Tja, ik denk dat de doorsnee Hollander het nummer Holland 1945 van Neutral Milk Hotel ook niet kent....quote:Op maandag 2 maart 2020 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat de doorsnee Ecuadoraan het nummer Ecuador van Sash! helemaal niet kent? Ik stond perplex.
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de doorsnee Hollander het nummer Holland 1945 van Neutral Milk Hotel ook niet kent....
Ik beperk mijzelf inderdaad tot I'm From Holland (Where the f** you from?)quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Tja, ik denk dat de doorsnee Hollander het nummer Holland 1945 van Neutral Milk Hotel ook niet kent....
Ecuador is een smakeloos land?quote:Op maandag 2 maart 2020 23:01 schreef Koffieplanter het volgende:
Wisten jullie dat de doorsnee Ecuadoraan het nummer Ecuador van Sash! helemaal niet kent? Ik stond perplex.
Weinig fijnproevers in dit land.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:33 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, bij die is het vooral spannend of hij op zijn fiets blijft zitten....quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk? Ik heb Neutral Milk Hotel nooit zo spannend gevonden. Net zoals Wilco. Nee, niet Kelderman.
Indie aeroplane over the sea is sowieso een album classicquote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Holland 1945 is wel een klassieker hoor.
Absoluut. Al kan ik me ook best voorstellen dat mensen geen fan zijn.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Indie aeroplane over the sea is sowieso een album classic
Vernoemd naar de mooiere tijden ook inderdaad.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:53 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Holland 1945 is wel een klassieker hoor.
Toen was er geen koers, dus dat lijkt me sterk.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vernoemd naar de mooiere tijden ook inderdaad.
Zeg me niet dat je OneRepublic, Kane en Kensington spannender vindt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Eerlijk? Ik heb Neutral Milk Hotel nooit zo spannend gevonden. Net zoals Wilco. Nee, niet Kelderman.
Wie?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zeg me niet dat je OneRepublic, Kane en Kensington spannender vindt.
Als ik hem een jaar niet luister en hem dan weer opzet ben ik altijd weer blij verrast. Dat album heeft gewoon een lekkere flow en er zit veel variatie in per nummer. Al kan ik snappen dat je op een gegeven moment het gerammel beetje zwaar raakt.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 09:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Absoluut. Al kan ik me ook best voorstellen dat mensen geen fan zijn.
Net als uitverkoop: alles moet weg.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:05 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Toen was er geen koers, dus dat lijkt me sterk.
Heb jij ook lopen hamsteren?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:13 schreef Immerdebestebob het volgende:
Jeff Magnum (van NMH) is sowieso een van ons. Hij begon keiveel rijst in te slaan uit angst voor de milleniumbug![]()
In die zin zie je dat de wereld zich wel eens herhaald.
Nee nog niet. Wel al aan gedacht, puur vanwege de logistieke problemen die zouden kunnen komen door de hysterie.quote:
Die vent is beetje speciaal. Die verzamelen zich allemaal in COR nu.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 10:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Kennen jullie Byzantynixschii nog? Hij is nu herrie aan het schoppen in COR.
Jaja Bas is kut enzovoorts..twitter:BasTietema twitterde op dinsdag 03-03-2020 om 09:51:50Hahaha @ArnaudDemare die gaat touwtje springen met een strijkijzer in quarantine is m’n nieuwe favoriete filmpje voor op #MotivationMonday!🤣📸 @RSinkeldam https://t.co/xEX8fMe6A8 reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |