oopsiequote:Op woensdag 19 februari 2020 18:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik sla hem volgende week wel op zijn bek
Denk je nou echt dat ik zonder koffiezetding geen koffie kan maken?quote:
wat ishet probleem dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik zonder koffiezetding geen koffie kan maken?
Vraag niet naar wat het probleem is.quote:
Zit je nou je senceo uitelkaar te schroevenquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vraag niet naar wat het probleem is.
Alsof er een senceo in mijn huis komt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Zit je nou je senceo uitelkaar te schroeven
Ok we zijn goedquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof er een senceo in mijn huis komt.![]()
Ik wil 's morgens koffie en niet een kinderdrankje.
quote:
Ja erg belangrijkquote:
Beetje achterlijk dat mijn koffieding onrepaareerbaar is. Helewazige schroefjes die 3 cm verdiept liggen.quote:
Ja ze willen ook niet dat je het zelf gaat oplossen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje achterlijk dat mijn koffieding onrepaareerbaar is. Helewazige schroefjes die 3 cm verdiept liggen.
Wat wilde je dan oplossen? Kapot is kapotquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Beetje achterlijk dat mijn koffieding onrepaareerbaar is. Helewazige schroefjes die 3 cm verdiept liggen.
Je gebruikt het verkeerde gereedschap...quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:58 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Juistquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:04 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Je gebruikt het verkeerde gereedschap...
[ afbeelding ]
Misschien is het een los draadje die ik zo weer kan solderen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat wilde je dan oplossen? Kapot is kapot
Goede vraagquote:
Het ding wordt niet meer heet.quote:
Kapotte zekering...maar kom er maar eens bijquote:Op woensdag 19 februari 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het een los draadje die ik zo weer kan solderen.
Ik zie jou soms als dezequote:Op woensdag 19 februari 2020 19:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Misschien is het een los draadje die ik zo weer kan solderen.
Kapotte zekeringen daar kom je meestal wel bij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kapotte zekering...maar kom er maar eens bij
quote:
Kokend water in je hol.quote:Op woensdag 19 februari 2020 19:11 schreef chufi het volgende:
Gooi er dan gelijk kokend water in .... klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |