Ze hebben wel aandacht gecreëerd voor hun problematiekquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:38 schreef Filosoofert het volgende:
Nah, het wordt er toch wel doorgeduwd, zo gaat dat namelijk altijd.
Gewoon eens in de 4 jaar stemmen en dan in je kont geneukt worden.
Dat wel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:39 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Ze hebben wel aandacht gecreëerd voor hun problematiek
Vooral als je de politici hun nek ziet breken om maar als eerste 'hun begrip' te kunnen tonenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat wel.
Vind het ook wel grappig allemaal. Maar ik meng me niet meer in de discussies waarin niemand naar elkaar luistert.
Dat, ze zijn er allemaal geweest.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:41 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Vooral als je de politici hun nek ziet breken om maar als eerste 'hun begrip' te kunnen tonen
Die gasten kun je toch niet meer serieus nemen? Doen alles om maar in het haagse pluche te kunnen blijven zitten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:41 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Dat, ze zijn er allemaal geweest.
Ik vond het vooral grappig dat die D66'er die de veestapel wilde halveren ook kwam speechen
Dan kun je dus prima beleidsmaker wordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:43 schreef Filosoofert het volgende:
Ja nja ik heb te weinig verstand van het maken van beleid om er iets zinnigs over te zeggen.
haha daar lijkt het wel op iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:44 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Dan kun je dus prima beleidsmaker worden
Een paar? Denk dat 90 % geen kennis van zaken heeft en de overige 10% is wel eens in een stad geweest waar de betreffende sector zit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:44 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
haha daar lijkt het wel op idd
Er moeten er wel een paar zitten die niet gehinderd worden door enige kennis van zaken als je sommige ideeën hoor.
overdrijven maakt duidelijk, maar het klopt wel want ik snap je punt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:47 schreef Jippie68 het volgende:
[..]
Een paar? Denk dat 90 % geen kennis van zaken heeft en de overige 10% is wel eens in een stad geweest waar de betreffende sector zit.
eensquote:
En dan heb ik niet eens overdrevenquote:Op woensdag 19 februari 2020 12:48 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
overdrijven maakt duidelijk, maar het klopt wel want ik snap je punt.
Beetje zout erop danquote:
eensquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, af en toe weet je van gekkigheid niet wat te zeggen. Bolk is zo stom de hele tijd.
Blokquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:04 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Ja, af en toe weet je van gekkigheid niet wat te zeggen. Bolk is zo stom de hele tijd.
Pas na 5min telt monitor opquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:10 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom krijg ik geen 3 punten erbij?
Ohquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pas na 5min telt monitor op
Wil het wel ff bevestigen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:09 schreef engine het volgende:
Zie nu dat je een bewijs van in leven zijn kunt aanvragen![]()
lekkahquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:07 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Jij ook de 600 aangetikt nu
en zelfs dan kan het nog eens 5 minuten duren voordat die helemaal up to date isquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:11 schreef PlymouthFury het volgende:
[..]
Pas na 5min telt monitor op
Een beetje alsof je moet plassen, dan spanning, dan ontspanning.quote:
Kom je een haagsie doen?quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:13 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Een beetje alsof je moet plassen, dan spanning, dan ontspanning.
hij komt even naar alle TR's kijken denk ikquote:
En wat als je de verklaring niet krijgt? Gat graven?quote:
Dan ben je dus dood iddquote:Op woensdag 19 februari 2020 13:14 schreef engine het volgende:
[..]
En wat als je de verklaring niet krijgt? Gat graven?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |