Anders moet je er weer in stappen en er met het andere weer uitstappenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt vandaag?
Boemquote:
Nah nog niet echt hoorquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:57 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Met het goede been uit bed gestapt vandaag?
Tijd voor de zon en mooi weer?quote:
Provoceer maar een eind heenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
[..]
wat is dit voor random iets ?
wat ga je doen moet ik de politie al bellen ?
rechtszaak bezig tegen misbruiker atletiekcoach Jerry Mtwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 10:03:53Het slachtoffer was mee naar een trainingskamp. Ze logeerden met enkele mensen in een huisje. Op een avond zat ze achter een computer. Zij en Jerry M. waren als enigen nog niet naar bed. Opeens kuste hij haar op haar mond. ,,Nee", zegt Jerry M. #atletiekcoach reageer retweet
eeum jij begint met.quote:
opeens random te posten naar mij hoorquote:
Is zeker jammerquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:05 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Jammer!
Maar een mens kan niet altijd vrolijk zijn.
Het blijft maar doorgaan hequote:Op donderdag 20 februari 2020 10:05 schreef skysherrif het volgende:
rechtszaak bezig tegen misbruiker atletiekcoach Jerry Mtwitter:SaskiaBelleman twitterde op donderdag 20-02-2020 om 10:03:53Het slachtoffer was mee naar een trainingskamp. Ze logeerden met enkele mensen in een huisje. Op een avond zat ze achter een computer. Zij en Jerry M. waren als enigen nog niet naar bed. Opeens kuste hij haar op haar mond. ,,Nee", zegt Jerry M. #atletiekcoach reageer retweet
Ik heb dus nog training gehad met deze goorlap
Echt, grensoverschrijdend gedragquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:05 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb dus nog training gehad met deze goorlap
eensquote:
Het lijkt er op dat het meer wel als niet voorkomtquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:10 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Echt, grensoverschrijdend gedrag
Goedemorgen Jippiequote:
Ja, gelukkig onderneemt men nu meer actie daaropquote:Op donderdag 20 februari 2020 10:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het lijkt er op dat het meer wel als niet voorkomt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |