Nou ga naar buiten dan hoeven ze niet meer te zoekenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Hangt weer die pleuris helikopter boven Den Haag
Al bijna een week lang iedere avond.
Koop een boksbal ofzo en reageer daar eerst lekker je woede op af.quote:
Hahaatjesquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:10 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nou ga naar buiten dan hoeven ze niet meer te zoeken
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat heb je uitgespookt danquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik word daar een beetje moe van.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja deze vind ik wel geinig
Ik heb geen woede,ben rustaaagh.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:10 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Koop een boksbal ofzo en reageer daar eerst lekker je woede op af.
En.. ik slaap vannacht niet meer. Thanksquote:
Wel veilige rubbertjes bij Rob hoorquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vreemdganger, ik heb mij daar zo om verbaast![]()
Dat hij iemand kan krijgen hequote:Op woensdag 19 februari 2020 20:24 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vreemdganger, ik heb mij daar zo om verbaast![]()
Mooi plan.quote:
Nou ja zeg.quote:
Ze zoeken een gemaskerde jongen met een mokerhamerquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dat is haags!quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Ze zoeken een gemaskerde jongen met een mokerhamer
Haags heeft een machette.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
oei oei oei die ouders gaan lappenquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:27 schreef madam-april het volgende:
[..]
Nee dat is Rotterdamquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:29 schreef engine het volgende:
[..]
oei oei oei die ouders gaan lappen
Link ventje die haags dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:29 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft een postmitrailleur
Ja is met van die balletjes hoor.quote:
alohaquote:
Hoi beste kerel.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:31 schreef engine het volgende:
[..]
Ja is met van die balletjes hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |