jij bent het resultaat van een dochter met haar eigen vader een kind krijgtquote:
Wij zijn allen kinderen van de Heerequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
sorry ff door je ui dacht ik dat je van de heren was misverstandje.
Ik hoorde Najib Amhali vorige week dat hij pas na de 5e opname voor zichzelf de knop definitief om kon zetten, voor hem ook geen sociaal drinken meer.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Al een paar jaar,soms gaat het goed en dan toch weer niet.
Ik wil niks met dat sprookjesfiguur te maken hebben.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Wij zijn allen kinderen van de Heere
Dat roze randje?quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef Dr.Mikey het volgende:
sorry ff door je ui dacht ik dat je van de heren was misverstandje.
nee dat menneke met dat rode ginger haarquote:
1 is teveel,en een krat niet genoeg.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:52 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ik hoorde Najib Amhali vorige week dat hij pas na de 5e opname voor zichzelf de knop definitief om kon zetten, voor hem ook geen sociaal drinken meer.
Je zou eens wat minder snel een vooroordeel vellen. Het leven is niet zwart/wit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
nee dat menneke met dat rode ginger haar
Jij bent Jip en ik ben Jannekequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je zou eens wat minder snel een vooroordeel vellen. Het leven is niet zwart/wit.
Jij lijkt ook niet op je UI neem ik aan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Je zou eens wat minder snel een vooroordeel vellen. Het leven is niet zwart/wit.
fijn voor jequote:Op donderdag 20 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent Jip en ik ben Janneke
jij was anders net ook wel bezig over mannen in het algemeen toen skysherrif vertelde over zijn atletiek coach.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:55 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Aangenaam!quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent Jip en ik ben Janneke
De Heere zal ook jou als een verloren Bolke (quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wil niks met dat sprookjesfiguur te maken hebben.
Ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:57 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
De Heere zal ook jou als een verloren Bolke () weer in zijn kudde opnemen als je het licht gezien hebt Haags!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |