quote:Op vrijdag 6 december 2019 14:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
[..]
Deentjes zijn brekebeentjes.
Scheelde niet veel of hij had er een eind aan gemaakt, jeetje.twitter:MathiasNorsgaar twitterde op woensdag 19-02-2020 om 15:13:46Man oohh man. I'm back 🙏 nothing but love ❤️Yes everything seems to be fucking perfect, but it's been a long and tireless road. Its been hopeless, lack of desire for life, replaced by falling in love with the process again. Problems create happiness, that's quite true 🙏 #day76 https://t.co/VhXAmcHHuX reageer retweet
Erik heeft, net als Boogerd, tegenwoordig weer tijd om commentaar te geven na het Roompot-fiasco avontuurquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:05 schreef Chiappucci het volgende:
Sander en Erik, het gouden koppel van L1.
Senechal zat in het laatste echte topjaar van Boonen (2012) wel bij Quick Step, maar dat was voor een hele korte periodequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
Volgens de Engelsen zat Senechal bij QuickStep toen Boonen klassiekers won. Tsja.
Die zat toen in de Tour de Rwanda lijkt mij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:09 schreef VoMy het volgende:
Volgens de Engelsen zat Senechal bij QuickStep toen Boonen klassiekers won. Tsja.
Zonsondergang is rond 18:15, redden ze makkelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Zouden ze wel voor het donker binnen zijn?
Het is daar een uur vroeger, dat redden ze gemakkelijk.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:31 schreef Mani89 het volgende:
Zouden ze wel voor het donker binnen zijn?
Gaat wel krap worden dan.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zonsondergang is rond 18:15, redden ze makkelijk.
Het is niet meteen donker om 18:15, en het is nu pas 16:38 daar.quote:
Al een jaar of 30 niet meer.quote:
Hij moet gelijmd worden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:41 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al een jaar of 30 niet meer.
Leuk!quote:
quote:
Peloton heeft een juiste capo.twitter:cpacycling twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:23:09Vicente #Garcia #DeMateos will be the #CPA delegate and #ExtremeWeatherProtocol #rider representative at #VoltaaoAlgarve. #EWP #cycling #cyclists #wearetheriders #safetyfirst #strongertogether #VAlgarve20 https://t.co/eYOLT0Spxd reageer retweet
Godverdomme wat een idioterie is dit. Sterf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:43 schreef showtimer het volgende:
[..]Peloton heeft een juiste capo.twitter:cpacycling twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:23:09Vicente #Garcia #DeMateos will be the #CPA delegate and #ExtremeWeatherProtocol #rider representative at #VoltaaoAlgarve. #EWP #cycling #cyclists #wearetheriders #safetyfirst #strongertogether #VAlgarve20 https://t.co/eYOLT0Spxd reageer retweet
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:43 schreef showtimer het volgende:
[..]Peloton heeft een juiste capo.twitter:cpacycling twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 10:23:09Vicente #Garcia #DeMateos will be the #CPA delegate and #ExtremeWeatherProtocol #rider representative at #VoltaaoAlgarve. #EWP #cycling #cyclists #wearetheriders #safetyfirst #strongertogether #VAlgarve20 https://t.co/eYOLT0Spxd reageer retweet
Je kunt veel over Dennis zeggen, maar niet dat het geen leuke man is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:45 schreef Momo het volgende:
Rohan Dennis heeft tegenwoordig een carrière als comedian online
Ja hij neemt zichzelf niet zo serieusquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt veel over Dennis zeggen, maar niet dat het geen sympathieke man is.
Geen Uno-X de kans gegeven?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Nu moeten jullie mee zitten: Joao Rodriguez, Amaro Antunes en Vicente Garcia de Mateos.
Dat kan niet, die ging rustig aan doen.quote:
Wie anders?quote:
Jaja iemand die in zijn week rust de hele dag gaat skiënquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:48 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat kan niet, die ging rustig aan doen.
Ik ben persoonlijk meer van het apres skiën, als je begrijpt wat ik bedoel haha.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Jaja iemand die in zijn week rust de hele dag gaat skiën
Herkenbaarquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:50 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben persoonlijk meer van het apres skiën, als je begrijpt wat ik bedoel haha.
Het is een ontzettend leuke man.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef VoMy het volgende:
[..]
Je kunt veel over Dennis zeggen, maar niet dat het geen leuke man is.
Dat hebben jullie met elkaar gemeen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leuke man.
Maar hij is niet zo leuk als Harry Mens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Het is een ontzettend leuke man.
Als hij was gelost had MVP hem eigenhandig terug gereden.quote:
De man heeft al 2 jaar geen koers gewonnen. Dit is pijnlijk om te zien.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
Misschien beter voor de sociale dynamiek in het team dat Modolo nu achtste kan worden
Vermoeden van matchfixing.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mathieu denkt aan mijn FPCL, erg sympathiek.
Ik steun eigenlijk Sbdjfytdsragli, dus ik hoop dat Modolo lost.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Momo het volgende:
Misschien beter voor de sociale dynamiek in het team dat Modolo nu achtste kan worden
Zo raar is dat toch ook weer niet? MvP geeft geen fuck, voor die anderen is het juist enorm belangrijk. Dat samen maakt dit logisch. Ik bedoel je ziet mannen als Krek en Sep nu ook gewoon knechten. Die willen gewoon lekker trainen en daarbij hun teamgenoten wat moraal geven.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het is logischer als Modolo of Sbaragli sprint gaat aantrekken voor Matje maar goed de wondere werelden van wielrennen
Die gaat zelf nog sprintenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:06 schreef VoMy het volgende:
vdPoel rijdt zn ploeggenoten los als ie op wil schuiven.
Mist de Patbonus.quote:
Die wordt even op zijn plaats gezet deze week, daarna is het andersomquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kan die Mongolodo niet gewoon toegeven aan de suprematie van MVP en zijn grijze sprinterscarriere opofferen voor die van Het Godenkind?
Was dat die ene die gewoon afzakte zonder iets te doen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:08 schreef VoMy het volgende:
Kan Modolo even zijn contract inleveren. Dit was pijnlijk.
Persoonlijk vond ik Jakobsen een leuke renner om te volgen. Ik hoop dat hij zich dit jaar definitief tussen de sprinters-elite sprint.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
Jullie hebben niet zoveel met Jakobsen he?
Prima sprinter en met Patbonusquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
Maar ze zijn allemaal akkoord gegaan met rijden voor Van der Poel als die dat wil.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Waarom kan die Mongolodo niet gewoon toegeven aan de suprematie van MVP en zijn grijze sprinterscarriere opofferen voor die van Het Godenkind?
Wat valt er te juichen, als Jakbosen wint weet je dat je naar een dooie etappe hebt gekeken die je na 5 minuten voor altijd weer bent vergeten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef Momo het volgende:
Ja hoor wim.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar ze zijn allemaal akkoord gegaan met rijden voor Van der Poel als die dat wil.
Vooral omdat Mathieu zelf geen zin heeft om een trap teveel te geven deze weekquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:09 schreef Mani89 het volgende:
Terwijl hij net als Fabio maar 2 seconden had hoeven aanzetten om met zijn armen juichend over de streep te komen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:13 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vooral omdat Mathieu zelf geen zin heeft om een trap teveel te geven deze week
Rustig Steef.quote:
Oh ik kijk nu de video, het is echt ergquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:19 schreef Momo het volgende:
Nog meer rapskills van Laurens tha Freeze
Ik was niet thuis, maar ik kijk nu wel naar de herhaling.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:28 schreef showtimer het volgende:
[..]
Had je het meegekregen?
[ afbeelding ]
Dit is Landa niet.
~Bobbie T.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |