Maart loeit zijn staart.quote:
Ja lekker dan, maar koeien hebben toch een staart?quote:
Dat was het.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maart loeit zijn staart.
MOOOOOSSH. Ofzoquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maart loeit zijn staart.
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 20 februari 2020 20:24 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Maart loeit zijn staart.
April doet wat die wil.quote:
Katten ook en ik soms ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ja lekker dan, maar koeien hebben toch een staart?
Klopt, maar alles is overstuur, zelfs bij vroege vogels bellen mensen al in dat dingen 3 weken eerder bloeien en fluiten dat vorig jaar, terwijl dat van die personen zijn die zich alleen met die voortplanting bezig houden.quote:
Misschien een kort pittig kapsel een optie?quote:
Dat is waar, ik hoor al sinds weken de vogeltjes heel vroeg fluiten in de ochtend.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Klopt, maar alles is overstuur, zelfs bij vroege vogels bellen mensen al in dat dingen 3 weken eerder bloeien en fluiten dat vorig jaar.
Ik heb een tondeusequote:Op donderdag 20 februari 2020 20:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Misschien een kort pittig kapsel een optie?
Hoe kan een maand nou een staart hebben?quote:
Wat zit er in mijn bier dan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:29 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Komt op de meet wel goed. Dan weten we het.
Tja, ik heb al die achterlijke spreekwoorden en gezegdes niet verzonnen hoor.quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:29 schreef notturna het volgende:
[..]
Hoe kan een maand nou een staart hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |