quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Bos81 het volgende:
@:BitterbalOh wat leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik niet, zelfs niet met een zak over d'r hoofdquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zou dr nog steeds doen.
Nou nou nouquote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik niet, zelfs niet met een zak over d'r hoofd
Koop een sixpack corona voor drquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:00 schreef bitterbal het volgende:
De schoonmaakster van stiefmonster is ziek.
Nu was stiefmonster bang dat het corona was
Ik ben ook blauwquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Als buda van huis is dansen de fokkers op fok
@Ifrane @Leonos houden jullie dit sc-snackje goed in de gaten als ik op vakantie ben?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:01 schreef bitterbal het volgende:
Als buda van huis is dansen de fokkers op fok
KOEKOEKquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Merken we in de praktijk weinig van
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:lfrane @:leonos houden jullie dit sc-snackje goed in de gaten als ik op vakantie ben?
Maar niemand komt tussen onze vriendschapquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De relatie tussen bitterbal en mij loopt een flinke deuk op.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niemand komt tussen onze vriendschap
Echte Budr Hoeriequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar niemand komt tussen onze vriendschap
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:11 schreef bitterbal het volgende:
Honden![]()
![]()
https://www.facebook.com/purpdrank/videos/488629098473171/
Verhuizen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:18 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Wel vooral leuk druk hoor.
Klussen in huis enzo
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja ja, we houden ook van jou
Neequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet naar het westen des lands?
Ja opzich wel.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je een beetje een klusser?
Dwarsligger als in een spoorbiels? Dat past wel bij jequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja opzich wel.
Afgelopen week van een houten dwarsligger planken laten zagen. 360x25x3,5. Dit weekend komen ze aan de muur.
Eikenhout
Dat iddquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dwarsligger als in een spoorbiels? Dat past wel bij je
O, dat is zóóó tofquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:28 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat idd
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Komt hier uit;
[ afbeelding ]
Moet dit worden;
[ afbeelding ]
Alleen zijn onze planken 2,5-3m
oh vet:Dquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:28 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat idd
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Komt hier uit;
[ afbeelding ]
Moet dit worden;
[ afbeelding ]
Alleen zijn onze planken 2,5-3m
Ja gaaf hequote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is zóóó tofNooit geweten dat die dwarsliggers van zulk mooi hout zijn gemaakt.
Planken met een mooi verhaalquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Ja gaaf he
En ja, vroeger van beuken, tegenwoordig eiken. Ook áltijd van het hart van de boom. Elke houten dwarsligger ter wereld is van hart boom gemaakt.
Jammer genoeg ook vaak geïmpregneerd met chemicaliën waaronder teer, en dat stinkt echt enorm waardoor je het eigenlijk nooit kan gebruiken voor meubels oid.
Maar deze was nog schoon gelukkig
Je kunt ook even wachten op de mi10.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga denk ik voor deze telefoon
https://www.coolblue.nl/product/840672/oppo-reno2-z-wit.html
Stuk duurderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook even wachten op de mi10.
https://tweakers.net/nieu(...)-en-90hz-scherm.html
Ken dat hele merk nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:33 schreef bitterbal het volgende:
Ik ga denk ik voor deze telefoon
https://www.coolblue.nl/product/840672/oppo-reno2-z-wit.html
Dat is nog afwachten.quote:
Ik ken het wel, maar zou het niet kopenquote:
Camera dit lens dat pixel zus sensor zo. Straks kun je er ook nog mee bellenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Je kunt ook even wachten op de mi10.
https://tweakers.net/nieu(...)-en-90hz-scherm.html
Waarom niet?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:52 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken het wel, maar zou het niet kopen
Geen idee, kreeg niet echt goed gevoel bij dat merk. En daarbij al jaren tevreden met Huawei.quote:
Ja hoe krijg je geen goed gevoelquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen idee, kreeg niet echt goed gevoel bij dat merk. En daarbij al jaren tevreden met Huawei.
Heb em laatst gespot in de 40 plus scquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef mosrednA het volgende:
Lol ik zie dat @:mch gebanned is hier.
Zou hij wel de metions krijgen? @:mch
Xiaomi, beetje de Chinese Apple.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoe is dat MIU? Lees dat vaak als negatief punt
Ga zellufquote:
Ja ik zag t ook net iddquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em laatst gespot in de 40 plus sc
Zal niet lang duren voor hij daar ook weer een ban heeftquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb em laatst gespot in de 40 plus sc
Ja ik ken het nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Xiaomi, beetje de Chinese Apple.
Is dat wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Xiaomi, beetje de Chinese Apple.
Ik heb al vanalles van dat merk. Het is buitengewoon degelijk altijd.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik ken het niet
Vind je het fijn?
Wat heb je nog meer dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles van dat merk. Het is buitengewoon degelijk altijd.
Ik heb ze hier in de vergelijkingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik heb al vanalles van dat merk. Het is buitengewoon degelijk altijd.
Rond de ¤200,- voor Xiaomi en 450 voor Dyson.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:04 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Hoe duur is zo’n kreng? Wij willen er ook een, maar honderden euro’s voor een stofzuiger..
Is dat ook een beetje vergelijkbare kwaliteit?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rond de ¤200,- voor Xiaomi en 450 voor Dyson.
Maar het werkt alleen als je een rete goeie hebt die 30min volgas kan.
Uit tests komt die zelfs beter uit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Is dat ook een beetje vergelijkbare kwaliteit?
~¤200,- is te doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Rond de ¤200,- voor Xiaomi en 450 voor Dyson.
Maar het werkt alleen als je een rete goeie hebt die 30min volgas kan.
Ow, dat is nog prima. Misschien binnenkort toch maar eens gaan kijken voor eentje. Onze is eigenlijk ook al ver over zijn houdbaarheidsdatum.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Uit tests komt die zelfs beter uit.
En onze werkt al een jaartje tadeloos.
Las draadloze vegan ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Exact deze via boll met 1 dag thuis.
https://www.bol.com/nl/p/(...)26.30.ProductPageUrl
En je sponsort Fok! er ook nog mee!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Exact deze via boll met 1 dag thuis.
https://www.bol.com/nl/p/(...)26.30.ProductPageUrl
Ik las zieke vagina en ontploffende harige varkens maar ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Las draadloze vegan ...
Draadloze Vegen
Fok sponsorenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:12 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
En je sponsort Fok! er ook nog mee!
Typisch weer.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik las zieke vagina en ontploffende harige varkens maar ja.
Waar het hart vol van isquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ahh zo, nee dat snap ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik las hitsige apen die een SE uitvoeren bij een ontvoerde Zweedse hoer, maar ja.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
teleraaf?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
https://www.teleraaf.nl/n(...)er-spraytan-gebruikt
Keziah en Raf, 20-jarige moeder
wat is een SE nou weerquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik las hitsige apen die een SE uitvoeren bij een ontvoerde Zweedse hoer, maar ja.
Geklikt en betaaldquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:21 schreef UitStraling het volgende:
https://www.teleraaf.nl/n(...)er-spraytan-gebruikt
Keziah en Raf, 20-jarige moeder
jezusquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:23 schreef UitStraling het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)er-spraytan-gebruikt
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nu is het de komende tien minuten stil terwijl iedereen dit googelt.
nee hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beter gewoon geen kinderen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja gewoon je kinderen bitterballen uit de blender geven, van tieten blijven ze af
Gofferquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog liever een kind dan bitterballen uit de blender. Jezus zieke geest
Dat snap ik wel opzichquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Jij ziet liever een kind in de blender. Moordenaar!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:26 schreef CherryLips het volgende:
Uitstraling natuurlijkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dat snap ik wel opzich
Welke GEK kwam hiermee aan zetten?
Heel eerlijk gezegd ken ik er een paar die ik ook liever in een blender zou zienquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij ziet liever een kind in de blender. Moordenaar!
Ik heb danny al genoeg gesponsord!quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee moeders die hun borsten aan gort laten sabbelen en knabbelen door een baby.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Minimaal gesloten afdelingquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat Uitstraling vanuit een TBS instelling post
Is lekker hoorquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee moeders die hun borsten aan gort laten sabbelen en knabbelen door een baby.
Geloof het nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
NWS / "1 op 30 mensen poept in de douche"
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef bitterbal het volgende:
Denk dat Uitstraling vanuit een TBS instelling post
Ok dan zie ik je binnenkort wel op de afdeling verschijnen in hotpantsquote:
Verbaast me bij die TS niets dat hij hierop gaat zoeken op het internetquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ok dan zie ik je binnenkort wel op de afdeling verschijnen in hotpants
Dit onderzoek ga ik tijdens de koffiepraat gebruiken om mijn gewoontes te verantwoorden.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
Waar klik ik nou weer opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
Is dat een kloontje van die zichzelf verhoerende homo die op alles zei 'ja dagggg'?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Verbaast me bij die TS niets dat hij hierop gaat zoeken op het internet
Poepen na een goeie bak koffiequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:32 schreef mosrednA het volgende:
[..]
Dit onderzoek ga ik tijdens de koffiepraat gebruiken om mijn gewoontes te verantwoorden.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zijn dat van die kindjes die in zon wijdbeense gipsding moeten?
Lees dat topic danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Stamp je het dan door het putje of zijn die mensen constant aan de schijt?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Poepen na een goeie bak koffie![]()
![]()
![]()
Een dubbele doortrekker
Prakken, net als de familie Magdatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Keuken is geslotenquote:
Harde hoempert?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Poepen na een goeie bak koffie![]()
![]()
![]()
Een dubbele doortrekker
Ga koken mensquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Prakken, net als de familie Magdat
[..]
Keuken is gesloten
Oke. Kom het zo brengen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:35 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dan wil ik een XL schaal bestellen
Ik denk niet dat ik me snel zou aftrekken onder de douche met bruine poepvoeten.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:33 schreef CherryLips het volgende:
Beetje glibberig ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik me snel zou aftrekken onder de douche met bruine poepvoeten.
Vergeten ze allemaal weer johquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo naar voor ze er uit zien
Een zekere Achmad uit Bagdadquote:
Na de koffie smooth als kastanovaquote:
Zorg jij voor extra veel bittergarnituur als ik je lief aan zou kijken en zou zeggen dat je schoenen zo tof zijn en je haar prachtig zit?quote:
Chef says noquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorg jij voor extra veel bittergarnituur als ik je lief aan zou kijken en zou zeggen dat je schoenen zo tof zijn en je haar prachtig zit?
Crea!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Een zekere Achmad uit Bagdad
Lag plat op zijn gat op zijn badmat
't is raar maar in Bagdad daar mag dat
(ik heb ernstig het idee dat er nog 2 regels missen eigenlijk)
Ik heb best goeie tieten en goeie kont hoorquote:
Ja die moet je dan aan die teringlijer uit de keuken laten zien :pquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb best goeie tieten en goeie kont hoor
Wel als je dikke fooi geeft. De liefde van de man mag door de maag gaan, de liefde van de vrouw gaat gewoon door de portemonneequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorg jij voor extra veel bittergarnituur als ik je lief aan zou kijken en zou zeggen dat je schoenen zo tof zijn en je haar prachtig zit?
ja hypocriete kutyanksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Crea!
Ik ben nog steeds in shock trouwens om die trainer die ontslagen is omdat hij een liedje met nigger erin meezong
![]()
![]()
![]()
Flikker toch allemaal op, stelletje teringmongolen
Vooral na de spaghetti.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef UitStraling het volgende:
Kots doordrukken in een wasbak is ook zo'n feest.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als je dikke fooi geeft. De liefde van de man mag door de maag gaan, de liefde van de vrouw gaat gewoon door de portemonnee
Ja ok laat maarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja die moet je dan aan die teringlijer uit de keuken laten zien :p
Dit moet me nog een keer overkomen, wat gebeurt er dan?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:41 schreef CherryLips het volgende:
Kotsmelk spoel je ook niet zomaar door.
Mijn collega heeft een excel van 30 collegas gemaakt met zijn verdenkingen vanmiddag. Nu snap ik het.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:30 schreef Molo het volgende:
Truequote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wel als je dikke fooi geeft. De liefde van de man mag door de maag gaan, de liefde van de vrouw gaat gewoon door de portemonnee
Ligt eraan hoe snel je na het drinken kotst, maar dan krijg je dus van die grote hompen mozzarella-achtige kots. Best pijnlijk ook.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet me nog een keer overkomen, wat gebeurt er dan?
Wat is kotsmelk eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit moet me nog een keer overkomen, wat gebeurt er dan?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je na het drinken kotst, maar dan krijg je dus van die grote hompen mozzarella-achtige kots. Best pijnlijk ook.
Niet man. Niet als je gewoon niks eet van tevoren. Wat er niet in gaat, komt er ook niet uitquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe snel je na het drinken kotst, maar dan krijg je dus van die grote hompen mozzarella-achtige kots. Best pijnlijk ook.
Ik word er gewoon boos van, echt niet te zuinigquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hypocriete kutyanksKansloos volk.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Oh nee, ik niet. Ik word al om genoeg dingen boos. Hier word ik alleen maar heel ergquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik word er gewoon boos van, echt niet te zuinig
Noem je me nou een buffel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:44 schreef UitStraling het volgende:
Is mozzarella dan altijd geen kots uit dronken koeden?
Dan moest ik het eerst kauwen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef UitStraling het volgende:
Maar zou gewoon weer doorslikken, mozzarella is best te doen.
Ja of gewoon terug in bed stappen met zo'n homp kotsmozzarella in je mond en je geliefde uitbundig tongen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moest ik het eerst kauwen.
Echt serieus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of gewoon terug in bed stappen met zo'n homp kotsmozzarella in je mond en je geliefde uitbundig tongen.
"Schat gooi jij dit even weg?"quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of gewoon terug in bed stappen met zo'n homp kotsmozzarella in je mond en je geliefde uitbundig tongen.
Ik kom niet bij jullie eten geloof ikquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:40 schreef bitterbal het volgende:
Had laatst een salade of zoiets waar de vrouw wat extra avocado bij wilde. Gewoon voor smaak.
Hij vroeg gelijk of ik dat wel zou aanslaan....
Ok sorry, wat ga je eten?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Echt serieus.
K moet zo nog eten
Brokkenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Welke tent moeten we mijden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kom niet bij jullie eten geloof ik
Jouw lijf werkt echt fokking raarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan moest ik het eerst kauwen.
Neus dichtknijpen "en nu slikken kreng"quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
"Schat gooi jij dit even weg?"
Maar ik zat op de bank met een emmer op schoot.
Nee doe maar niet :pquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:49 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik kom niet bij jullie eten geloof ik
Probeer het eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw lijf werkt echt fokking raar
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Brokken![]()
Ik kotste veeeeeeel tijdens zwangerschap
En had extreme cravings naar melk
Combinatie
Dit heb ik vaker gezien.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Aardappelgratin met rode kool en speklapjes
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan wel party tricks met m'n vingers? Huehue.
Weten we nog nietquote:
Ah ik zwarte ruiter en met mooi weer voor de deur bij zetaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Weten we nog niet
Ik ga meestal naar de Boterwaag eigenlijk
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer iemand zo laten lachen tijdens het eten van een gehaktbal dat er uit zijn neus stukjes gehaktbal kwamen
Ik heb een hele rijsttafel in de omgekeerde volgorde weer uitgekotst. Dat warmhoudding was wel even persenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:54 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb trouwens wel eens gummibeertjes uit moeten kotsen, serieus
Ja ook top, September ookquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah ik zwarte ruiter en met mooi weer voor de deur bij zeta
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hele rijsttafel in de omgekeerde volgorde weer uitgekotst. Dat warmhoudding was wel even persen
At hij het daarna weer op?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:55 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb een keer iemand zo laten lachen tijdens het eten van een gehaktbal dat er uit zijn neus stukjes gehaktbal kwamen
Ik denk dat de Mac je hier voor wil betalen als je dit dagelijks gaat doenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Ben ook een keer over mijn nek gegaan op straat voor een raam bij de burger king waar net 2 onschuldige jongens een hamburger aan het eten waren.
Ik heb ze de hamburgers weg zien leggen
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb een hele rijsttafel in de omgekeerde volgorde weer uitgekotst. Dat warmhoudding was wel even persen
Hahahahaquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:57 schreef bitterbal het volgende:
Ben ook een keer over mijn nek gegaan op straat voor een raam bij de burger king waar net 2 onschuldige jongens een hamburger aan het eten waren.
Ik heb ze de hamburgers weg zien leggen
Waren het nog halve ballen of wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee. Hij was super boos omdat hij zei dat het echt pijn deed.
Ja vreemd genoeg geef k toch de voorkeur dan aan mijn huidige werkquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat de Mac je hier voor wil betalen als je dit dagelijks gaat doen
Ja tijdens het lachen dan vergeten te kauwen ofzo en dan toch door blijven etenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Waren het nog halve ballen of wat?
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja tijdens het lachen dan vergeten te kauwen ofzo en dan toch door blijven eten
Hoeeeequote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:00 schreef UitStraling het volgende:
En ik heb een keer echt abnormaal moeten kotsen omdat er allemaal maden in mijn macaroni zaten die ik een paar uur geleden nog op had zitten vreten, trauma
Op de fiets was geen succes.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
Ik heb echt overal waar je kunt bedenken staan kotsen
Je wordt er vrij handig in kan ik je vertellen
Ik doe het ook liever nietquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vreemd genoeg geef k toch de voorkeur dan aan mijn huidige werk![]()
Ik vind overgeven echt verschrikkelijk. Moet ook altijd huilen.
Gekkenhuis Den Haagquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:02 schreef bitterbal het volgende:
Op straat plassen is ook zo iets.
Vriendin moest vroeger plassen toen we terug liepen van het uitgaan. Ging ze tussen 2 autos gehurkt en ik stond op de uitkijk.
Dus kwam een man aangelopen die mij zag en tussen die autos keek bij het voorbij gaan. Wilde die met haar praten ofzo, terwijl zij daar gehurkt met blote kont zit te plassen, zij schrikt, staat half op met broek nog op dr knieen, rent om de auto heen gaat die man er achter aan![]()
Met zn 2en om die auto heen, zij met blote kont en hij gekke geluiden maken.
Nah deed het in mijn broek![]()
Ik bij Ahoy op het plein na vrienden van Amstel. En ik had niet eens gedronken. Dat kan @JJdJ1984 bevestigen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
Ik zag vanmiddag zo'n dom teringjochie op de fiets heel stoer op de grond spugenquote:
Ik heb zo hard gelachen. Zij gillen hij gillen en met die handjes haar proberen te grijpen.quote:
ooohhquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Tot deze verhalen voorbij zijn.
Ik eet biefstuk, langzaam gebakken uienringen en aardappelpuree terwijl ik dit leesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja die had mijn moeder voor me gemaakt, echt hè
Wie is dat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:03 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik bij Ahoy op het plein na vrienden van Amstel. En ik had niet eens gedronken. Dat kan @:JJdJ1984 bevestigen.
Vast niet bij het inparkeren van een zware werkbus.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:59 schreef Molo het volgende:
Is meteen ook de laatste keer met die dame.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
Gewoon tijdens de seks in een emmer naast het bed kotsen en daarna loom doorduwen
Of plasfetishquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb zo hard gelachen. Zij gillen hij gillen en met die handjes haar proberen te grijpen.
Was weer zon parnassia patient ofzo
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet bij het inparkeren van een zware werkbus.
En als je er nou niks aan kunt doen? Of het geen dame is?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is meteen ook de laatste keer met die dame.
Kree doet dat gewoon terwijl hij dronken is tegelijk!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Vast niet bij het inparkeren van een zware werkbus.
Ja of dat ze zelf aan het kotsen is.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
En als je er nou niks aan kunt doen? Of het geen dame is?
Kan prima gebeurenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of dat ze zelf aan het kotsen is.
Opzichquote:Op dinsdag 18 februari 2020 20:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Kan prima gebeuren![]()
Is dat een afknapper?
okquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:ifrane @:leonos houden jullie dit sc-snackje goed in de gaten als ik op vakantie ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |