abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:29:50 #26
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581220
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:28 schreef Twiitch het volgende:
Zoals Zargon al zei, als het degene is die het initiatief heeft genomen om de relatie te beëindigen dan was deze er waarschijnlijk al best lang mee bezig in zijn/haar hoofd. Dat maakt verwerking wanneer de relatie daadwerkelijk voorbij is meestal een stuk makkelijker (als het überhaupt nog nodig is, veel mensen zijn dan alleen maar opgelucht).

Wanneer de gedumpte partij zo snel alweer in een andere relatie zit zou ik dit eerder op een rebound gooien en er niet vanuit gaan dat deze nieuwe relatie lang standhoud.
En dan zit ze nog in de stress van die rebound relatie, en dan zit ik gewoon bier te drinken :D
Слава России! Z
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:30:02 #27
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581222
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:29 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het slijt vanzelf. Ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn nog genoeg leuke potentiële partners. Vooral geen wraak of afgunst-gevoelens krijgen naar je ex, soms is het op en werkt het niet meer. Achteraf begrijp je vaak de reden wel waarom het is afgelopen.
19 :)
Слава России! Z
pi_191581236
quote:
7s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:28 schreef Twiitch het volgende:
Zoals Zargon al zei, als het degene is die het initiatief heeft genomen om de relatie te beëindigen dan was deze er waarschijnlijk al best lang mee bezig in zijn/haar hoofd. Dat maakt verwerking wanneer de relatie daadwerkelijk voorbij is meestal een stuk makkelijker (als het überhaupt nog nodig is, veel mensen zijn dan alleen maar opgelucht).

Wanneer de gedumpte partij zo snel alweer in een andere relatie zit zou ik dit eerder op een rebound gooien en er niet vanuit gaan dat deze nieuwe relatie lang standhoud.
Dit inderdaad. Echter heeft zijn ex het uitgemaakt en een nieuwe relatie begonnen. Iets met groener en gras, dus of dit echt een rebound is.. dat betwijfel ik dan vaak. Kan zomaar zijn dat ze erachter komt dat ze het bij TS helemaal niet zo slecht had, maar op zoek was naar meer uitdaging en weer probeert te herstellen.
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:32:07 #29
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581248
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:31 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Dit inderdaad. Echter heeft zijn ex het uitgemaakt en een nieuwe relatie begonnen. Iets met groener en gras, dus of dit echt een rebound is.. dat betwijfel ik dan vaak. Kan zomaar zijn dat ze erachter komt dat ze het bij TS helemaal niet zo slecht had, maar op zoek was naar meer uitdaging en weer probeert te herstellen.
Mja, dan zou de kans ook weer groot zijn dat ze later weer terugkomt, omdat ze dan beseft "oh het was toch wel goed.." Wtf doe je dan in zo'n situatie? want als ze zo makkelijk weggaat en terugkomt, dan heb je er geen vertrouwen meer in
Слава России! Z
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:33:36 #30
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_191581265
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:32 schreef Gnunix het volgende:

[..]

Mja, dan zou de kans ook weer groot zijn dat ze later weer terugkomt, omdat ze dan beseft "oh het was toch wel goed.." Wtf doe je dan in zo'n situatie? want als ze zo makkelijk weggaat en terugkomt, dan heb je er geen vertrouwen meer in
Als je er geen vertrouwen in hebt dan niet meer aan beginnen. Ik zou in zo'n situatie niemand terugnemen, dat riekt naar wanhoop.
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:35:15 #31
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581291
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:33 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Als je er geen vertrouwen in hebt dan niet meer aan beginnen. Ik zou in zo'n situatie niemand terugnemen, dat riekt naar wanhoop.
Die onthoud ik, da's wel een goeie
Слава России! Z
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:35:17 #32
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_191581292
quote:

[..]

Niks. Gepasseerd station.
The love you take is equal to the love you make.
  Redactie Frontpage woensdag 19 februari 2020 @ 10:37:45 #33
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_191581317
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:24 schreef Gnunix het volgende:

[..]

Aha, meer een "dit moet ook nog even gebeuren"
Zo lichtelijk zal het zijn, aangezien dit best een moeilijke en confronterende drempel/actie kan zijn.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:38:22 #34
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_191581324
Neu, ik geef niet zo erg veel om wat exen wel of niet doen en wanneer ze het doen.
pi_191581341
quote:

[..]

quote:

[..]

Ik zal mijn ervaring hiermee maar eens delen:

Een mede-student had een relatie van 5 jaar lopen met haar vriend toentertijd. Ze zag het wel in mij zitten, gaf aan dat ze klaar was met haar huidige relatie en hadden veel intiem contact. Zij gaf aan dat ze mij niet zag als rebound, ik heb meteen tegen haar gezegd: dat is prima, maar zie dit niet als relatiemateriaal. Ze beëindigde haar relatie, we hebben 3 maandjes alle hoeken van de kamer gezien en uiteindelijk gaf zij aan: dit voelt niet goed. Ik heb toen gezegd: vanaf moment 1 heb ik aangegeven dat dit het zou worden en niet meer. Besloten het contact daarna te verbreken met haar, maar daar kon ze maar moeilijk mee omgaan. Ze voelde een leegte: ik gaf haar geen aandacht meer en ze heeft zelf haar 5-jarige relatie verbroken. Vier maanden lang bleef ze maar aankloten door contact te zoeken op alle mogelijke manieren. Aangegeven niet langer interesse te hebben in haar en vanaf dat moment hebben we het daar bij gelaten.

Wees dus gewoon helder naar je ex op het moment dat ze bij je zou willen terugkeren. Dat gedoe van: ze wil mij terug, maar ik wil eigenlijk niks meer met haar want ze is bij een ander geweest, maar stiekem vind ik de aandacht die ik van haar krijg wel leuk (misschien wel als revanche gevoel), moet je allemaal niet willen. Is ook slecht voor je eigen mood, want op het moment dat zij het contact verbreekt met je, voel jij de leegte weer.
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:43:28 #36
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:39 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

[..]

Ik zal mijn ervaring hiermee maar eens delen:

Een mede-student had een relatie van 5 jaar lopen met haar vriend toentertijd. Ze zag het wel in mij zitten, gaf aan dat ze klaar was met haar huidige relatie en hadden veel intiem contact. Zij gaf aan dat ze mij niet zag als rebound, ik heb meteen tegen haar gezegd: dat is prima, maar zie dit niet als relatiemateriaal. Ze beëindigde haar relatie, we hebben 3 maandjes alle hoeken van de kamer gezien en uiteindelijk gaf zij aan: dit voelt niet goed. Ik heb toen gezegd: vanaf moment 1 heb ik aangegeven dat dit het zou worden en niet meer. Besloten het contact daarna te verbreken met haar, maar daar kon ze maar moeilijk mee omgaan. Ze voelde een leegte: ik gaf haar geen aandacht meer en ze heeft zelf haar 5-jarige relatie verbroken. Vier maanden lang bleef ze maar aankloten door contact te zoeken op alle mogelijke manieren. Aangegeven niet langer interesse te hebben in haar en vanaf dat moment hebben we het daar bij gelaten.

Wees dus gewoon helder naar je ex op het moment dat ze bij je zou willen terugkeren. Dat gedoe van: ze wil mij terug, maar ik wil eigenlijk niks meer met haar want ze is bij een ander geweest, maar stiekem vind ik de aandacht die ik van haar krijg wel leuk (misschien wel als revanche gevoel), moet je allemaal niet willen. Is ook slecht voor je eigen mood, want op het moment dat zij het contact verbreekt met je, voel jij de leegte weer.
Dankjewel! wel knap van je dat je dat hebt kunnen zeggen, ik had 't namelijk niet kunnen doen :) dat er sommige vrouwen zijn die zo graag aandacht willen had ik niet gedacht..
Слава России! Z
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:45:20 #37
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191581390
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:43 schreef Gnunix het volgende:
dat er sommige vrouwen zijn die zo graag aandacht willen had ik niet gedacht..
Jij wilt toch ook vooral aandacht.
Je geeft aan tig gesprekken te willen en volgens mij ook ergens gelezen dat je twijfelt of je dan terug moet gaan naar haar als ze wil..
Das ook allemaal wanhoop / aandacht
pi_191581394
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:43 schreef Gnunix het volgende:

[..]

Dankjewel! wel knap van je dat je dat hebt kunnen zeggen, ik had 't namelijk niet kunnen doen :) dat er sommige vrouwen zijn die zo graag aandacht willen had ik niet gedacht..
Het is net wat je knap vindt natuurlijk.. ik wist dat zij in een lange relatie zat. Dan heb ik niet het idee dat er direct na haar relatie een nieuwe langdurige relatie in zit. Dan mag zij van mij best komen rebounden, maar niet meer dan dat. Gewoon je grenzen stellen. Moet wel zeggen dat het met deze chick wel het moeilijkste was van degene die ik heb gehad, want ze was niet lelijk en een beest in bed :P
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:46:08 #39
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581403
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Je geeft aan tig gesprekken te willen en volgens mij ook ergens gelezen dat je twijfelt of je dan terug moet gaan naar haar als ze wil..
quote:
6s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

ho 's even , ik geef nergens aan tig gesprekken te willen? twijfelen of ik terug moet gaan naar haar? niks daarvan, ze komt terug naar mij als ze terug wil, want ik ga geen poot meer verzetten.
Слава России! Z
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:46:25 #40
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581409
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:45 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Het is net wat je knap vindt natuurlijk.. ik wist dat zij in een lange relatie zat. Dan heb ik niet het idee dat er direct na haar relatie een nieuwe langdurige relatie in zit. Dan mag zij van mij best komen rebounden, maar niet meer dan dat. Gewoon je grenzen stellen. Moet wel zeggen dat het met deze chick wel het moeilijkste was van degene die ik heb gehad, want ze was niet lelijk en een beest in bed :P
hehehe :p
Слава России! Z
pi_191581489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:46 schreef Gnunix het volgende:

[..]

hehehe :p
Maar als ik het goed begrijp ben je een jaar of 2-3 met je ex geweest?
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:53:27 #42
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581496
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:53 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Maar als ik het goed begrijp ben je een jaar of 2-3 met je ex geweest?
4 jaar
Слава России! Z
pi_191581554
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:53 schreef Gnunix het volgende:

[..]

4 jaar
En de persoon waar ze nu mee gaat, is dat een bekend van je in jullie vriendenkring of staat diegene daar totaal buiten?
  woensdag 19 februari 2020 @ 10:58:15 #44
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581568
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:57 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

En de persoon waar ze nu mee gaat, is dat een bekend van je in jullie vriendenkring of staat diegene daar totaal buiten?
ze heeft die persoon leren kennen via een ex van haar, waar ze op is vreemdgegaan met mij :P Die persoon zit niet in een vriendenkring of iets dergelijks nee.
Слава России! Z
pi_191581643
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:58 schreef Gnunix het volgende:

[..]

ze heeft die persoon leren kennen via een ex van haar, waar ze op is vreemdgegaan met mij :P Die persoon zit niet in een vriendenkring of iets dergelijks nee.
Toentertijd dus al een gewaagde zet van je geweest om met iemand een relatie te beginnen die op dat moment vreemd ging met jou.
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:03:45 #46
488006 Gnunix
за &#1
pi_191581652
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 11:03 schreef HulkHeld het volgende:

[..]

Toentertijd dus al een gewaagde zet van je geweest om met iemand een relatie te beginnen die op dat moment vreemd ging met jou.
toch 4 jaar samengeweest, dus ik heb IETS goed gedaan.. Maar idd, hele gewaagde zet
Слава России! Z
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:14:05 #47
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_191581789
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 10:46 schreef Gnunix het volgende:

[..]
ho 's even , ik geef nergens aan tig gesprekken te willen? twijfelen of ik terug moet gaan naar haar? niks daarvan, ze komt terug naar mij als ze terug wil, want ik ga geen poot meer verzetten.
Was in de war met een andere user, excuus.

Maar na x tijd weer een relatie hebben hoeft niet vreemd te zijn. Daarbij wat anderen zeggen in je hoofd ben je vaak al even bezig met de einde relatie, je gevoelens zijn al aan het minderen (veelal) dus staan de uitmakers vaak ook eerder open voor een andere relatie.
pi_191581976
Soms kan het zijn dat je inderdaad onbewust al bezig bent met het “ overheen komen” terwijl je nog in een relatie zit.

Maar ook het einde van een relatie en iemand missen kan samen bestaan met iemand anders echt heel leuk vinden. Hoeft niet mutually exclusive te zijn.
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:31:17 #49
545 dop
:copyright: dop
pi_191582026
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2020 09:12 schreef Gnunix het volgende:
Hi all,

Ik was net koffie aan het halen, en ik vroeg me het volgende af:

Als je na een lange relatie, laten we zeggen 4/5 jaar, na 2/3 maanden een nieuwe relatie hebt, is dit een teken voor jou dat je ex-vriend(in) niet om je heeft gegeven?

ik zit in een soortgelijke situatie, maar daar gaat 't hier niet om. Wat vinden jullie?
Sommige mensen kunnen niet alleen zijn.
En soms is iemand al eerder uit de relatie, ruim voor het hoge woord er uit komt.
Ik schrijf soms wat rottig, zelf noem ik het dyslexie , sommige zeggen dat ik lui ben.
get over it , het wordt niet beter
  woensdag 19 februari 2020 @ 11:55:08 #50
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_191582404
quote:

[..]

Een verbroken relatie is als een gebroken bord. Als een bord echt gebroken is (dus niet scheurtje of stukje ervan af), kun je het lijmen maar het wordt nooit meer het bord dat het geweest is.
Zo is het met een relatie ook.

Ooit een keer meegemaakt dat een vrouw onze relatie uitmaakte en al een huis had gehuurd in een heel andere regio EN daar zelfs een nieuwe baan had. Dus ik vermoed dat ze daar toch al een tijdje in gedachten en in actie mee bezig was ....
Jaren later twee keer (met weer jaren ertussen) nog eens "sex met je ex" met haar gehad. Mar verder was het toch echt voorbij.

Dus duidelijk dat vrouwen (en mannen denk ik ook wel, hoewel ik denk stukken minder) heel goed een tijd bij een man kunnen blijven inclusief alles wat daar bijhoort zoals sex samenzijn en intimiteit, zonder nog echt voor die man te voelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door LeesFoknl op 19-02-2020 12:01:11 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')