Nee joh. Die oefent al jarenlang met mij.quote:
Dat vrijgezel zijn, heeft ze toch zelf in de hand?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Kitechickie zegt dat ik haar mee had moeten nemen maar dat het beter uit te leggen was als ze vrijgezel was geweest met een paar engel smileys aargh!
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee joh. Die oefent al jarenlang met mij.
Klopt. Zo moeilijk is het toch niet? Dump hem, neem mij.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vrijgezel zijn, heeft ze toch zelf in de hand?
Precies. Zo moeilijk is het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Zo moeilijk is het toch niet? Dump hem, neem mij.
quote:Maar ik zei wel dat ik haar gerust mee had genomen als ze het van te voren even aangegeven zou hebben
Huehue, is dat niet juist het probleem?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat vrijgezel zijn, heeft ze toch zelf in de hand?
Er was trouwens een surfmeisje bij First Dates, Elin.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Klopt. Zo moeilijk is het toch niet? Dump hem, neem mij.
Maar ik zei wel dat ik haar gerust mee had genomen als ze het van te voren even aangegeven zou hebben
Was ze lekker?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:46 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Er was trouwens een surfmeisje bij First Dates, Elin.
Denk dat je er wel een truukje op zou kunnen, maar ze was wel een beetje judgemental. Toch wilde ze het nog wel een keer proberen, maar hij bedankte.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Kitechickie zegt dat ik haar mee had moeten nemen maar dat het beter uit te leggen was als ze vrijgezel was geweest met een paar engel smileys aargh!
De harde FaxieleefTMquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:31 schreef Faxie het volgende:
Sorry.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen zo stom altijd?
Pff. Ja, ik bedenk het niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Waarom zijn vrouwen zo stom altijd?
Als ze vrijgezel was had ik haar allang op date gevraagd. Dan werd ik in ieder geval gelijk afgewezen en kon ik weer verder met mn levenquote:Op woensdag 19 februari 2020 11:59 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Pff. Ja, ik bedenk het niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |