Mee eensquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja de tekst is zoals altijd vreemd, maar enige nummer die ik qua muziek echt goed vind van Blof
Counting crows wel een goede band.
Ik heb geen bakquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan hij beter niet doen. Met zijn gewicht breekt de douchebak in 80 stukjes
Blauwe ruis vind ik beterquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:53 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja de tekst is zoals altijd vreemd, maar enige nummer die ik qua muziek echt goed vind van Blof
Counting crows wel een goede band.
Mehquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
Als je vlinders in je buik hebt is deze wel mooi
Jawel jawel. Die Pascal is wel tofquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:56 schreef skysherrif het volgende:
Als je vlinders in je buik hebt is deze wel mooi
Ben al lang gedoucht. Dat is vaak het eerste wat ik doe als ik opstaquote:Op woensdag 19 februari 2020 05:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Niet over ons dromen in de douche he
Alleen omarmde?quote:Op woensdag 19 februari 2020 05:58 schreef skysherrif het volgende:
Weet nog wel hoe ik bij de eerste concert at sea deze live kijk terwijl ik mijn vriendinnetje toen vanachter omarmde
Hoi Dot.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:01 schreef Dotteke het volgende:
>>>>>>>>>>>>>>> .....................<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Hoi FFquote:
Eens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:01 schreef skysherrif het volgende:
Racoon heeft ook echt een paar toffe nummers
Oh ze gaan weer haags, hopelijk heb je hier geen last mee met ovtwitter:regio15 twitterde op woensdag 19-02-2020 om 01:16:46In het centrum van #DenHaag hebben militairen legertrucks neergezet om te voorkomen dat boeren met hun trekker het centrum ingaan. #Boerenprotest https://t.co/EdcNeV0xJC reageer retweet
Nee hoor, ben het voorquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:04 schreef skysherrif het volgende:
Oh ze gaan weer haags, hopelijk heb je hier geen last mee met ovtwitter:regio15 twitterde op woensdag 19-02-2020 om 01:16:46In het centrum van #DenHaag hebben militairen legertrucks neergezet om te voorkomen dat boeren met hun trekker het centrum ingaan. #Boerenprotest https://t.co/EdcNeV0xJC reageer retweet
Gelukkig.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee hoor, ben het voor
Ik wist het ergens wel maar dacht gister toch even; oh ja.. toen ik er weer over las.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:05 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Gelukkig.
Had helemaal niet door dat er vandaag weer protest is.
Jazeker.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:06 schreef skysherrif het volgende:
Boeren hebben de luxe dat ze kunnen protesteren.
Maak je wel een puntquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
Moeder werkt in de ouderenzorg die willen opzich ook wel protesteren, want die hebben het ook behoorlijk slecht.
Maarja als die gaan protesteren/staken dan gaan die ouderen gewoon dood dus dat KAN gewoon niet.
Nee,dat kan dus niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
Moeder werkt in de ouderenzorg die willen opzich ook wel protesteren, want die hebben het ook behoorlijk slecht.
Maarja als die gaan protesteren/staken dan gaan die ouderen gewoon dood dus dat KAN gewoon niet.
Punt voorquote:
Maar staken op je vrije dag is eh, niet echt stakenquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:10 schreef Dotteke het volgende:
Alleen degene die vrij zijn kunnen dat doen
Ik staak meequote:Op woensdag 19 februari 2020 06:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar staken op je vrije dag is eh, niet echt staken
Wat een luxequote:Op woensdag 19 februari 2020 06:03 schreef skysherrif het volgende:
Mijn huisgenoten zijn niet thuis dus ik zit gewoon keihard mee te bleren
Zet wel gelijk een statement als je mensen dood laat gaanquote:Op woensdag 19 februari 2020 06:08 schreef skysherrif het volgende:
Ma goon. De vrouw van pa goon en moeder van zoon goon en dochter goonquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |