quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef aKboR het volgende:
Net een paar eitjes gekookt.. lekker hoor..
O zeker lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef aKboR het volgende:
Even opwarmen door erop te gaan zittenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker lekker
Heb er net een op, maar die was nog van gisteren
Koud is dan iets minder lekker
Steeds snellerquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef aKboR het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel hé alweer donderdag..
Nee die begint vanmiddagquote:
Ga ik ook zo doen. Goed ontbijtenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef aKboR het volgende:
Dat kanquote:
Ben al blij dat ik zo ff kan zitten zonder ei er onderquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even opwarmen door erop te gaan zitten
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 20-02-2020 07:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ga je weer werken volgende week, gaat het beter met je hoesten?quote:
Nu voel ik me 100% goed.. maar dat is geen garantie voor straksquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je weer werken volgende week, gaat het beter met je hoesten?
Nice.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nu voel ik me 100% goed.. maar dat is geen garantie voor straksMaar ik ga zeker maandag weer aan het werk
(zondag voorbereiding)
De maand is nog niet voorbijquote:
O, dat is fijn, hopelijk zet zich dit zo voort.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nu voel ik me 100% goed.. maar dat is geen garantie voor straksMaar ik ga zeker maandag weer aan het werk
(zondag voorbereiding)
Dat is wel goed hoor. Gewoon vandaag doorhalen en vanavond naar bed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is fijn, hopelijk zet zich dit zo voort.
Ben benieuwd nu je ritme omgedraaid is je het weer goed krijgt.
Maar dat is dus iets wat ik niet snap/quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is wel goed hoor. Gewoon vandaag doorhalen en vanavond naar bed.
Moet de verkoudheid wel meewerken en weg blijven..
Ik zeg dus vandaag doorhalen.. Wakker blijven..quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is dus iets wat ik niet snap/
Verkouden ben je dag en nacht, wat maakt dan dat je overdag wel kunt slapen en in de nacht niet?
quote:
deze??quote:20 Prio 2 A2 Oudecampsweg DELIER : 15106
Adres: Oudecampsweg, De Lier
1520006 07:36:48 Haaglanden High Care Ambulance 15-106
Ja dat lees ik dat je vandaag wil doorhalenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik zeg dus vandaag doorhalen.. Wakker blijven..
Afgelopen week vermoeidheid maakte dat ik wel een paar uurtjes kon slapen overdag..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |