Ik houd het liever bij goede oude muziek.quote:
Mijn ene oma was streng maar rechtvaardig en in sommige gevalen ook lief, mijn moeder ,zusje en ik hebben haar als laatste op haar sterfbed gezien, en alhoewel er fysiek gezien vrij weinig van over was, wist ze ons nog allemaal bij naam te noemen. Dat heeft me heel erg geraakt aangezien mijn oma aan andere kan alles al zo verpest had, dat het eigenlijk alleen maar om de erfenis ging en daar voor haar dood en ze totaal dement was al rechtzaken over gevoerd werden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 19:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn oma stierf toen ik 12 jaar oud was. Het enige dat ik mij herinner is dat ze lief voor mij was.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik houd het liever bij goede oude muziek.
Dat is best wel heftig. Mijn grootouders van mijn vaderskant heb ik nooit gekend.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Mijn ene oma was streng maar rechtvaardig en in sommige gevalen ook lief, mijn moeder ,zusje en ik hebben haar als laatste op haar sterfbed gezien, en alhoewel er fysiek gezien vrij weinig van over was, wist ze ons nog allemaal bij naam te noemen. Dat heeft me heel erg geraakt aangezien mijn oma aan andere kan alles al zo verpest had, dat het eigenlijk alleen maar om de erfenis ging en daar voor haar dood en ze totaal dement was al rechtzaken over gevoerd werden.
die staat onder de douchequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Nou vooruit dan. Maar hoe zit het met die langharige?
Luister nou eens naar chufi.quote:
BadeDas?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:13 schreef Recce het volgende:
[..]
Man3, vraag even wat hij van DAS vindt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |