pff klotezooiquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ja dat was een rare maand, maar na operatie is het gelukkig allemaal weggehaald en ben in principe schoon. Geen nabehandeling nodig. Alleen nog veel controles komende jaren.
Mooi dat je iig schoon bent maat, sterkte.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ja dat was een rare maand, maar na operatie is het gelukkig allemaal weggehaald en ben in principe schoon. Geen nabehandeling nodig. Alleen nog veel controles komende jaren.
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker...quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:02 schreef Adames het volgende:
En heb mijn 30e verjaardag gevierd vorige week, blij dat ik weer eens in het cafe zat.
Rechtszaak bezig van die goorlaptwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 09:48:53Dacht hij geen moment: Dit kan eigenlijk niet? Een man van toen 46 jaar die bovenop een meisje van 14 zat, in een bed in de slaapkamer, vraagt de OvJ? Nee, zegt Jerry M. ,,Ik heb daar niet zo bij stilgestaan. Ik wilde helpen, ik had geen andere bedoelingen." #atletiekcoach reageer retweet
35 jaar zijn gang kunnen gaanquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
Rechtszaak bezig van die goorlaptwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 09:48:53Dacht hij geen moment: Dit kan eigenlijk niet? Een man van toen 46 jaar die bovenop een meisje van 14 zat, in een bed in de slaapkamer, vraagt de OvJ? Nee, zegt Jerry M. ,,Ik heb daar niet zo bij stilgestaan. Ik wilde helpen, ik had geen andere bedoelingen." #atletiekcoach reageer retweet
Aardige kankerzooi. Mooi dat je vooralsnog weer schoon bent in ieder geval en gefeliciteerd nogquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Klopt, werd met de week onwerkelijker. Gelukkig is na de diagnose bijna alleen maar goed nieuws gekomen en heb het nu redelijk afgesloten. Toekomst ziet er ook redelijk goed uit.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker...(uiteraard op elke leeftijd kut, maar je snapt vast wat ik bedoel)
Fijn dat het er positief uitziet. En nog gefeliciteerd
Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Adames het volgende:
[..]
Klopt, werd met de week onwerkelijker. Gelukkig is na de diagnose bijna alleen maar goed nieuws gekomen en heb het nu redelijk afgesloten. Toekomst ziet er ook redelijk goed uit.
Nog even twee weken netflixen en dan langzaam aan het werk.
Vage klachten over de maanden heen, herhaaldelijk naar de huisarts gegaan om toch te controleren. Ik voelde dat het niet goed was, al had ik deze ook niet verwacht.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:09 schreef Caland het volgende:
[..]
Hoe ben je er uberhaupt achtergekomen?
Bellemoekequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:04 schreef skysherrif het volgende:
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:11 schreef Adames het volgende:
[..]
Vage klachten over de maanden heen, herhaaldelijk naar de huisarts gegaan om toch te controleren. Ik voelde dat het niet goed was, al had ik deze ook niet verwacht.
Heftige shit man. Werd snel duidelijk dat het goed behandelbaar was, of heb je een poos in spanning en twijfel gezeten?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Goeie edit maat.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.
In principe een week, tussen de CT scan en de uitslag daarvan waaruit bleek dat er geen verre uitzaaiingen waren.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Heftige shit man. Werd snel duidelijk dat het goed behandelbaar was, of heb je een poos in spanning en twijfel gezeten?
Buikpijn af en aan. Ging weken goed, dan weer een ochtend steken.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Ok, nou goed dat je naar de dokter gaat dan. Denk dat veel mensen van onze leeftijd dat nalaten, al weet ik niet wat de klachten waren natuurlijk.
Wat was het voor kanker? Tien jaar lang controle zeker?quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:01 schreef Adames het volgende:
Ik kreeg het op mijn 17e.quote:Op donderdag 20 februari 2020 10:03 schreef fetX het volgende:
[..]
Godverdomme maat. Wat heftig. Op zo’n jonge leeftijd kanker...(uiteraard op elke leeftijd kut, maar je snapt vast wat ik bedoel)
Fijn dat het er positief uitziet. En nog gefeliciteerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |