Gelukkig heb ik volgende week vrij dus kan ik even een inhaalslag doen en eerste wordenquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben er zo ingerold, dacht gezellig hier te komen kletsen, maar het liep iets anders
Nu hoop ik dat niemand kletst of antwoord geeft![]()
Gelukkig heb ik de cursussen die ik ga volgen deze maand niet anders was ik er een paar dagen niet geweest, dan had die akkiebor al ver boven mij gestaan
succesquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik volgende week vrij dus kan ik even een inhaalslag doen en eerste worden
Ja is het ook.quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:16 schreef InverHouse het volgende:
[..]
Een maand is ook wel heel lang.
Jammer dat het je deze week niet lukt. Dan kan ik stoppenquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik volgende week vrij dus kan ik even een inhaalslag doen en eerste worden
Haha. Nee hoor dot. Ik heb wel betere dingen te doen dan hier te zitten als ik vrij ben in een schoolvakantiequote:Op woensdag 19 februari 2020 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dat het je deze week niet lukt. Dan kan ik stoppen
Zo is datquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor dot. Ik heb wel betere dingen te doen dan hier te zitten als ik vrij ben in een schoolvakantie
O ja school vakanties. Maar je kan vast nog welquote:Op woensdag 19 februari 2020 07:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Haha. Nee hoor dot. Ik heb wel betere dingen te doen dan hier te zitten als ik vrij ben in een schoolvakantie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |