Even sne leen powernapje van een uur tussendoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Das nog best een eind, en vanavond ons aller ajax kijken!
Je bent weer een plaats gestegen zag ik, Dev vooorbijquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:47 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Slopend spelletje soms dat dts.
Snachts moet je ook in je bed liggen, mits je moet werken natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nou niet 'hier' ik blijf niet wakker voor DTS
Maar soms was ik er even.
Waar the hell is dev eigenlijk?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent weer een plaats gestegen zag ik, Dev vooorbij
twee weken weg ofzo had hij aangegeven.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Waar the hell is dev eigenlijk?
Ja, kon vannacht niet slapen. Wel grappig zo 's nachts ff meedoen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je bent weer een plaats gestegen zag ik, Dev vooorbij
Vermoedelijk in Limoentjuhquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind je dat leuk? Want denk dat je dat gaat missen tussen het groen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:48 schreef Filosoofert het volgende:
Pfieuw, wel echt superdruk gehad al net, maar het lijkt nu toch weer te lopen...
lekker hoorquote:
Als het goed is bij Limoentjuh momenteelquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar werd maar steeds wakker door dat gedroomquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snachts moet je ook in je bed liggen, mits je moet werken natuurlijk.
Lekker de leef leven.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
twee weken weg ofzo had hij aangegeven.
Die zit een week bij Limoentjuh,quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Misschien hebben we tijdelijke hulp nodig van de BESTE KLB MODquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:52 schreef Solotovski het volgende:
Je zou hier maar mod moeten zijn man man man
Ik wilde om 2.30 ook kijken, was ook wakkerquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:51 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, kon vannacht niet slapen. Wel grappig zo 's nachts ff meedoen.
ja mooi voor hemquote:
@haags_kwartiertjequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien hebben we tijdelijke hulp nodig van de BESTE KLB MOD
O dat is ook naar, heb je daar veel last van?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:51 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja maar werd maar steeds wakker door dat gedroom
Erg fijn dat je dat nog even verduidelijktquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Misschien hebben we tijdelijke hulp nodig van de BESTE KLB MOD
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |