Does Simeone think his players can cope with Anfield atmosphere:twitter:robbiejdunne twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 23:55:19One question in English. Does Simeone think his players can cope with Anfield atmosphere: “I’m not thinking about that.” reageer retweet
Erg jammer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:12 schreef Zipportal het volgende:
Ik hoop dat Helene ondersteboven wordt gereden door een carnavalswagen. Ben dat kutwijf meer dan zat.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:34 schreef El-Stinho het volgende:
Does Simeone think his players can cope with Anfield atmosphere:twitter:robbiejdunne twitterde op dinsdag 18-02-2020 om 23:55:19One question in English. Does Simeone think his players can cope with Anfield atmosphere: “I’m not thinking about that.” reageer retweet
https://twitter.com/BeanymanSports/status/1229946773822676997![]()
.
Krijgen we dit soort ongein weer.twitter:rcalderonorg twitterde op woensdag 19-02-2020 om 11:29:24The match between @LFC and @Atleti triggers again the debate between Premier and La Liga, and it’s a clear prove of which competition is stronger. @LFC is leader with 25 points ahead of the 2nd, while Atlético is 4th and 13 points behind the leader. reageer retweet
Wat een logica ook weer. Worden er mensen werkelijk gelukkig van dit soort discussies?quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:38 schreef Bolasie het volgende:
[..]Krijgen we dit soort ongein weer.twitter:rcalderonorg twitterde op woensdag 19-02-2020 om 11:29:24The match between @:LFC and @:Atleti triggers again the debate between Premier and La Liga, and it’s a clear prove of which competition is stronger. @:LFC is leader with 25 points ahead of the 2nd, while Atlético is 4th and 13 points behind the leader. reageer retweet
Nou nou nou. Is Liverpool zo goed?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 23:11 schreef El-Stinho het volgende:
Dit is het slechtste Atlético onder Simeone ooit dat met 1-0 wint van de beste ploeg op aarde. Ik zou eerder respect hebben voor ze dan ze affakkelen. In de geroemde Premier League is het nog niemand gelukt.
103 van de laatste 105 punten gepakt, terwijl Atlético onderuit gaat bij clubs als Eibar, CyD Leonesa en gelijkspeelt tegen de nummer laatst Leganes. Ik zie niet echt in hoe je dit anders kan spinnen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:11 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Nou nou nou. Is Liverpool zo goed?
Ohh het wel knap hoor, daar niet van. Maar is dit Liverpool zo goed bedoel ik. Dat die zoveel punten hebben is vooral fascinerend. Op papier vind ik het wel mee vallen namelijk...quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:14 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
103 van de laatste 105 punten gepakt, terwijl Atlético onderuit gaat bij clubs als Eibar, CyD Leonesa en gelijkspeelt tegen de nummer laatst Leganes. Ik zie niet echt in hoe je dit anders kan spinnen?
Er zitten natuurlijk wel gebreken in dat elftal met het middenveld bijvoorbeeld. Die moeten er ook maar tegenop boksen door die snelle 1-0 van Atlético en straks ook in de return (of.. ze maken dan een snelle 1-0). Maar ook tegen de ploegen die een muur optrekken heeft Liverpool thans die clubs kunnen verslaan en uiteindelijk gebulldozerd. Blijkbaar is Atlético dan iets too much.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:16 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Ohh het wel knap hoor, daar niet van. Maar is dit Liverpool zo goed bedoel ik. Dat die zoveel punten hebben is vooral fascinerend. Op papier vind ik het wel mee vallen namelijk...
Zag Klopp weer mad ja. Vreselijke vent is dat ook. Zo'n act altijd. Wat denk je van vanavond dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:20 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Er zitten natuurlijk wel gebreken in dat elftal met het middenveld bijvoorbeeld. Die moeten er ook maar tegenop boksen door die snelle 1-0 van Atlético en straks ook in de return (of.. ze maken dan een snelle 1-0). Maar ook tegen de ploegen die een muur optrekken heeft Liverpool thans die clubs kunnen verslaan en uiteindelijk gebulldozerd. Blijkbaar is Atlético dan iets too much.
Moet overigens dan weer hard lachen om die ziedende reacties van Liverpool achteraf. Robertson, Klopp en Van Dijk allemaal met denigrerende opmerkingen over Atlético.
quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zag Klopp weer mad ja. Vreselijke vent is dat ook. Zo'n act altijd. Wat denk je van vanavond dan?
Valencia heeft een waslijst aan geblesseerden/geschorsten. Gabriel Paulista (schorsing) en Ezequiel Garay (zware knieblessure) zijn er achterin niet bij, dus spelen Diakhaby en Mangala (lol lol lol lol hahahahahahahha). Florenzi heeft last van waterpokken, kid you not. Coquelin is er niet, Rodrigo Moreno is er niet.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:22 schreef LordVoldermort het volgende:
[..]
Zag Klopp weer mad ja. Vreselijke vent is dat ook. Zo'n act altijd. Wat denk je van vanavond dan?
Een verdedigend Valencia dat ook nog een waslijst aan spelers mist, nee dank je.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht dat iedereen Atalanta Valencia ging kijken vanavond
Sparta is de club van rotterdamquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:12 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Aan Sparta refereren als Rotterdam
Alleen ik en Stijn.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:33 schreef 3rr0r het volgende:
Ik dacht dat iedereen Atalanta Valencia ging kijken vanavond
Ik geef geen 100%-pleziergarantie.quote:
Weet ikquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik geef geen 100%-pleziergarantie.
Wel zin om Diakhaby en Mangala te zien kloten. Dit wordt een legendarisch duo, dat zaterdag tegen Real Sociedad ook in actie moet komen. Af en toe wat leuke passes van Parejo, frivoliteit van Ferran.quote:
Vroeger had de bank warm houden nog nut...tegenwoordig heeft ieder zijn eigen stoel...quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:52 schreef El-Stinho het volgende:
Cillessen zit gewoon terecht op de bank. Kap eens met zeuren en janken over die gozer.
@KingRolandquote:Op woensdag 19 februari 2020 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sparta is de club van rotterdam
Ik ga ervoor zitten. Enjoy.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:58 schreef Coco. het volgende:
[..]
Gisteravond nog samen met je moeder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |