Wat heeft een storm nou te maken met mijn lichaamsgewicht? Schizofreen figuur.quote:Op maandag 24 februari 2020 11:01 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Je projecteert nu je eigen vadsige lichaam op de gemiddelde user in deze reeks, die niet alleen in z'n gezicht al tien kilo kan afvallen zoals jij. Ik ga uit van een licht briesje.
Ziedend.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat heeft een storm nou te maken met mijn lichaamsgewicht? Schizofreen figuur.
Het grootste euvel van een storm lijkt me het moment dat je er doorheen moet fietsen dan wel lopen. De link die ik leg lijkt me met andere woorden een heel logische. Deze tantrum is niet helemaal gegrond.quote:
Nou, heel leuk.quote:Op maandag 24 februari 2020 12:21 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het grootste euvel van een storm lijkt me het moment dat je er doorheen moet fietsen dan wel lopen. De link die ik leg lijkt me met andere woorden een heel logische. Deze tantrum is niet helemaal gegrond.
twitter:JeroenVanbelle twitterde op maandag 24-02-2020 om 12:39:43De nieuwe banner van de E3 BinckBank Classic. Met de focus op Vlaamse (ex-)renners. Herkent u ze? #e3binckbankclassic2020 https://t.co/h11vaDnGQx
reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2020 13:44 schreef TargaFlorio het volgende:
twitter:JeroenVanbelle twitterde op maandag 24-02-2020 om 12:39:43De nieuwe banner van de E3 BinckBank Classic. Met de focus op Vlaamse (ex-)renners. Herkent u ze? #e3binckbankclassic2020 https://t.co/h11vaDnGQx[ afbeelding ] reageer retweet
Ik dacht eerst, die lijkt helemaal niet op Anna van der Breggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik dacht eerst, die lijkt helemaal niet op Anna van der Breggen.
quote:Op maandag 24 februari 2020 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Je was niet de enigequote:Op maandag 24 februari 2020 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Die linksonder wel.quote:Op maandag 24 februari 2020 14:01 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik miste haar snor idd.quote:
Maar het is vooral regenachtig, en niet echt mistig.quote:
Tot nu toe als een van de weinige landen nog corona-vrij. Zeg maar hoe dat kanquote:Op maandag 24 februari 2020 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Was die handjes allemaal.
Messenverzamelaar Henk Hakvoort.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
@:mani89 Wat vind jij van dit montuur?
Bonus dat je bij korfbal niet hoefde te koppen pak je ook even mee.quote:Op maandag 24 februari 2020 22:46 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Was die handjes allemaal.
Een post van showtimer zonder interpunctie, is ook een openbaring.quote:Op maandag 24 februari 2020 23:41 schreef showtimer het volgende:
[..]
Bonus dat je bij korfbal niet hoefde te koppen pak je ook even mee.
Mijn excuses. Zo scherp zeg, was het niet leuk in de menigte der kermisklanten?quote:Op dinsdag 25 februari 2020 02:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een post van showtimer zonder interpunctie, is ook een openbaring.
Het was fantastisch.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 09:43 schreef showtimer het volgende:
[..]
Mijn excuses. Zo scherp zeg, was het niet leuk in de menigte der kermisklanten?
Ik geloof je niet.quote:Op dinsdag 25 februari 2020 10:28 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het was fantastisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |