ik ookquote:
Ben jij ook hier?quote:
dat dan weer nietquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:59 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ben jij ook hier?
Wat een kutbedrijf is het toch heé
oh hier wel.quote:
Mooie job. Lekker buitenquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik ga niet over 1 nacht ijs, maar vandaag helpt niet mee idd.
BOMEN ZIJN RELAX MAN
Behalve eikenbomen, rupsentroepquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:05 schreef Filosoofert het volgende:
Ja ik ga niet over 1 nacht ijs, maar vandaag helpt niet mee idd.
BOMEN ZIJN RELAX MAN
ik wel bijnaquote:
Eikenbomen zijn echt wel de eikels van de bomenwereld!quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Behalve eikenbomen, rupsentroep
kan morgen pas weer gisteren tientje gehaald mag niet van mezelf nu al weer gaan.quote:
10tje? Gruis gehaald dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan morgen pas weer gisteren tientje gehaald mag niet van mezelf nu al weer gaan.
widowquote:
hoeveel gr dan?quote:
Verstandig besluit. Goed voor de eigen zelfbeheersing.quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:13 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
kan morgen pas weer gisteren tientje gehaald mag niet van mezelf nu al weer gaan.
was ook niet de bedoelingquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:15 schreef Filosoofert het volgende:
Ik haal altijd als het op is
maar meestal niet voor 10 euro op 1 dag wegroken, dat dan weer niet.
hahaha, ook dat ken ik wel moet ik eerlijk bekennen.quote:
Nee dat is ookwos en dat is geen worstquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
ROOKWORST ZONDER R IS OOK WORST
blik bier zekerquote:Op woensdag 19 februari 2020 16:16 schreef hemarookworst het volgende:
Tientje kan ik veel halve liters van halen
De klok bierquote:
Hoi.quote:
Was hij platzak?quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik was zaterdag op een verjaardag 8 blikken bier was alles wat die gozer had gehaald kon er echt net af.
Eerder zei je 6quote:Op woensdag 19 februari 2020 16:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
ik was zaterdag op een verjaardag 8 blikken bier was alles wat die gozer had gehaald kon er echt net af.
altijd weinig geld die gozer terwijl hij niet blowt of zuipt ofzo. ipv van taart ook soesjes gehaald volgende keer sla ik over.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |