Graag link van Gigiquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik van Gigi Ravelli die haar vriend ligt te pijpen met zijn microcockSnap je toch niet he man man man
Zo slecht is je moeder niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan was Hakim ook niet gekomen
Dan had je vast weer last van een andere proleet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Als je vader een vrouw was hadden wij geen last van je gehad allen
OVerigens zuigt ze zijn creditcard wel goed leegquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:24 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ik van Gigi Ravelli die haar vriend ligt te pijpen met zijn microcockSnap je toch niet he man man man
Die tieten waren dus altijd al nep. Zijn we er toch ingetuind.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, ieder z'n ding natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, ieder z'n ding natuurlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Ik heb die foto's vorig jaar wel gezien maar zat geen filmpje bij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:25 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Whatsapp neef en die is versleuteld ivm mijn bananendozen in de haventjes genot.
quote:Heb jij ook zo'n hekel aan storende advertenties?
Wij ook, om eerlijk te zijn. Ze zijn vaak scrheeuwerig, leiden af, blokkeren je zicht op waarvoor je eigenlijk op een website komt, veranderen de layout. Soms maken ze zelfs je computer of telefoon traag. Dat is gewoon niet tof...
Maar wist je dat sites zoals FOK! volledig afhankelijk zijn van de inkomsten uit advertenties? Wij vergoeden al onze kosten op basis van de advertenties die we tonen. En als we geen advertenties kunnen tonen, hebben we geen inkomsten en kunnen we de site niet draaiend houden. Daarom is het voor ons extra zuur dat jij nu geen advertenties te zien krijgt, want jouw browser blokkeert advertenties. Heb je toevallig een adblocker geïnstalleerd? Zou je ons een plezier willen doen en deze voor FOK! uitschakelen? Dan zullen wij ons best doen om storende advertenties tot een minimum te beperken.
Heb je géén adblocker of weet je niet hoe je voor ons een uitzondering maakt? Laat dan even van je horen in het Feedback-forum.
Mes, steek, pijn.quote:
https://www.catawiki.com/a/320531quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |