wat is Yoco nou weer?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
ben benieuwd of het ook echt een Yoco-gate wordt.
Welnee. Rico heeft veel te weinig geld voor Yo.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
Beetje bijblijven hoor!quote:
Het heeft nog lang geduurd. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Rico nogal naast zijn schoenen is gaan lopen sinds hij zo bekend werd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:55 schreef Donna het volgende:
Maandag 17 februari kondigen Rico Verhoeven en zijn vrouw Jacky aan dat ze gaan scheiden.
Zijn nooit getrouwd geweest.
Tnx beebquote:
ik kende heel die gast nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Het heeft nog lang geduurd. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Rico nogal naast zijn schoenen is gaan lopen sinds hij zo bekend werd.
Uit privé verhalen weet ik dat het best een arrogant ventje is. ( geworden )
Toch wel van het gevecht met Badr?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:06 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ik kende heel die gast niet
Nope. Geen tv, ik haat sport etc. Zo kan je iets prima niet meekrijgen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Toch wel van het gevecht met Badr?
Maar nu nog even niet! Ik weet van gekkigheid niet welke topic ik eerst moet lezen!quote:En zo kwam alles weer op zijn pootjes terecht in SHOland.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Als iedereen plots toch weer terug gaat naar zijn ex (André naar Mo, Borsato naar Denise, Lange Frans naar Daniëlle) dan maakt Rico geen schijn van kans bij Yo. Die gaat dan namelijk natuurlijk weer terug naar Jan! Die het nog niet bekend heeft gemaakt, maar óók gaat scheiden!
En zo kwam alles weer op zijn pootjes terecht in SHOland.
Daarom dit extra topicquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:24 schreef Day het volgende:
[..]
Maar nu nog even niet! Ik weet van gekkigheid niet welke topic ik eerst moet lezen!![]()
Heerlijk!
Als dat niet richting z’n eigen gezin was, hoeft dat geen probleem te zijn in een relatie toch? Denk dat iemand die opeens zo groot in de belangstelling komt te staan, of dat nu een sporter, artiest, presentator ofzo is, altijd verandert in die periode. Maar die gaan vast niet allemaal scheidenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Het heeft nog lang geduurd. Ik weet uit zeer betrouwbare bron dat Rico nogal naast zijn schoenen is gaan lopen sinds hij zo bekend werd.
Via privé verhalen weet ik dat het best een arrogant ventje is. ( geworden )
WAAROM noemen ze haar dan overal zijn vrouw. Ik ben verward.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Dat gebeurd wel vaker als twee mensen al jarenlang een relatie hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Donna het volgende:
WAAROM noemen ze haar dan overal zijn vrouw. Ik ben verward.
Wacht wat? Rico en Yo zijn exen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Als iedereen plots toch weer terug gaat naar zijn ex (André naar Mo, Borsato naar Denise, Lange Frans naar Daniëlle) dan maakt Rico geen schijn van kans bij Yo. Die gaat dan namelijk natuurlijk weer terug naar Jan! Die het nog niet bekend heeft gemaakt, maar óók gaat scheiden!
Ze zijn toch al 13 jaar samen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef Donna het volgende:
[..]
WAAROM noemen ze haar dan overal zijn vrouw. Ik ben verward.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Maar dan moet ze de gastendoekjes inleveren ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
nee juist niet dus, daarom maakt hij geen kans!
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Het erge is dat iedereen van de gates straks weer een leven heeft en wij niet
dan zorgen wij er toch voor dat zij ook geen leven hebben. Als aandacht een relatie kan breken, kan SHO dat al helemaal.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Ja waar is die foto dan. Die kan in de OP natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Op die spijt-post van graf-jacky suggereren mensen dat de post van Yolanthe waar ze poseert met een roos een sneer naar haar is.
Die post met die roos is ook wel een beetje op het randje gezien de hele toestand.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef letmehearyouscream het volgende:
Op die spijt-post van graf-jacky suggereren mensen dat de post van Yolanthe waar ze poseert met een roos een sneer naar haar is.
Jawel. Ik heb iets anders dan imgur gevondenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
Volgens mij kun je insta-foto's niet plaatsen hier toch?
https://www.instagram.com/p/B8nWRdcj2qq/
Jaaaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef Donna het volgende:
Dit is trouwens ook wel een leuke om compleet in de OP te zetten, nu het een eigen topic is geworden. Rico vindt dit heel vervelend van ons.![]()
Verhoeven liet maandag aan De Telegraaf over de bewuste kwestie weten: „Vervelend dat dit een topic is geworden dat totaal niet ter zake doet. Ik stuur regelmatig attenties naar mensen. Of het nou merchandise, een gesigneerd boek, of een bloemetje is.”
wellicht ben ik weer naïef maar ik schat Yo wat hoger in. Die heeft volgens mij ook nooit echt gesneerd naar Gerda, Jan of Wesley. Dat liet ze wel haar BFF doen, maar enfin...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die post met die roos is ook wel een beetje op het randje gezien de hele toestand.
Grote kans dat het idd een sneer is.
Oh, en dat ze ook inderdaad van Rico waren.....
Wie zegt dat het niet tegen zijn eigen gezin / familie was.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als dat niet richting z’n eigen gezin was, hoeft dat geen probleem te zijn in een relatie? Denk dat iemand die opeens zo groot in de belangstelling komt te staan, of dat nu een sporter, artiest, presentator ofzo is, verandert in die periode. Maar die gaan vast niet allemaal scheiden
Even los van het feit dat die Jacky hem vast lang genoeg kent om daar iets van te zeggen.
Wesley en Rico zijn ook goede kennissen toch?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Simone010 het volgende:
Zo te zien was Rico hier al de graftakken aan het inplannen.. https://static.ibizavanda(...)en-en-lil-kleine.jpg
Wesley en Rico doen elkaar. Als goede kennissenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Wesley en Rico zijn ook goede kennissen toch?
Ja..Wesley en Jantje Smit ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:20 schreef Donna het volgende:
[..]
Wesley en Rico zijn ook goede kennissen toch?
Overspannen Jan met eigen huisje om de drukte te ontvluchten. Ik snap het ineens helemaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:16 schreef Duderinnetje het volgende:
Was Ruud de Wild daar nou ook bij?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Simone010 het volgende:
Zo te zien was Rico hier al de graftakken aan het inplannen.. https://static.ibizavanda(...)en-en-lil-kleine.jpg
Ja, die gaf de adviezen zo van joh..Rico nou ga jij eens werk van die Yolante maken en Wesley jij gaat...nou ja doe maar wat ga maar ff naar Intertoy's, en deed gelijk inspiratie voor zijn schilderijen op..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Was Ruud de Wild daar nou ook bij?
En zo ging Intertoys dus failliet.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:51 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Ja, die gaf de adviezen zo van joh..Rico nou ga jij eens werk van die Yolante maken en Wesley jij gaat...nou ja doe maar wat ga maar ff naar Intertoy's, en deed gelijk inspiratie voor zijn schilderijen op..
Lil Kleine ook op die foto?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Simone010 het volgende:
Maar hij heeft nog steeds een goddelijk lichaamquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:05 schreef Schele.Marie het volgende:
[..]
Nee want door de media heeft het geen kans van slagen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef Donna het volgende:
Dit is trouwens ook wel een leuke om compleet in de OP te zetten, nu het een eigen topic is geworden. Rico vindt dit heel vervelend van ons.![]()
Verhoeven liet maandag aan De Telegraaf over de bewuste kwestie weten: „Vervelend dat dit een topic is geworden dat totaal niet ter zake doet. Ik stuur regelmatig attenties naar mensen. Of het nou merchandise, een gesigneerd boek, of een bloemetje is.”
Heerlijk. Net weer single en ik had het niet beter kunnen timen. Wat een drama allemaal 😋quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef mascara-klodder het volgende:
Mssn als je fatsig bent.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik zou ook liggen met die hakken. Als je daar mee gaat staan val je toch om?
Dat appartement zou zomaar in Ibiza kunnen staanquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Overspannen Jan met eigen huisje om de drukte te ontvluchten. Ik snap het ineens helemaal
waar haal je dat vandaan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 00:41 schreef ootjekatootje het volgende:
Ok, dus Yolanthe kiest in LA voor een beurt van Rico. Logisch na Jan en Wesley.
Hersenloze Rico pist naast de pot, zijn jongste was 8/9 maanden oud...
Wat een eikel, alsof er een toekomst zou zijn met Yo. Ik snap al die kerels niet, maar ook weer wel.
Stolconclusie: BNers,nooit mee lopen flingen. Te narcistisch.
En de etageres, kandelaars... plaids, dekenkisten. Zelfs de dekbedovertrek die Willem-Alexander en Maxima ook hebben.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:53 schreef maily het volgende:
[..]
Maar dan moet ze de gastendoekjes inleveren ...
Zit-ie nou naar haar kont te kijken?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Simone010 het volgende:
Het is allemaal 1 groot complot van de illuminati.quote:
quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Damn, wat een griezel is die Rico
Ik ook.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:17 schreef TheVulture het volgende:
Ben benieuwd wat hier nog allemaal uit komt, maar ik vind ze wel bij elkaar passen eigenlijk
Ik 'ken' een vrouw die wilde perse 3 kinderen, maar niet van 2 mannen. Ze was alleen al wel klaar met haar eigen man. Dus raakte ze zwanger van de derde, beviel van de baby en na enkele weken zette ze haar man de deur uit. Allemaal met voorbedachte rade en die man wist van niks. Zo'n enorme naaistreek.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel vreemd dat je nog wel een koter op de wereld zet als het allemaal niet lekker loopt. Als 'm er al bij Yo heeft ingeschoven op het moment dat de relatie klaar was en dat was uitgesproken kun je het niet echt meer vreemdgaan noemen. Of het chique is is een ander verhaal
Dat doen stellen wel vaker hoor, nog even een nieuwe "liefdesbaby" op de wereld zetten om de relatie te "redden".quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Op zich wel vreemd dat je nog wel een koter op de wereld zet als het allemaal niet lekker loopt. Als 'm er al bij Yo heeft ingeschoven op het moment dat de relatie klaar was en dat was uitgesproken kun je het niet echt meer vreemdgaan noemen. Of het chique is is een ander verhaal
Klopt, ze waren al jaren uit elkaar aan het groeien en de jongste is 2 jaar...Hoe dan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:33 schreef TheVulture het volgende:
Letterlijkquote:Op woensdag 19 februari 2020 09:38 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik 'ken' een vrouw die wilde perse 3 kinderen, maar niet van 2 mannen. Ze was alleen al wel klaar met haar eigen man. Dus raakte ze zwanger van de derde, beviel van de baby en na enkele weken zette ze haar man de deur uit. Allemaal met voorbedachte rade en die man wist van niks. Zo'n enorme naaistreek.
Nou ja het kan natuurlijk ook dat ze de man heeft doen geloven dat ze er samen helemaal voor wilde gaan, ook na de baby zeg maar.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want die man wist niet hoe hij condooms moest kopen?
Dan is hij niet echt snugger ofzo. Dat denk ik dan. 3 kinderen?????!quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Nou ja het kan natuurlijk ook dat ze de man heeft doen geloven dat ze er samen helemaal voor wilde gaan, ook na de baby zeg maar.
Ze gingen voor een baby. Dan gebruik je doorgaans geen condooms.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:17 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Want die man wist niet hoe hij condooms moest kopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |