Mag hij ook posten hier ofnie?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
man man ik dacht je bent nu niet,je was toch niet hier
Wel betere kwaliteit dan Ikea bijvoorbeeld.. Maar duur ..quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
En dat voor die meuk.
Jij wil het gratis? Nog nooit geweest maar wel vlakbij. Is toch in die oude kartbaan?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:14 schreef aKboR het volgende:
Redelijk maar mij toch een beetje te prijzig..
quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:16 schreef aKboR het volgende:
[..]
Wel betere kwaliteit dan Ikea bijvoorbeeld.. Maar duur ..
Keek voor houten tafels maar ik kan die beter op maat besteen bij mijnheer van Hout hier in de zaanstreek
Oh schijnt een woonwinkel te zijn, maar nooit van gehoordquote:
MIddag aKquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:14 schreef aKboR het volgende:
Redelijk maar mij toch een beetje te prijzig..
Je ziet het vaak bij die woon programma's op rtlquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Oh schijnt een woonwinkel te zijn, maar nooit van gehoord
In de Gijssenlaan ik weet niet of het een kartbaan is geweest . wel grootquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:16 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij wil het gratis? Nog nooit geweest maar wel vlakbij. Is toch in die oude kartbaan?
Kijk ik nooit. Kijk eigenlijk nooit tv, behalve wat npo dingen terugkijken op internetquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je ziet het vaak bij die woon programma's op rtl
Ah dan mis je dat ja.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Kijk ik nooit. Kijk eigenlijk nooit tv, behalve wat npo dingen terugkijken op internet
Ik kom daar alleen voor kwikfitquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:18 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja oké. Kom alleen bij dekker waters af en toe daar. Wel een druk buurtje geworden.
Auf wiedersehenquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:20 schreef PlymouthFury het volgende:
Ik ga maar wat nuttigs doen, nu over met de puntjes
Leuk toch, ff snuffelen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:20 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik kom daar alleen voor kwikfitgratis checkups van anwb ..
En toen zag ik m zitten. Een keer langsgaan kon geen kwaad dus effe wezen kijken..
Is het echt zo erg of zijn wij zo verwend geworden dat we altijd en overal verwachten metéén geholpen te worden?quote:Op donderdag 20 februari 2020 14:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is wel een dingetje hoor die wachttijden. Man man man
Verwend jaquote:Op donderdag 20 februari 2020 14:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Is het echt zo erg of zijn wij zo verwend geworden dat we altijd en overal verwachten metéén geholpen te worden?
Ik kan me herinneren dat het toen ik kind was heel normaal was dat je in de supermarkt nogal eens in een lange rij stond aan de kassa. Als dat nu een keer gebeurt omdat drukte of kassa kapoet of wat dan ook dan beginnen mensen meteen hardop te klagen en te foeteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |