abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Spellchecker woensdag 19 februari 2020 @ 23:06:11 #1
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191592933
Familiedrama schokt Australi; bekende rugbyspeler (42) steekt vrouw en kinderen in brand
quote:
Australië is sinds vanochtend in de ban van een familiedrama. Rowan Baxter, een voormalige rugbyprof, heeft zijn vrouw en drie kinderen om het leven gebracht door de auto van zijn gezin in brand te steken. Daarna beroofde hij zichzelf van het leven.
Minister-president Scott Morisson reageerde geschokt op de gebeurtenissen. ,,Mijn hart gaat uit naar de families en de gemeenschap die deze tragische tijd doormaken en de hulpverleners die geconfronteerd werden met afschuwelijke beelden.”

De 42-jarige Baxter is een voormalig speler van de New Zealand Warriors die jarenlang op hoog niveau speelde in de National Rugby League, de beste divisie voor rugbyteams uit Australië en Nieuw-Zeeland. Volgens internationale media was hij verantwoordelijk voor de dood van zijn gezin en maakte hij na zijn daad een einde aan zijn leven. De Australiër overgooide de auto waarin zijn gezin zat met benzine en stak deze vervolgens in brand. Daarna bracht hij zichzelf met messteken om het leven.

De politie bevestigde dat ze vanochtend naar een autobrand werd geroepen en dat ze ter plekke de lichamen van drie kinderen van drie, vier en zes jaar aantrof. De moeder van de kinderen, Hannah Baxter, leefde nog en werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed ze later aan haar verwondingen.

‘Dit is de ergste zaak’
ABC Australia meldt op basis van politiebronnen dat de vrouw nog uit de auto was gesprongen en schreeuwde dat Baxter benzine over haar had gegoten. Mark Thompson, rechercheur bij de politie, wilde dat niet bevestigen, maar reageerde na afloop zeer aangedaan. ,,Ik heb in mijn carrière heel wat gruwelijke dingen gezien, maar dit was een van de ergste zaken die ik heb gedaan.”

Rowan Baxter en zijn vrouw waren bekenden in de Australische sportwereld en bestierden samen een fitnessbedrijf, gevestigd in Brisbane. Na zijn carrière werkte Baxter als fitnesscoach voor diverse sportclubs in heel het land. Het paar was naar verluidt eind vorig jaar gescheiden. Ze waren de laatste maanden intensief bezig met het regelen van de voogdij over de kinderen.

Afschuw
Vanuit de sportwereld werd vol afschuw op het familiedrama gereageerd. ‘Hannah Baxter en haar drie jonge kinderen stierven vandaag op de meest verachtelijke manier’, schreef voormalig Olympisch wielrenner Tracy Gaudry. ‘Ze hadden veilig moeten zijn. Laten we rouwen om verloren levens en denken aan hun familie en vrienden.’ De Australische dichter Rob Scott vulde aan: ‘Weer een week waarin een man zijn vrouw en gezin vernietigt. Australië, we moeten praten.’

De sterfgevallen vallen in een tijd met een steeds volhardend debat over spraakmakende moorden en toenemend huiselijk geweld in Australië. Volgens White Ribbon Australia, een belangenorganisatie die opkomt voor de veiligheid van vrouwen, wordt gemiddeld één vrouw per week vermoord in Australië door een huidige of voormalige mannelijke partner.

Reactie familie
Verscheurd door verdriet is de schoonzus van Hannah Baxter op Facebook een inzameling begonnen voor de begrafeniskosten. ,,Zoals jullie waarschijnlijk weten hebben mijn schoonzus en mijn nichten en neef hun leven verloren door een walgelijk mens dat ze hun vader noemden. Voor iedereen die Hannah kende of haar zelfs maar één keer heeft ontmoet weet wat voor een mooie ziel ze was. Haar kinderen waren haar leven.”

Volgens de schoonzus hebben de ouders van Hannah keer op keer tevergeefs geprobeerd om hun dochter ‘te laten ontsnappen van het monster’.

https://www.facebook.com/nat.clarke.9/posts/10219188638405329

Wat bezielt sommige mensen?!
  woensdag 19 februari 2020 @ 23:27:20 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_191593243
Rip :'(
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_191594497
Playing football without a helmet
pi_191594514
Wat een lafaard.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_191595112
sick fuck
are we infinite or am I alone
  donderdag 20 februari 2020 @ 07:24:22 #6
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_191595164
Damn, dat is ziek man.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
  donderdag 20 februari 2020 @ 07:29:41 #7
22565 asco
Los in deze tent
pi_191595201
Ik denk dan altijd maar aan een psychose. :{
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:20:16 #8
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_191595512
Zielige lafaard dat stuk ongedierte. Hopelijk heeft hij ontzettend veel pijn geleden de laatste minuten van zijn leven die sick fuck. :r
pi_191595617
Het is al vrij ziek om je vrouw en kinderen van het leven te willen beroven, maar moest dat dan ook nog op deze manier? verbranding duurt best een tijdje.
  donderdag 20 februari 2020 @ 08:51:13 #10
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191595762
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:34 schreef theunderdog het volgende:
Het is al vrij ziek om je vrouw en kinderen van het leven te willen beroven, maar moest dat dan ook nog op deze manier? verbranding duurt best een tijdje.
Die waren vast al lang gestikt door de CO. Niet dat dat het veel beter maakt..
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_191595846
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:51 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoe snel het vuur bij hun lijfjes kwamen.

Ik hoop het maar. Dat ze gestikt zijn, en niet verbrand.
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:10:42 #12
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_191595909
quote:

[..]

In een auto lijkt dat me helaas sterk.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_191595920
Ziekelijk
Zonder wrijving geen glans
pi_191595940
Vreselijk zeg
Typisch zo'n daad van 'Alles of Niets'
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:19:29 #15
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_191595986
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 23:06 schreef maily het volgende:
De Australiër overgooide de auto waarin zijn gezin zat met benzine en stak deze vervolgens in brand.
Hij had beter kunnen overgooien met een rugbybal.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
  FOK!fotograaf donderdag 20 februari 2020 @ 09:33:40 #16
842 Zorro
Z
pi_191596112
Hoe schandelijk en walgelijk de daad op zich ook is, zulke acties in combinatie met
quote:
Ze waren de laatste maanden intensief bezig met het regelen van de voogdij over de kinderen.
doet me dan toch meteen denken aan "alles in het voordeel van de vrouw en de man kan ernaar fluiten"
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  Spellchecker donderdag 20 februari 2020 @ 09:40:52 #17
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_191596182
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 08:34 schreef theunderdog het volgende:
quote:

[..]

De politie bevestigde dat ze vanochtend naar een autobrand werd geroepen en dat ze ter plekke de lichamen van drie kinderen van drie, vier en zes jaar aantrof. De moeder van de kinderen, Hannah Baxter, leefde nog en werd met spoed naar het ziekenhuis gebracht. Daar overleed ze later aan haar verwondingen.

‘Dit is de ergste zaak’
ABC Australia meldt op basis van politiebronnen dat de vrouw nog uit de auto was gesprongen en schreeuwde dat Baxter benzine over haar had gegoten. Mark Thompson, rechercheur bij de politie, wilde dat niet bevestigen, maar reageerde na afloop zeer aangedaan. ,,Ik heb in mijn carrière heel wat gruwelijke dingen gezien, maar dit was een van de ergste zaken die ik heb gedaan.”

:'(
pi_191596206
Dus de vrouw en kinderen leefden nog toen de auto in brand werd gestoken? Hoe kun je zoiets doen?
pi_191596227
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:40 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

‘Dit is de ergste zaak’

Gruwelijk.
pi_191596244
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:33 schreef Zorro het volgende:
Hoe schandelijk en walgelijk de daad op zich ook is, zulke acties in combinatie met
[..]

doet me dan toch meteen denken aan "alles in het voordeel van de vrouw en de man kan ernaar fluiten"
Ach flikker toch op zeg. Hiermee blijkt het gesteggel over de voogdij toch een terechte zorg van deze vrouw?

Klopt, de man wordt soms onterecht benadeeld maar de vrouw (en kinderen) wordt nog vaker niet goed beschermd door instanties.
pi_191596274
quote:

[..]

In een auto ben ik toch bang van niet.

quote:
Australia meldt op basis van politiebronnen dat de vrouw nog uit de auto was gesprongen en schreeuwde dat Baxter benzine over haar had gegoten.
En zeker nav dit is het toch wel erg aannemelijk dat de auto iig gedeeltelijk open stond.
"Pools are perfect for holding water"
  donderdag 20 februari 2020 @ 09:48:59 #22
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_191596279
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:40 schreef maily het volgende:

[..]

[..]

‘Dit is de ergste zaak’

Fucked up. :N
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
  donderdag 20 februari 2020 @ 10:40:04 #23
213215 Interloper
Verdomd gezellig hiero
pi_191596857
Welk een fuck 8)7 8)7 8)7

Deze wereld :')
Searchers after horror haunt strange, far places.
  FOK!fotograaf donderdag 20 februari 2020 @ 10:50:32 #24
842 Zorro
Z
pi_191596982
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2020 09:45 schreef Bernd.von.Galen het volgende:

[..]

Ach flikker toch op zeg. Hiermee blijkt het gesteggel over de voogdij toch een terechte zorg van deze vrouw?

Klopt, de man wordt soms onterecht benadeeld maar de vrouw (en kinderen) wordt nog vaker niet goed beschermd door instanties.
Op het eerste punt heb je in dit geval zeker gelijk.
Het tweede ben ik niet met je eens, de vrouw krijgt zo'n beetje standaard al het voordeel en dat lokt in de extreemste gevallen soms toch wel begrijpelijke reacties uit. (En dat heb ik het over reacties als woede tegen rechters e.d., niet zoals hier he. Anders krijg ik dat weer te horen en dat bedoel ik uiteraard niet)
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
  donderdag 20 februari 2020 @ 16:22:45 #25
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_191601126
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2020 10:50 schreef Zorro het volgende:

[..]

Op het eerste punt heb je in dit geval zeker gelijk.
Het tweede ben ik niet met je eens, de vrouw krijgt zo'n beetje standaard al het voordeel en dat lokt in de extreemste gevallen soms toch wel begrijpelijke reacties uit. (En dat heb ik het over reacties als woede tegen rechters e.d., niet zoals hier he. Anders krijg ik dat weer te horen en dat bedoel ik uiteraard niet)
Het probleem is niet dat er gesteggeld is over de voogdij, maar dat we het bij dit soort drama's vooral moeten hebben over alle nare ex-vrouwen en voogdijzaken. Vrouwen dit, vrouwen dat, omstandigheden, gemeen voor arme mannen en daarom misschien wel een beetje maar dat wil ik eigenlijk niet zeggen hoor maar die vrouwen...

Alsof dit een gevolg is van iets anders dan het gestoorde gedrag van deze man. Denk je werkelijk dat dit niet gebeurd was als hij gedeelde voogdij had gekregen? Dit was het soort man dat niet kon accepteren dat een vrouw Hem, De Man, verliet en op alle mogelijke manier probeerde haar alsnog onder zijn controle te krijgen, met name via de kinderen.

Nu het ernaar uitzag dat hij -door zijn eigen gestoorde gedrag- die voogdij niet zou krijgen en hij een gebiedsverbod kreeg, accepteerde hij dit ook niet en stak ze in brand om toch te winnen. Dat was het enige wat telde voor hem, dat zij niet bij hem weg mocht en zou "winnen".
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')