Morguh Plymquote:
verdomt je neukt hier nooit alleen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:22 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
In de hoeren roeren, vuistneuken geil, transseksuelen natter dan een dweil.
Ik ben er eigenlijk niet eens zo meer mee bezig Haagsquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij weet stiekem ook wel dat je de winst binnenhebt
Morguh Jipquote:
Maar je voorsprong blijft prima.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik ben er eigenlijk niet eens zo meer mee bezig Haags
Ik zie dat Ak ook snel gaat en die verdiend het net zo te winnen als ik
IK doe er niet meer zo mijn best voor als ik gedaan heb
Vind hier soms een verrotte sfeer hangen als er bepaalde mensen zijn.
En toch ben ik er twee dagen bijna niet geweest.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maar je voorsprong blijft prima.
Nou ik ben meer van eerst onderzoeken welke split ik wil hebben. Er is zoveel te koop. Vraag mij nog steeds af waarom ik wifi zou willen op mijn split. Heb jij wifi op je split?quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij gaat vandaag een split aanschaffen
Wat een soap is datquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:32 schreef Filosoofert het volgende:
André is weer met Monique bezig!
ja die Vera kan wel zingen.quote:
zullen wij ook samen maar een soap beginnen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:34 schreef Dotteke het volgende:
Schrijven de kranten, gisteren was op tv dat Andre alleen in dat huis sliep omdat Mo nog op vakantie was, die zou die ochtend pas thuis komen
Xe maken er ook wel soaps van hoor. En waar maken ze zich druk om laat ze gaan zou ik zeggen is hun leven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |