Of tegen de Spurs.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax die het verneukte tegen Valencia
Willem v Oranje liet zich ook provoceren door de Spanjolen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laten provoceren door wat Spaanse klootzakken. Hopelijk morgen niet.
Dat gaat gewoon gebeuren helaas.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Laten provoceren door wat Spaanse klootzakken. Hopelijk morgen niet.
Blind gaat ze provoceren. Faked even een hartstilstand genot.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat gaat gewoon gebeuren helaas.
Je pener zal er niet anders van voelenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Mja, ieder z'n ding natuurlijk.
Dan kan je hem overal in steken.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je pener zal er niet anders van voelen
Beetje gay dit Davyquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dan kan je hem overal in steken.
Dat was door die vCL wedstrijd tochquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Beste choke ooit.
Anders hadden we nooit Ziyech gehad.
Ja maar als we kampioen waren geworden hadden we geen vCL gespeeld en was er dus geen paniekaankoop gekomen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:21 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat was door die vCL wedstrijd toch
Dan was Hakim ook niet gekomenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als we kampioen waren geworden hadden we geen vCL gespeeld en was er dus geen paniekaankoop gekomen.
Als je vader een vrouw was hadden wij geen last van je gehad allenquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar als we kampioen waren geworden hadden we geen vCL gespeeld en was er dus geen paniekaankoop gekomen.
En toen moest ook de VAR er aan te pas komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder
Beetje treurig dat je dat erbij moet vermelden maatquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat zei ik gister ook tegen je moeder
homevideo van je moeder?quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb volgensmij nog ergens een filmpje van Alli die gepijpt wordt in een hotelkamer
Ja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 22:22 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dan was Hakim ook niet gekomen
Ik van Gigi Ravelli die haar vriend ligt te pijpen met zijn microcockquote:Op woensdag 19 februari 2020 22:23 schreef Doublepain het volgende:
Ik heb volgensmij nog ergens een filmpje van Alli die gepijpt wordt in een hotelkamer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |