In sommige families schijnen ze echt te gaan controleren.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:30 schreef ieniminimuis het volgende:
Beetje nep bloed in de vagina stoppen of eerste keer seks tijdens menstruatie.
Denkt in de doos.
Klopt in Groningenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
In sommige families schijnen ze echt te gaan controleren.
The show has been pushed back to the later time of 10pm on ITV2, ahead of a brutal dumping.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:37 schreef Ghostbuster het volgende:
Maar dan komt het van 11 tot 12 dan? britt awards natuurlijkex van Paige treed op
Ja maar dat is hier 11 dan toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
The show has been pushed back to the later time of 10pm on ITV2, ahead of a brutal dumping.
23 uur onze tijd dus. Ik neem aan dat Natalia en Jamie mogen opzouten. Sneu voor hun leven.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
The show has been pushed back to the later time of 10pm on ITV2, ahead of a brutal dumping.
Ik, alleen het eerste seizoen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:42 schreef sjampoeh het volgende:
Wie heeft making a murderer gezien ?
Jaaaaaaaaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:41 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Ja maar dat is hier 11 dan toch?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:42 schreef Recce het volgende:
[..]
23 uur onze tijd dus. Ik neem aan dat Natalia en Jamie mogen opzouten. Sneu voor hun leven.
Heeft ze het wel overleefd?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:43 schreef PP_Sound het volgende:
Iedereen wist dan dat oudste dochter uit de band was gesprongen.
Ik had gelezen dat het wel heel eenzijdig wordt gepresenteerd, waardoor je eigenlijk niet het hele verhaal ziet. Er zijn wel heel veel fouten gemaakt, maar die gast is waarschijnlijk wel gewoon schuldig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
deel 2 is best wel shocking, zoveel fouten tijdens de procedures
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |