Thnx en jij ook smakelijk eten D.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:03 schreef D. het volgende:
[..]
Jij ook!
Geldt ook voor alle anderen die mogen/gaan eten
Bonte avond meetquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:59 schreef espri het volgende:
[..]
Jij kan het?
Dus we krijgen een showtje volgende week?
Kampvuurtje erbij, liedjes zingen.quote:
Jaaa!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kampvuurtje erbij, liedjes zingen.
Dat scheelt dan weer.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Blij dat ik niet kom anders ging het leuke mensen verhaal niet door.
Jij wil gelijk fikkie stoken in de kroeg.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Behalve de boeren, die mogen niet heen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
Naar het Malieveld gaan daar mag alles
Als jij komt blijven die mensen thuis?quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:20 schreef ieniminimuis het volgende:
Blij dat ik niet kom anders ging het leuke mensen verhaal niet door.
Kumbaya my lord, kumbayaquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Eten leuke mensenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef espri het volgende:
[..]
We hebben zang, dans, eten leuke mensen, wordt een gedenkwaardige avond.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik gun ze allemaal een ontmoeting met het Louis Beton tasje van OmaNijnquote:Op woensdag 19 februari 2020 10:52 schreef Prisha het volgende:
[..]
@:pullup is enorme fan van de boeren
Zoiets ja.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Als jij komt blijven die mensen thuis?
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:41 schreef espri het volgende:
[..]Meneer espri zegt vaak dat ik een smakelijk hapje ben heur..
![]()
\Met of zonder drank op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I may be wrong, but it's highly unlikely.
Ik ben denk ik te awesome voor meets, iedereen valt zo tegen verder danquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:41 schreef espri het volgende:
[..]Meneer espri zegt vaak dat ik een smakelijk hapje ben heur..
![]()
\Er stond heul geen kommaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |