haags_kwartiertje telt niet mee!
 Geldige Top 20 scores worden hieronder automagisch geüpdatet door Monitor
 Sta je niet in deze lijst van UI's maar zou je dit wel willen? Schroom niet dit te vragen aan de immer welwillende TS; sta je wel in deze lijst maar wil je hieruit, vraag het in het topic of aan de TS.
 Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit  rond  02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
 ivm storing monitor de laatst tussenstand:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-02-2020 07:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Dotteke / 1804 / 5165
2. aKboR / 1061 / 4526
3. devzero / 755 / 2251
4. PlymouthFury / 633 / 2014
5. dud0r / 502 / 2385
6. Jippie68 / 492 / 2963
7. Dr.Mikey / 486 / 2731
8. InverHouse / 482 / 3269
9. hemarookworst / 437 / 1674
10. FreshFruit / 333 / 2051
11. engine / 330 / 1704
12. mario390 / 330 / 2197
13. noodgang / 308 / 1644
14. skysherrif / 250 / 1314
15. Filosoofert / 228 / 1318
16. madam-april / 180 / 1185
17. Grrrrrrrr / 167 / 834
18. Mrsloveable / 150 / 796
19. Pumpalov / 101 / 469
20. PP_Sound / 87 / 208SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TussenstandenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaars
Seizoen 1: haags_kwartiertje
Seizoen 2: haags_kwartiertje
Seizoen 3: Dr.Mikey
Seizoen 4: haags_kwartiertje
Seizoen 5: haags_kwartiertje
Seizoen 6: Dr.Mikey
Seizoen 7: Nattekat
Seizoen 8: Limoentjuh
Seizoen 9: Grrrrrrrr
Seizoen 10: aloa
Seizoen 11: I.
Seizoen 12: devzero
Seizoen 13: Driepink
Seizoen 14: Nattekat
Seizoen 15: markdeajaxfan
Seizoen 16: Limoentjuh
Seizoen 17: dud0r
Seizoen 18: moemoe
Seizoen 19: Cinderelladreamer
Seizoen 20: Limoentjuh
Seizoen 21: MaGNeT
Seizoen 21,5: devzero
Seizoen 22: haags_kwartiertje
Seizoen 23: skysherrif
Seizoen 24: PoezeligDing
Seizoen 25: mario390SPOILER: Rijm winnaar januari mario390Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans![]()
Jeetjemekreetje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zo ff lekker gedoucht en in bed gedoken Nog ff een bakkie van aKboR en dan vertrekken naar dromen landWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Alvast goede nachtrust gewenst jongedamequote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:52 schreef Dotteke het volgende:
Zo ff lekker gedoucht en in bed gedoken Nog ff een bakkie van aKboR en dan vertrekken naar dromen landSweet but not that sweet !![]()
NeeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!![]()
Ik noem het gewoon koffie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
heb er wel een in mijn NYP lijstje staan aKborPizza..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:53 schreef hemarookworst het volgende:
pizza akbor: een explosie van smaak, ALLAHU AKBOR!!![]()
Dank u andere jongedame.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:53 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Alvast goede nachtrust gewenst jongedameWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
lekker, wat zit er allemaal inquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:54 schreef aKboR het volgende:
[..]
heb er wel een in mijn NYP lijstje staan aKborPizza..Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
euh meen ge dat .... dan slaapt ze nooit weerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:52 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Sweet but not that sweet !![]()
worst.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker, wat zit er allemaal in“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat is de UFo man.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:54 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
euh meen ge dat .... dan slaapt ze nooit weer [ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
shoarma paprika champignons ananasquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
lekker, wat zit er allemaal in![]()
Dank uquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:52 schreef aKboR het volgende:
- N OG - E E N - B A K K I E - K O F F I E - D A N - M A A R - ? - ? - ?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je het raam openstaan.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
man man manquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Die ananas doet het.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank u tot morgen succes met de .....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:56 schreef aKboR het volgende:
[..]
graag gedaan..
Welterusten alvast..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja de rest combineert prima.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mooie pic.quote:![]()
Waar zag je hem?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ananas op een pizzaquote:![]()
![]()
![]()
Das als vloeken op een preekstoel
Dat is als ... nee ik ben woordenloos.
En pizza MOET ik herhaal MOET kaas opSweet but not that sweet !![]()
tnxquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u tot morgen succes met de .....![]()
Lekker tochquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ananas op een pizza![]()
![]()
![]()
Das als vloeken op een preekstoel
Dat is als ... nee ik ben woordenloos.
En pizza MOET ik herhaal MOET kaas op![]()
We bepalen zelf wel wat er op de pizza komt .voor m'n part doe je er een half zwijn en een tros bananen d'r op verdommeUw ADH vitamine Worst
Niks mis mee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:01 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ananas op een pizza???
Serieus ..oke je daalt in achting![]()
Half zwijn prima. Tros bananen en je bent af.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
We bepalen zelf wel wat er op de pizza komt .voor m'n part doe je er een half zwijn en een tros bananen d'r op verdommeEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Waarom ook op een pizza?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja omdat jij worst bent betekebt nog niet dat in 2009 de pizzas over datum waren en als je een pet draagt is het anders met motorolie op een ijsjequote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:01 schreef hemarookworst het volgende:
We bepalen zelf wel wat er op de pizza komt .voor m'n part doe je er een half zwijn en een tros bananen d'r op verdommeSweet but not that sweet !![]()
Goed verhaal lekker kort doen we niks meequote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:03 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja omdat jij worst bent betekebt nog niet dat in 2009 de pizzas over datum waren en als je een pet draagt is het anders met motorolie op een ijsje
Uw ADH vitamine Worst
Echt ruig verhaal jonge, daar hebben we in 2100 in het bejaardentehuis nog overUw ADH vitamine Worst
Twee tieten in een envelop.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hé google vertel eens een mop!![]()
Wat kom je doen SL83?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:04 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Hé google vertel eens een mop!“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zelden zo gelachen.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:06 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
yes!! Eindelijk iemand die me begrijpt![]()
![]()
Ken ik allemaal,Ken je de zelfspodcast ook?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:05 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
He google speel manmanmandepodcast af“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paodcast.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog niet allemaal geluisterd wel top entertainment in bad.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ken ik allemaal,Ken je de zelfspodcast ook?
Nee die ken ik nog niey!Sweet but not that sweet !![]()
Gewoon voorraadje halen bij NYP als die net open isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:06 schreef aKboR het volgende:
kudt gepraat over pizza op het moment dat NYP gesloten isUw ADH vitamine Worst
Hallo collegae!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:08 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Dat ben ik van beroep das toevallig![]()
nee bah.. een dag is te doen maar daarna niet meer ook niet uit de vriezer..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gewoon voorraadje halen bij NYP als die net open is![]()
Die ga je leuk vinden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:07 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Nog niet allemaal geluisterd wel top entertainment in bad.
Nee die ken ik nog niey!
Hedde gij nog tips?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik vreet zo nu en dan zo'n diepvriespizza opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:08 schreef aKboR het volgende:
[..]
nee bah.. een dag is te doen maar daarna niet meer ook niet uit de vriezer..
Uw ADH vitamine Worst
Sinds 95quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:09 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit jij in de business dan?
Jij?![]()
Jaaah,en nu?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:09 schreef skysherrif het volgende:
Zelfspodcast is van sander schimmelpenninck toch“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Podcast van Mattie en Mariekequote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die ga je leuk vinden.
Hedde gij nog tips?
O ik heb wel al een stukje zelfspodcast geluisterd!
Euh zoeken nog een leukeSweet but not that sweet !![]()
Ik dacht een kritiek te krijgen,jij kent hem?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh nee. Ik was een tijdlang best 'fan' van hem. Is de laatste tijd soms wat aan het doorslaan op twitter, maar nog steeds luister ik graag naar hemquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht een kritiek te krijgen,jij kent hem?![]()
De Volksjury is leuk imo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:11 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Podcast van Mattie en Marieke
O ik heb wel al een stukje zelfspodcast geluisterd!
Euh zoeken nog een leuke“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh ik ben geboren in 95quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:12 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh nee toen was ik 12 dat was wel heel jong geweest![]()
![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dacht een kritiek te krijgen,jij kent hem?![]()
![]()
Als kip het meest veelzijdige stukje vlees.quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Van Ajaxquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:15 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Wat dacht jij dan?
Nog de finale meegemaakt op mijn vaders schoot![]()
![]()
Hoi Marioquote:
man man dat is adolfquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:15 schreef hemarookworst het volgende:
Mario weer terug![]()
![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
het AI-project van Danny wordt wel steeds geavanceerderquote:
Uw ADH vitamine Worst
Ik heb het gevonden op het darkweb. Ik heb voor 200 euro een hele zeehond besteld.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:15 schreef engine het volgende:
[..]
Als kip het meest veelzijdige stukje vlees.![]()
gaafquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:19 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik heb het gevonden op het darkweb. Ik heb voor 200 euro een hele zeehond besteld.![]()
Man man man.Heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:18 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Oh enne natuurlijk niet te vergeten Datevermaak de podcast“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja manmanman is superleuk maar dat komt omdat ik een bn’er crush op domien hebquote:
Ben je niet de enige.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:22 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja manmanman is superleuk maar dat komt omdat ik een bn’er crush op domien heb“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jij ook al?quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Ja dies ook wel lekker en goed breinquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:26 schreef skysherrif het volgende:
Ik heb ook wel een BN crush op Sander SchimmelpenninckSweet but not that sweet !![]()
Maar niets haalt het bij douwe bobquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:27 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja dies ook wel lekker en goed brein![]()
Dit soort troep luisterde ik vroeger ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:28 schreef hemarookworst het volgende:
https://soundcloud.com/al(...)-trance-950-preparty![]()
primaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Dit soort troep luisterde ik vroeger ookUw ADH vitamine Worst
Heeft wel wat maar als hij voor me zou staan zou ik bedanken voor eer ... oke oke klein kusje voor de smaakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Maar niets haalt het bij douwe bob
oh gadver nee, hij is echt de onknappe versie van art rooijakkersquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar mn alltime favorite bn’er is [ afbeelding ]
En zn lady mag ook blijven “slapen”![]()
Enige man waar ik wel mee zou zoenenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:31 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Heeft wel wat maar als hij voor me zou staan zou ik bedanken voor eer ... oke oke klein kusje voor de smaak![]()
Die kan je lekker aan zn flaporen trekken terwijl je er bovenop zitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:30 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
Maar mn alltime favorite bn’er is [ afbeelding ]
En zn lady mag ook blijven “slapen”![]()
Nee Art is kakquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oh gadver nee, hij is echt de onknappe versie van art rooijakkers
Waldemar is kom maar hier ik zet je tegen de muur MAN!!! GrrrSweet but not that sweet !![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ik heb hem wel backstage meegemaaktquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Enige man waar ik wel mee zou zoenen
Mario in the house.![]()
![]()
Zo nou ik zou dr wel doen flaporen ofnietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die kan je lekker aan zn flaporen trekken terwijl je er bovenop zitSweet but not that sweet !![]()
quote:
Hidiho is vandaag jarig.quote:
oh en? :smirk:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:34 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik heb hem wel backstage meegemaakt![]()
Mooi gozer.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja druk baasje... helemaal hyper na optreden. Bleef lang zitten liet zn auto wegrijden zodat leek alsof hij meteen vetrok.quote:
Maar backstage werd nog leuk gefeest.Sweet but not that sweet !![]()
![]()
Zo 1900 deze opmerkingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:42 schreef mario390 het volgende:
en mann de jongenbeelden plaatst hmmSweet but not that sweet !![]()
Nodig me de volgende keer uit als je backstage bij hem bent aubquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:41 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ja vind wel dat ie een boevenkoppie heeft![]()
![]()
Jij kent onze Mario nog nicht,dat behoefte enige introductie.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Bis beholt disch wahre.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wanneer gaat ie schelden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kent onze Mario nog nicht,dat behoefte enige introductie.![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
Er zijn eigenlijk maar weinig knappe vrouwelijke zangeressen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel leuk jaquote:
Sprak haar gisteren nog maar ze had geen interesse zei ze.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:48 schreef SoS87 het volgende:
Ik zou vanessa hudgens wel eens goed te pakken willen nemenEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Nou die zijn er wel hoor zoek maar goedquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Pics van je tetjes. Die moeten vrij zijn anno 2020.Sweet but not that sweet !![]()
Grappig.Niet dus.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Al ken ik hem wel ik vind dimme kortzichtige opmerkingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij kent onze Mario nog nicht,dat behoefte enige introductie.Sweet but not that sweet !![]()
Waar was je?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:49 schreef mario390 het volgende:
er betrügt dich
dat zeg ik naar de vrouw in film“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Doe ik 👍🏼quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:45 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nodig me de volgende keer uit als je backstage bij hem bent aubSweet but not that sweet !![]()
Je leest mee?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:50 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Al ken ik hem wel ik vind dimme kortzichtige opmerking
![]()
R.I.P DTS.![]()
doe dit maar niet meerquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
vriend welkom terugquote:
R.I.P DTS.![]()
Ah ik zie het al, weinig puntjes te halen nu.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Ik maak het goed.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
nog wat leuks gedaanquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Bijna nacht.![]()
![]()
23:56En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Mario zeg het maar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat duurt nu al een heel lang.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:56 schreef mario390 het volgende:
deze 2 dagen durften we in onze wohnblock geen wc-spoeling maken“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Das klotenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:58 schreef mario390 het volgende:
op 2 dagen vanaf 7 30 ochtend tot 14 00 en we kunnten ook geen water opdraaienSweet but not that sweet !![]()
Kakblok“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik sta hier al een tijdje ...voor de laatste keer het spijt ..duurt te lang wohooooquote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat duurt nu al een heel lang.Sweet but not that sweet !![]()
vor me niet en ik gaa niet elke dag groot, maar als huishouden 2- 3 mensen zijn is dat misschien niet zo leukquote:![]()
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:59 schreef Sexy_Lexy_83 het volgende:
[..]
Ik sta hier al een tijdje ...voor de laatste keer het spijt ..duurt te lang wohoooo“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga je zo doen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
was zelf ook teleurgesteldquote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Tetten zijn tetten,“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
R.I.P DTS.![]()
Hahaquote:
owh ah oeh ahThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
cuteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
De hunt komt op gangEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Puntjes.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mikey is Handsome mikey is strong he is very cute and his hair is nice.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
wie ?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Spannend hoorEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
JaaaaaEn zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: