Heeft niet zoveel met 'inzien' te maken. Het is gewoon per definitie niet racistisch, hoe ongemakkelijk zij zich er ook bij voelt. En dat gevoel/probleem zal ze toch echt bij zichzelf moeten zoeken, niet bij een ander.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ik zeg ook niet dat die modeontwerp(st)er een racist(e) is, maar geef aan waarom zwarte modellen meer moeite kunnen hebben met apenoren dan blanke modellen. dat jij en anderen dit niet inzien vind ik op zich wel weer begrijpelijk, maar leg me dan geen woorden in de mond dat deze ontwerp(st)er racistische intenties heeft.
Nou ja, als dit enkel gevraagd werd aan donkere modellen had je een punt gehad. Maar dat was niet aan de orde.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit ja, als een tribune vol voetbalfans oerwoudgeluiden gaat maken wanneer een zwarte speler de bal krijgt is dat immers ook geen racisme, maar gewoon ludiek. Zelfde met bananen gooien naar zwarte spelers, dat is geen racisme maar gewoon een geintje. Dat zwarte mensen al decennialang worden uitgemaakt voor apen moet gewoon als vriendschappelijk worden gezien en helemaal niet als kwetsend en racistisch. Het is dus ook volstrekt onbegrijpelijk en belachelijk dat zij nu de racismekaart speelt. Waar haalt ze dat überhaupt vandaan?
quote:Observers told The Post that the designs were created by a recent FIT graduate from China who did not appear to understand the racial overtones of his work. The original concept called for highlighting “ugly features of the body,” according to a witness.
Dat andere modellen niet weigerde snap ik ook niet zo goed.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:38 schreef sp3c het volgende:
snap ook niet; dat de rest denkt ... ok, we gaan er als een aap bijlopen ... leuk
Gast, overdrijf ff niet zo. Racisme is nooit ludiek en dat beweer ik ook nergens.quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dit ja, als een tribune vol voetbalfans oerwoudgeluiden gaat maken wanneer een zwarte speler de bal krijgt is dat immers ook geen racisme, maar gewoon ludiek. Zelfde met bananen gooien naar zwarte spelers, dat is geen racisme maar gewoon een geintje. Dat zwarte mensen al decennialang worden uitgemaakt voor apen moet gewoon als vriendschappelijk worden gezien en helemaal niet als kwetsend en racistisch. Het is dus ook volstrekt onbegrijpelijk en belachelijk dat zij nu de racismekaart speelt. Waar haalt ze dat überhaupt vandaan?
Er zal over iedereen op elke manier wel wat negatiefs staan op het internet dus tja... Moeten we dan maar niks meer doen?quote:Op woensdag 19 februari 2020 08:33 schreef qajariaq het volgende:
[..]
[..]
Als dat nog te moeilijk voor je te begrijpen is.......
Dit.quote:Op woensdag 19 februari 2020 12:10 schreef Rapporteer-Deze-Gebruiker het volgende:
[..]
Gast, overdrijf ff niet zo. Racisme is nooit ludiek en dat beweer ik ook nergens.
Alle modellen kregen dezelfde outfit, niet alleen de getinte. Heb je daar problemen mee? Prima doe je het niet. Maar je word in deze niet anders behandeld als een ander dus stel je niet aan.
Nee, je moet je als donker persoon maar aanpassen aan de racisten en iedere link met apen of andere primaten vermijden. Zelfs door een banaan te eten lok je het al uit. Zie je zelf niet in hoe dom deze redenatie is?quote:Op woensdag 19 februari 2020 11:13 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dat zwarte mensen al decennialang worden uitgemaakt voor apen moet gewoon als vriendschappelijk worden gezien en helemaal niet als kwetsend en racistisch.
In je schuimbekkende drift om een on gefundeerd punt te maken heb je inderdaad geen tijd om mijn punt te begrijpen. Geeft niet, ooit kom je er wel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:03 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Nee, je moet je als donker persoon maar aanpassen aan de racisten en iedere link met apen of andere primaten vermijden. Zelfs door een banaan te eten lok je het al uit. Zie je zelf niet in hoe dom deze redenatie is?Net zoiets als niet tegen radicale moslims durven zeggen dat ze niet mogen oproepen tot het doden van joden, want godverdomme straks spelen we Wilders op één of andere manier in de kaart.
Waarom is de mening van een stel voetbalhooligans zo belangrijk? Oh god, laten we vooral die mensen niet in de kaart spelen. Leuke samenleving krijg je dan.
Er is ook zo ontzettend veel overlap tussen voetbalhooligans en de modewereld he. Die gasten zitten eerst op de tribune en in de avond natuurlijk allemaal naast hun vriendin Holland's Next Top Model te kijken.
Ik reageerde ontzettend kalm en gebruikte ijzersterke logica, waarmee ik jouw idiote uitspraken vakkundig de nek omdraaide, en dat kan iedereen zien. Veeg zelf maar het schuim van je lippen.quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:59 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In je schuimbekkende drift om een on gefundeerd punt te maken
Je hebt helemaal geen punt, dat is precies het probleem. Je bent een typische ''witte messias'': emotie boven rede.quote:heb je inderdaad geen tijd om mijn punt te begrijpen. Geeft niet, ooit kom je er wel.
Tip: dat deed je wel degelijk. Ga je eigen kletspraat nog maar eens nalezen. Vooral dat stuk over bananen gooien.quote:Tip: ik vergelijk deze modemaker niet met racistische voetbalhoolies.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |