Zolang het geen natte is.............quote:
Ik ben ook bang geworden Mario. aKboR zit dicht op me hielen die haalt me aardig in.quote:
Valt wel mee, ik ga slapen met haags dud0r en jou in mijn gedachten.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zolang het geen natte is.............
Ja, van zo mokkel dat een spelletje doet op een forum zou ik, als ik een man was, ook niet nat worden hoor. Dus ben blij dat ik je wat dat betreft rustig kan houden als je aan Haag of Dud denkt in je slaapquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ga slapen met haags dud0r en jou in mijn gedachten.
Sommige compenseren genoeg om het droog te houden.
Dat laat ik in het middenquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, van zo mokkel dat een spelletje doet op een forum zou ik, als ik een man was, ook niet nat worden hoor. Dus ben blij dat ik je wat dat betreft rustig kan houden als je aan Haag of Dud denkt in je slaap
Niks mis met mij in je slaapquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, van zo mokkel dat een spelletje doet op een forum zou ik, als ik een man was, ook niet nat worden hoor. Dus ben blij dat ik je wat dat betreft rustig kan houden als je aan Haag of Dud denkt in je slaap
Beterquote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:37 schreef skysherrif het volgende:
[..]
IK GA JE INHALEN MARIO PAS MAAR OP IK KOM ER AAN
quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:39 schreef skysherrif het volgende:
Ik stel me voor dat als @:dud0r er aan komt dit liedje begint te spelen
En je hem dan aan ziet komen rollen
Kloptquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:39 schreef skysherrif het volgende:
Bolk ik mezelf met nog maar een paar seconden te gaan ik ben echt knoefkoe dom
quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:47 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Valt wel mee, ik ga slapen met haags dud0r en jou in mijn gedachten.
Sommige compenseren genoeg om het droog te houden.
Daar lijkt het wel opquote:
O, wat heb je gedaan dan.quote:
Arme jijquote:
Hoi Inverquote:
alles gemist heb ik zo kom ik nieee op 10quote:Op woensdag 19 februari 2020 07:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, wat heb je gedaan dan.
[..]
Arme jij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |