abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191596378
weg met die rotzooi
pi_191596381
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:59 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Wat voor operatie?
Adames is nu Evames.
pi_191596386
Maar @Adames heftig zeg. Sterkte ermee.
pi_191596393
Ja dat was een rare maand, maar na operatie is het gelukkig allemaal weggehaald en ben in principe schoon. Geen nabehandeling nodig. Alleen nog veel controles komende jaren.
pi_191596397
En heb mijn 30e verjaardag gevierd vorige week, blij dat ik weer eens in het cafe zat.
pi_191596400
Dus, bij deze statusupdate
pi_191596416
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ja dat was een rare maand, maar na operatie is het gelukkig allemaal weggehaald en ben in principe schoon. Geen nabehandeling nodig. Alleen nog veel controles komende jaren.
pff klotezooi

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-02-2020 10:03:54 ]
pi_191596419
quote:
Mooi dat je iig schoon bent maat, sterkte.
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:03:52 #9
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_191596420
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:02 schreef Adames het volgende:
En heb mijn 30e verjaardag gevierd vorige week, blij dat ik weer eens in het cafe zat.
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker... :{ (uiteraard op elke leeftijd kut, maar je snapt vast wat ik bedoel)

Fijn dat het er positief uitziet. En nog gefeliciteerd :)
pi_191596424
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 09:48:53 Dacht hij geen moment: Dit kan eigenlijk niet? Een man van toen 46 jaar die bovenop een meisje van 14 zat, in een bed in de slaapkamer, vraagt de OvJ? Nee, zegt Jerry M. ,,Ik heb daar niet zo bij stilgestaan. Ik wilde helpen, ik had geen andere bedoelingen." #atletiekcoach reageer retweet
Rechtszaak bezig van die goorlap
pi_191596448
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 09:48:53 Dacht hij geen moment: Dit kan eigenlijk niet? Een man van toen 46 jaar die bovenop een meisje van 14 zat, in een bed in de slaapkamer, vraagt de OvJ? Nee, zegt Jerry M. ,,Ik heb daar niet zo bij stilgestaan. Ik wilde helpen, ik had geen andere bedoelingen." #atletiekcoach reageer retweet
35 jaar zijn gang kunnen gaan
pi_191596471
quote:
Aardige kankerzooi. Mooi dat je vooralsnog weer schoon bent in ieder geval en gefeliciteerd nog :)
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191596476
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker... :{ (uiteraard op elke leeftijd kut, maar je snapt vast wat ik bedoel)

Klopt, werd met de week onwerkelijker. Gelukkig is na de diagnose bijna alleen maar goed nieuws gekomen en heb het nu redelijk afgesloten. Toekomst ziet er ook redelijk goed uit.
Nog even twee weken netflixen en dan langzaam aan het werk.
pi_191596477
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Adames het volgende:

[..]

Klopt, werd met de week onwerkelijker. Gelukkig is na de diagnose bijna alleen maar goed nieuws gekomen en heb het nu redelijk afgesloten. Toekomst ziet er ook redelijk goed uit.
Nog even twee weken netflixen en dan langzaam aan het werk.
Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen?
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191596490
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Caland het volgende:

[..]

Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen?
Vage klachten over de maanden heen, herhaaldelijk naar de huisarts gegaan om toch te controleren. Ik voelde dat het niet goed was, al had ik deze ook niet verwacht.
pi_191596506
quote:
7s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
Bellemoeke
pi_191596544
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:11 schreef Adames het volgende:

[..]

Vage klachten over de maanden heen, herhaaldelijk naar de huisarts gegaan om toch te controleren. Ik voelde dat het niet goed was, al had ik deze ook niet verwacht.
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_191596545
quote:
Heftige shit man. Werd snel duidelijk dat het goed behandelbaar was, of heb je een poos in spanning en twijfel gezeten?
pi_191596571
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.
Goeie edit maat.

Maar inderdaad. Vorige keer dat ik naar de ha moest, was die al 4 jaar met pensioen en moest ik dus ergens anders zijn.
pi_191596598
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Heftige shit man. Werd snel duidelijk dat het goed behandelbaar was, of heb je een poos in spanning en twijfel gezeten?
In principe een week, tussen de CT scan en de uitslag daarvan waaruit bleek dat er geen verre uitzaaiingen waren.
Pas na de operatie, weken later, kreeg ik ook te horen dat er lokaal niks zat. Ook prettig meegenomen. Hoewel goed behandelbaar, zou dat toch chemokuur betekenen en een verhoogd risico voor de komende jaren op terugkeer.

Omdat eerdere bloedtesten niks geks lieten zien, had ik wel vertrouwen erin in de uitslag van de scan, maar toch is het klote als in je achterhoofd constant speelt: leef ik volgend jaar nog.
pi_191596645
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:

[..]

Buikpijn af en aan. Ging weken goed, dan weer een ochtend steken.
Niet heel ernstig, genoeg die daar nog even mee rond lopen. Ook de huisarts heeft me eerste keren gewoon weggestuurd.
Hoorde ook verhaal van collega van mijn vader, die had met dezelfde klachten 9 maanden rondgelopen omdat de huisarts het in eerste instantie niks vond.
pi_191596669
quote:
Wat was het voor kanker? Tien jaar lang controle zeker?
pi_191596685
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Ik kreeg het op mijn 17e.
pi_191596698
Maar goed, ben er oprecht zelf beetje klaar mee. Heb wekenlang goed met vrienden, familie en met vriendin over kunnen praten. Wilde ei ook wel graag kwijt.

Nu is het wel afgesloten. Ben weer genezen. Zal rest van mijn leven toch wat meer tests krijgen dan normaal, maar variant die ik heb gehad doen ze heel veel succesvol onderzoek in sinds een jaar of 5. Heb redelijk het idee (misschien ietwat naief) dat het allemaal wel goed blijft gaan en dat ik mijn pensioen gewoon ga halen.

Als ik dan niet onder een bus terecht kom.
pi_191596726
Dus, is er nog voetbal op tv
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')