Nee heb energie zat, dadelijk nog lekker koeien melken en als ik thuiskom krijgt mijn vriendin er ook nog van langs vanavondquote:
met een emmer melk?>quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee heb energie zat, dadelijk nog lekker koeien melken en als ik thuiskom krijgt mijn vriendin er ook nog van langs vanavond
Hahaha.quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nee heb energie zat, dadelijk nog lekker koeien melken en als ik thuiskom krijgt mijn vriendin er ook nog van langs vanavond
En dat weet ze zelf ook?quote:Op donderdag 20 februari 2020 12:52 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Kan ook.quote:
Naja ik heb toestemming hoor.quote:
met z'n allen?quote:
SHOTGUN BOVENOPquote:
dibs op anaalquote:
dat is wel handig als je achter de computer zit. anders moet je het spraakgestuurd doenquote:
Ow ik weet een goeie grap, benieuwd of zijn computer dit uit kan spreken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel handig als je achter de computer zit. anders moet je het spraakgestuurd doen
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:05 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow ik weet een goeie grap, benieuwd of zijn computer dit uit kan spreken.
eroqiweh oiuhl adhsoluiayhspgoiuhq opiaeuyhiuawhadfsklgbj ojaidsgh oiuhaew poawuiegh vopaweh
Je prolaps is supergeilquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:05 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat is wel handig als je achter de computer zit. anders moet je het spraakgestuurd doen
lekkerquote:
weet ikquote:
Sow daar zag ik laatst een filmpje van, die mensen schijten gewoon letterlijk hun darmen naar buitenquote:
prima clubjequote:
yupquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:08 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Sow daar zag ik laatst een filmpje van, die mensen schijten gewoon letterlijk hun darmen naar buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |