Beek, Nico, Blind lieten het allemaal afweten. Man wat waren die allemaal stuk voor stuk slecht zeg
- Babel speelde zoals wel vaker: als een oude man
- Zoals verwacht: kopie van die pot tegen Valencia
- Traore toch nog een maatje te klein
- We hebben op elke linie versterkingen nodig
- Die 2-0 was compleet onnodig en gaat het verschil maken tussen wel of niet doorgaan
- Vorig jaar rond deze tijd was die uitwedstrijd tegen Real
- Het heeft er geen seconde in gezeten vandaag
- Die mooie combinaties van vorig jaar zijn helemaal verdwenen
- Bier is op
Maak je niet druk. Thuis winnen we ook niet, dan maakt die 2-0 niet meer uit.
pi_191607964
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:02 schreef Tjacka het volgende:

[..]

Stoer zeg
?
pi_191608149
Zuivere speeltijd was 42 minuten en 36 seconden lees ik net. Dat is wat magertjes lijkt me.
pi_191608163
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:56 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Mijn punt is nu juist dat ik dit seizoen met hogere verwachtingen begon omdat er een selectie staat met kwaliteit EN ervaring Eerdere seizoen was het vaak al snel gelatenheid.
Dus jij bent zo iemand waar het steeds over gaat in podcasts en op de tv. De Ajacied met nog hogere verwachtingen dan het vorige seizoen kon waarmaken. Ik had er nooit eentje in het echt gezien, dacht dat ze niet bestonden, dat de media ze bedacht hadden.
-nee-
pi_191608185
Wat een kut partij godverdomme
pi_191608656
Ik ben zelf geen voetballer, maar what the fuck gaat er in die koppen om, om zo'n zaadpot neer te leggen als je weet dat dit je enige kans op een beetje glorie is.
Ongelofelijk...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_191608748
Wel opvallend dat uitgerekend een ervaren man als Babel zich zo uit de wedstrijd laat halen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191608879
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat uitgerekend een ervaren man als Babel zich zo uit de wedstrijd laat halen
Lijkt mij geen hele slimme jongen
pi_191609050
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 22:46 schreef TheVulture het volgende:
Wel opvallend dat uitgerekend een ervaren man als Babel zich zo uit de wedstrijd laat halen
Die kan er gewoon geen kanker van
Gino ♥
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:05:08 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191609079
dat was wel een partij slecht zeg, was m'n voorgevoel over de EL toch juist, heeft toch echt wel met opladen te maken, en Getafe is toch een soort van RKC Europees.

Volgende week een formaliteit, concentreren op kampioenschap en volgend seizoen hopen op een aardige CL loting.
pi_191609171
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:05 schreef Tarado het volgende:
dat was wel een partij slecht zeg, was m'n voorgevoel over de EL toch juist, heeft toch echt wel met opladen te maken, en Getafe is toch een soort van RKC Europees.

Volgende week een formaliteit, concentreren op kampioenschap en volgend seizoen hopen op een aardige CL loting.
Het ligt ook gewoon aan de vorm natuurlijk, want tegen Valencia-thuis was het net zo slecht in de CL. Ajax is ook gewoon makkelijk uit het spel te halen door provocaties en het is voetballend ook gewoon niet goed genoeg dit seizoen.
Oh.
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:16:28 #246
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191609269
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Het ligt ook gewoon aan de vorm natuurlijk, want tegen Valencia-thuis was het net zo slecht in de CL. Ajax is ook gewoon makkelijk uit het spel te halen door provocaties en het is voetballend ook gewoon niet goed genoeg dit seizoen.
ze hebben toch een aardig niveau gehaald in de CL, bij Valencia brak het gebrek aan diepgang echt op maar was ondanks dat lang niet zo slecht als vandaag
pi_191609328
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 21:31 schreef Fargo het volgende:

[..]

Maar dat vind ik ook kut hoor. Maar hierboven wordt dan gedaan alsof Ajax zijn best niet doet of zo. Gaat toch nergens over?

De enige misser op transfergebied vind ik het ontbreken van een CV (al dachten ze die te hebben, maar dat was een fout) en de komst van Babel.
Babel is gewoon opvulling, dat zowel Neres als Promes nu (nog) geblesseerd zouden zijn kun je Overmars/Ten Hag niet aanrekenen.

Dat er eigenlijk geen enkele fatsoenlijke middenvelder in de selectie zit vind ik de grootste misser. En dan heb je nog geluk dat Martinez daar enigszins uit de voeten bleek te kunnen.
pi_191609329
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:16 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hebben toch een aardig niveau gehaald in de CL, bij Valencia brak het gebrek aan diepgang echt op maar was ondanks dat lang niet zo slecht als vandaag
Het was wel aardig maar ook niet geweldig in de CL: Lille-thuis die kregen veel open kansen, Valencia-uit weer veel gemiste kansen van de tegenstander (en de doelpunten kwamen omdat de voorhoedespelers meer in vorm waren, maar voetballend toen met Martinez-Alvarez op het middenveld was het echt matig), Chelsea-thuis was ruk. Dan ook die voorrondes nog tegen PAOK en APOEL wat ook tranentrekkend was.

Af en toe wel wat flitsen van vorig jaar met de voorste vier inderdaad, maar het was allemaal al erg breekbaar.
Oh.
  donderdag 20 februari 2020 @ 23:21:53 #249
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_191609342
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:20 schreef wimderon het volgende:
geen enkele fatsoenlijke middenvelder in de selectie
Donny ;)
We have always been at war with Eastasia.
pi_191609352
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 23:05 schreef Tarado het volgende:
dat was wel een partij slecht zeg, was m'n voorgevoel over de EL toch juist, heeft toch echt wel met opladen te maken, en Getafe is toch een soort van RKC Europees.

Volgende week een formaliteit, concentreren op kampioenschap en volgend seizoen hopen op een aardige CL loting.
Juist voor dat laatste had je prima zaken kunnen doen. Met nog wat puntjes erbij had je dichterbij of in een gunstigere put kunnen komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')