Oh gast.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:44 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ziet hem toch zelf staan Dummie? Zijn live resultaten van de FUT-app.
Hoezo zou dat niet relevant zijn?quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh gast.
Jij.
Klik op die link, lees wat er staat. Wat er nu op de markt staat is totaal niet relevant.
Sowquote:Op donderdag 20 februari 2020 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet relevant zijn?
Jij roept hier dingen (namelijk dat hij uit Fifa zou zijn verwijderd) die gewoon pertinent onwaar zijn, gezien het feit dat hij gewoon listed staat op de markt...
En dan ook nog je cd'tje breken om je solidair te verklaren aan die achterlijke gek. Man man man wat een compleet labiel stuk stront ben je toch ook
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:00 schreef Wereldgozer het volgende:
@:Zipportal houdt ook wel van foto's van kapotte dingen.
Ja, Jezus. Gast. Dom varken. Achterlijke mongool. Teringdomme debiel.quote:Op donderdag 20 februari 2020 15:57 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo zou dat niet relevant zijn?
Jij roept hier dingen (namelijk dat hij uit Fifa zou zijn verwijderd) die gewoon pertinent onwaar zijn, gezien het feit dat hij gewoon listed staat op de markt...
En dan ook nog je cd'tje breken om je solidair te verklaren aan die achterlijke gek. Man man man wat een compleet labiel stuk stront ben je toch ook
quote:Op donderdag 20 februari 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, Jezus. Gast. Dom varken. Achterlijke mongool. Teringdomme debiel.
Ik ga het ook niet meer proberen. Laat maar, je hebt 100% gelijk.
Eerste fucking zin uit dat artikel wat ik post:
EA Sports heeft Marco van Basten uit het voetbalspel FIFA 20 gehaald, omdat hij in november op tv de Hitlergroet "Sieg Heil" heeft uitgesproken.
Wat er nu op dat kankerspel staat is niet relevant, omdat ik mijn actie ten tijde van dat bericht heb gedaan. En nou opdonderen, walgelijk vervelend varken.
Ziedendquote:Op donderdag 20 februari 2020 16:08 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, Jezus. Gast. Dom varken. Achterlijke mongool. Teringdomme debiel.
Ik ga het ook niet meer proberen. Laat maar, je hebt 100% gelijk.
Eerste fucking zin uit dat artikel wat ik post:
EA Sports heeft Marco van Basten uit het voetbalspel FIFA 20 gehaald, omdat hij in november op tv de Hitlergroet "Sieg Heil" heeft uitgesproken.
Wat er nu op dat kankerspel staat is niet relevant, omdat ik mijn actie ten tijde van dat bericht heb gedaan. En nou opdonderen, walgelijk vervelend varken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |