Wat heb ik gemist?quote:
0...6 repen sjokola en 30 euro aan koffie met wat lekkersquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
0...6 repen sjokola en 30 euro aan koffie met wat lekkers
stelletje feeders daar bij de pclquote:
tonny chokolony?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:09 schreef Charmian het volgende:
[..]
0...6 repen sjokola en 30 euro aan koffie met wat lekkers
yupquote:
Is dat de broer van Hans Worst?quote:
Nee dat is de PCl prijschocolaquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Is dat de broer van Hans Worst?
Postcode Loterij?quote:
Ik heb mij daar nooit voor aangemeld en ik krijg continu post van ze.quote:
ow ja HEMA-kaarten, heb ik ook nog ergens, maar ik kom daar eigenlijk nooit. Misschien zijn ze al verlopenquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:37 schreef chufi het volgende:
Ik heb nog HEMA-kaarten en een Rituals sjampie tegoed bon voor mn kale kop ...
Eh afmelden ja ... dan zit je ergens in een database ... misschien via belmeniet ofquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb mij daar nooit voor aangemeld en ik krijg continu post van ze.![]()
En natuurlijk kan je je niet normaal afmelden.
Was er gisteren ... maar wat ik zocht kon ik niet vinden ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja HEMA-kaarten, heb ik ook nog ergens, maar ik kom daar eigenlijk nooit. Misschien zijn ze al verlopen
Hurry danquote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
ow ja HEMA-kaarten, heb ik ook nog ergens, maar ik kom daar eigenlijk nooit. Misschien zijn ze al verlopen
Afmelden kan alleen met een duur tel.nr of per post.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Was er gisteren ... maar wat ik zocht kon ik niet vinden ...
Kost het je nu elke maand geld dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Afmelden kan alleen met een duur tel.nr of per post.
2 jaar geldig of zo...quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
Dat niet. Maar die klote post steeds van ze is fucking irritant.quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
Kost het je nu elke maand geld dan?
bij mij gaat het meestal direct de papierbak in ... maar ja zonde ..quote:Op woensdag 19 februari 2020 17:47 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Afmelden kan alleen met een duur tel.nr of per post.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |