quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef aKboR het volgende:
Net een paar eitjes gekookt.. lekker hoor..
O zeker lekkerquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef aKboR het volgende:
Even opwarmen door erop te gaan zittenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O zeker lekker
Heb er net een op, maar die was nog van gisteren
Koud is dan iets minder lekker
Steeds snellerquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef aKboR het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel hé alweer donderdag..
Nee die begint vanmiddagquote:
Ga ik ook zo doen. Goed ontbijtenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:25 schreef aKboR het volgende:
Dat kanquote:
Ben al blij dat ik zo ff kan zitten zonder ei er onderquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Even opwarmen door erop te gaan zitten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Ga je weer werken volgende week, gaat het beter met je hoesten?quote:
Nu voel ik me 100% goed.. maar dat is geen garantie voor straksquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga je weer werken volgende week, gaat het beter met je hoesten?
Nice.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nu voel ik me 100% goed.. maar dat is geen garantie voor straksMaar ik ga zeker maandag weer aan het werk
(zondag voorbereiding)
De maand is nog niet voorbijquote:
O, dat is fijn, hopelijk zet zich dit zo voort.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:32 schreef aKboR het volgende:
[..]
Nu voel ik me 100% goed.. maar dat is geen garantie voor straksMaar ik ga zeker maandag weer aan het werk
(zondag voorbereiding)
Dat is wel goed hoor. Gewoon vandaag doorhalen en vanavond naar bed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat is fijn, hopelijk zet zich dit zo voort.
Ben benieuwd nu je ritme omgedraaid is je het weer goed krijgt.
Maar dat is dus iets wat ik niet snap/quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:36 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat is wel goed hoor. Gewoon vandaag doorhalen en vanavond naar bed.
Moet de verkoudheid wel meewerken en weg blijven..
Ik zeg dus vandaag doorhalen.. Wakker blijven..quote:Op donderdag 20 februari 2020 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar dat is dus iets wat ik niet snap/
Verkouden ben je dag en nacht, wat maakt dan dat je overdag wel kunt slapen en in de nacht niet?
quote:
deze??quote:20 Prio 2 A2 Oudecampsweg DELIER : 15106
Adres: Oudecampsweg, De Lier
1520006 07:36:48 Haaglanden High Care Ambulance 15-106
Ja dat lees ik dat je vandaag wil doorhalenquote:Op donderdag 20 februari 2020 07:38 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ik zeg dus vandaag doorhalen.. Wakker blijven..
Afgelopen week vermoeidheid maakte dat ik wel een paar uurtjes kon slapen overdag..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |