Nee 😰quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:44 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Zoooo, is dat een zelfportret?
Een gehaktballenboom, das een geniaal idee!!quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Wel met een kuiltje jus en een enorme gehaktbal
Houd het niet lang bij haagsquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een gehaktballenboom, das een geniaal idee!!
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:47 schreef noodgang het volgende:
[..]
Een gehaktballenboom, das een geniaal idee!!
Ik zie nu echt een tokkie die uitvalt tegen een verpleegster omdat ze lang moest wachten voor mequote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou ik snap je soms zijn ze zo ignorant bij instanties ik heb ze vanmorgen in ziekenhuis ook even de waarheid verteld bah bah bah eikels
Die kapt hem meteen idd.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Houd het niet lang bij haags
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik zie nu echt een tokkie die uitvalt tegen een verpleegster omdat ze lang moest wachten voor me
Rikkertquote:
Doe eens rustig.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelijk klap op zijn muil geven!
Ik zag dat sexy lexy hier was en ik voel me nu eenmaal aangetrokken tot sexy vrouwenquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef noodgang het volgende:
[..]
Het gaat over gehaktballen en kijk eens wie er is
De dokter klappen geven omdat je eigen risico zo hoog isquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Gelijk klap op zijn muil geven!
Nou, zijn zat idioten die om niks blèren. Altijd heel snel klaar mee.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Ik heb vorige week ook tegen de chirurg verteld dat ik niet tevreden was over de communicatie. Of ze er wat mee doen is een tweede
dud0r: "Ik ben niet geheel tevreden over uw communicatie"quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
Ik heb vorige week ook tegen de chirurg verteld dat ik niet tevreden was over de communicatie. Of ze er wat mee doen is een tweede
Ja soms he ggrrrrquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:49 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Nou ik snap je soms zijn ze zo ignorant bij instanties ik heb ze vanmorgen in ziekenhuis ook even de waarheid verteld bah bah bah eikels
Hahaha,quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
dud0r: "Ik ben niet geheel tevreden over uw communicatie"
chirurg: "Musisz mieć pełne usta"
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:54 schreef noodgang het volgende:
[..]
dud0r: "Ik ben niet geheel tevreden over uw communicatie"
chirurg: "Musisz mieć pełne usta"
Geloven dat dat een vrouw isquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:53 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zag dat sexy lexy hier was en ik voel me nu eenmaal aangetrokken tot sexy vrouwen
Ik zag dat terugvertalen iets anders oplevert dan "Je moet je bek houden dikzak"quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:55 schreef dud0r het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Nu even door Google translate Halen
Dat is niet wat Google me vertelde. Die zei dat je een volle mond hadquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zag dat terugvertalen iets anders oplevert dan "Je moet je bek houden dikzak"
Jammer, gemiste kans dusquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:55 schreef noodgang het volgende:
[..]
Ik zag dat terugvertalen iets anders oplevert dan "Je moet je bek houden dikzak"
Ik heb een klacht ingediend bij mijn zorgverzekeraar.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
Doe eens rustig.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik heb een klacht ingediend bij mijn zorgverzekeraar.
Wat zegt die we hebben met ...........contact gehad en die zeggen het goed afgehandeld te hebben.
Ik zeg en jullie gaan er klakkeloos van uit dat wat .......... zegt de waarheid is.
Zonder dat je komt kijken of het klopt
Had hij maar een vak moeten leren. Ik heb er ooit één uit zijn praktijk getrokken, wou niet langs komen bij mijn zieke zoon. Heb hem echt zelf opgehaald, of hij mee ging. Zij alleen maar, tja jij hebt tenslotte een eed afgelegd en zal het vast wel weten.quote:Op donderdag 20 februari 2020 13:53 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
De dokter klappen geven omdat je eigen risico zo hoog is
Doe maar een kratje brandquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja hallo de brandweer hier.
Ik snap dat als het je kinderen aangaat, je dit soort dingen niet accepteert...quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:01 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Had hij maar een vak moeten leren. Ik heb er ooit één uit zijn praktijk getrokken, wou niet langs komen bij mijn zieke zoon. Heb hem echt zelf opgehaald, of hij mee ging. Zij alleen maar, tja jij hebt tenslotte een eed afgelegd en zal het vast wel weten.
Whehehequote:Op donderdag 20 februari 2020 14:01 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Doe maar een kratje brand
Je kan met sommige mensen echt niet praten.quote:
Daar kan ik dus heel verdrietig van worden ja. Bij mijn zoon was hij net op tijd, had bijna 42 gr. En toen die lul er was kreeg hij een koortsstuip mijn zoon. Bedoel maar. Ja en dan snap ik sommige wel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:03 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ik snap dat als het je kinderen aangaat, je dit soort dingen niet accepteert...
Hier in Veghel is een 10-tal jaren geleden een jochie overleden, kort nadat de ouders op de eerste hulp weg waren gestuurd "omdat het maar een griepje was".
Geen idee wie dit zijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 13:59 schreef engine het volgende:
Fury en Wilder maken er weer een mooie show van![]()
https://www.nu.nl/sport/6(...)or-titelgevecht.html
Sollyquote:
Klopt ze voetballen nietquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Geen idee wie dit zijn
Tsja, ik ook.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Daar kan ik dus heel verdrietig van worden ja. Bij mijn zoon was hij net op tijd, had bijna 42 gr. En toen die lul er was kreeg hij een koortsstuip mijn zoon. Bedoel maar. Ja en dan snap ik sommige wel.
Oh ja kan me voorstellen hoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Sollylang verhaal maar ik word soms zo moe van dit soort dingen.
Wachttijd is nou eenmaal kut in een ziekenhuis, is overal. Maar ik zal daar dus geen drukte over maken. Kunnen zij ook niks aan doen, dan is het beleid niet goed?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, ik ook.
Maar ik hoor ook geregeld verhalen van Tokkies die het ZKH op stelten zetten omdat de wachttijd oploopt...
Dat is wel een dingetje hoor die wachttijden. Man man manquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:09 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Tsja, ik ook.
Maar ik hoor ook geregeld verhalen van Tokkies die het ZKH op stelten zetten omdat de wachttijd oploopt...
En dat voor die meuk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:14 schreef aKboR het volgende:
Redelijk maar mij toch een beetje te prijzig..
Wat is datquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Was het leuk bij loods 5n
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |