Maroonquote:
en de minnaar van sky sherrifquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ma goon. De vrouw van pa goon en moeder van zoon goon en dochter goon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Alles van maroon 5 is een te grote hitquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:16 schreef skysherrif het volgende:
dit nummer was vroeger een veel te grote hit
Eens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:17 schreef dud0r het volgende:
[..]
Alles van maroon 5 is een te grote hit
[/quote]quote:
Wat ben je aan het doen FFquote:
Vanwaar deze vraag?quote:
Cardi B is een rapperster of hoe een vrouwelijke rapper dan ook genoemd wordt. Heeft ook beste rap album gewonnen paar jaar terug als ik me niet vergis.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:18 schreef skysherrif het volgende:
wie is cardi 5 en waarom heeft dit kutnummer 2,5 miljard views
Koffie?quote:
Moet jij wetenquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Cardi B is een rapperster of hoe een vrouwelijke rapper dan ook genoemd wordt. Heeft ook beste rap album gewonnen paar jaar terug als ik me niet vergis.
twitter:PSGalu twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 14:26:21Maradona back at it again, quite sad if you ask me. https://t.co/UUbUFx10as reageer retweet
quote:
bel me evenquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik zie het al, de quote doet het niet goed, gebeurd dus niet alleen bij jou
Overigens kan ik edits ook altijd gewoon nog zien ook al was ik te laatquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]Jullie mochten het ook wel lezen
Heb ik niet bepaaldquote:
Weet ik, kunnen alle modsquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Overigens kan ik edits ook altijd gewoon nog zien ook al was ik te laat
Gedaan, je nam niet opquote:
Nee dit is niksquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:29 schreef skysherrif het volgende:
WELLLLLLLLLLLL CARYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY OOOOOOOOOON
Ja man, Die haag en sherrif zaten hier al toen ik om 5.15 binnen kwamquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:30 schreef noodgang het volgende:
Wat zijn we er weer vroeg bij allemaal
sowquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja man, Die haag en sherrif zaten hier al toen ik om 5.15 binnen kwam
Het lijkt hier wel het afval putje voor de mods![]()
![]()
![]()
![]()
Hij is te erg he,quote:
ABOUT EVERYTHING AND NOTHING ALL AT ONCEquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:32 schreef skysherrif het volgende:
DOOOOO YOU HAVE THE TIME TO LISTEN TO ME WHINE
SOMETIMES I GIVE MYSELF THE CREEPSquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:33 schreef dud0r het volgende:
[..]
ABOUT EVERYTHING AND NOTHING ALL AT ONCE
(daar was ik nu in hetl iedje)quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
SOMETIMES I GIVE MYSELF THE CREEPS
SOMETIMES MY MIND PLAYS TRICKS ON ME
Hij is nog jong.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |