Iedereen kan tussen de 40 en 60% voorspellen toch, daar hoef je geen piet paulusma voor te zijn.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:35 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Absoluut, de voorspellingen van Buienrader kan ik ook, met ogen dicht![]()
Verstand op nul en het maar laten komen, succes ermee!quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
10 werkdagen en 2 weekenden.![]()
Je wilt niet weten hoe het er nu uitziet overal.
En dat in de wachtkamer van de tandarts.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Joh
Ze stuurde me een printscreen van de verstuurde mail terwijl ik in de wachtkamer van de tandarts zat, ik moest hardop lachen
Dat ga ik inderdaad proberen en dank je.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:37 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Verstand op nul en het maar laten komen, succes ermee!
vertel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
10 werkdagen en 2 weekenden.![]()
Je wilt niet weten hoe het er nu uitziet overal.
Ze zijn de flats aan het renoveren, alles wordt vervangen, ramen, kachels, leidingen, wc, douche.quote:
Whut? Als het niet op een ap of fb staat dan gelooft men het niet.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen kan tussen de 40 en 60% voorspellen toch, daar hoef je geen piet paulusma voor te zijn.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ze zijn de flats aan het renoveren, alles wordt vervangen, ramen, kachels, leidingen, wc, douche.
Ik moet dadelijk overdag 10 verdiepingen naar beneden naast de flat naar een klein gebouwtje waar een wc in zit gaan.
Of eerst zeggen dat het het eerste uur droog blijft en dan ineens 3 tellen vantevoren verschijnt er een blauw puntje in de balk dat het even gaat regenen....ja duh...als ik naar buiten kijk kan ik ook voorspellen dat het regent maar je was wel de deur uitgegaan in de "wetenschap" dat het volgens hun het eerste uur droog zou blijven.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Iedereen kan tussen de 40 en 60% voorspellen toch, daar hoef je geen piet paulusma voor te zijn.
Wat een leuke.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik deze net op de muur hier zitten
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Waar al je buren ook naar het toilet gaan
Verrek, das Karelquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef BoonDockSaint het volgende:
[ afbeelding ]
Als je het zelf maar gelooft kom je er mee weg, maakt niet uit hoeveel volgers je hebt, en als het niet uitkomt ben je verward en kom je onder 60% van je gevangenisstraf uit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:40 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Whut? Als het niet op een ap of fb staat dan gelooft men het niet.
In een onweersbui gaat het nog veel harder.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:24 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Voorjaarsbellen zijn het mooist. Die gaan dik over de 7 meter per seconde.
Ja, vooral naast het front. Maar dan blijf ik liever beneden.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:43 schreef Recce het volgende:
[..]
In een onweersbui gaat het nog veel harder.
50% kans op regen 50% kans op zon, je kunt niet missen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:41 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Of eerst zeggen dat het het eerste uur droog blijft en dan ineens 3 tellen vantevoren verschijnt er een blauw puntje in de balk dat het even gaat regenen....ja duh...als ik naar buiten kijk kan ik ook voorspellen dat het regent maar je was wel de deur uitgegaan in de "wetenschap" dat het volgens hun het eerste uur droog zou blijven.
Schrok je erg?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:43 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik liep de trap op zie je zoiets op de muur
Kerol.quote:
Daar ga je met je plastic tasje met bleek en pleerol, ff poepen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:42 schreef ChocoFan het volgende:
[..]Dus tasje klaarmaken met schoonmaakmiddel en pleerol en dan kan ik naar de wc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |