quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:54 schreef Recce het volgende:
[..]
En je hebt natuurlijk ook een special connection met Mike.
er zijn 2 .. een blonde en een donkere krullebol... Denk dat ze beide uit Rio komen ... want daar wordt het gespeeldquote:
bij de vorige partij zag ik er 2 .. een blonde bij de Brasiliaan en een donkere bij Thiem.. nu nog niet gezienquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee welke meid staat nu bij de speler?
zie boven wat daar middel staan, dat is vor lichaam en haren en poetsmiddelquote:Op woensdag 19 februari 2020 01:53 schreef chufi het volgende:
[..]
tegenwoordig wordt het steeds makkelijker..
ze hebben genoeg aan alles .. Klagen ze dan ?quote:Op woensdag 19 februari 2020 01:58 schreef mario390 het volgende:
[..]
zie boven wat daar middel staan, dat is vor lichaam en haren en poetsmiddel
[ afbeelding ]
nee ze klagen niet, ze kregen daar veel te veel ,verrassingen,partys,,dat is in gen big brother op de wereld zo, als je daar nog klagen gaat dann ben je en sneu mensquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:00 schreef chufi het volgende:
[..]
ze hebben genoeg aan alles .. Klagen ze dan ?
ja die poolparty was ook overdone vanmiddag ...quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:06 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee ze klagen niet, ze kregen daar veel te veel ,verrassingen,partys,,dat is in gen big brother op de wereld zo, als je daar nog klagen gaat dann ben je en sneu mens
waar? bij jou op de bank?quote:Op woensdag 19 februari 2020 02:09 schreef mario390 het volgende:
gisteren om middernacht cinema vor 4 mensen met popcorn,chips,cola
Ah OK.. ik kijk soms met geluid zacht of uit, maar volg geen twitter enzquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee bb brasil bedoel ik, cinema vor de leader en hij kunnt 3 bewohners metnehmen
streams zijn slecht laatste tijdquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:17 schreef mario390 het volgende:
boven de keuken zijn nog ruimen daar, cinema en weet ik niet wat nog
Ja girls stick togetherquote:Op woensdag 19 februari 2020 02:26 schreef mario390 het volgende:
dann zijn 10 meiden en nur 6 mannen
Krat krak.quote:
Wie is Recht?quote:
Bonjourquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |