quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Californium het volgende:
O en fysieke voorbereiding hoeft niet want dat is het doel
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 17:44 schreef Californium het volgende:
O en fysieke voorbereiding hoeft niet want dat is het doel
quote:
Herkenbaar ditquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gelukkig redelijk op tijd thuis; kan ik zo weer aan de slag gaan ter voorbereiding voor morgen
Scheelt dat ik wel aan iets leuks mag werken en dat ik niet de hele avond bezig ga zijn.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar dit
Mag zo na het eten ook weer
Jullie passen wel bij elkaarquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik wel aan iets leuks mag werken en dat ik niet de hele avond bezig ga zijn.
Met een dubbele dildo? Of gaat het alweer over iets anders?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:31 schreef Californium het volgende:
[..]
[..]
Herkenbaar dit
Mag zo na het eten ook weer
Denk ook aan je ontspanning hè.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vandaag gelukkig redelijk op tijd thuis; kan ik zo weer aan de slag gaan ter voorbereiding voor morgen
Ik vind wat ik mag doen ook leuk! Maar heb er de hele week en vorige week al geen tijd voor gehadquote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Scheelt dat ik wel aan iets leuks mag werken en dat ik niet de hele avond bezig ga zijn.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 18:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daarna nog gezellig even samen op de bank voordat we naar bed gaan.
Jezus, wat een deprimerende zooi.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.regio56makela(...)traat/95-c-ref-08218
Gaat lekker zo in de wijkeen of ander donker appartement van 47m2 waar je minstens 1300 euro per maand voor kwijt bent.
Wat een ellende inderdaad. Je kan het natuurlijk ook zo stellen:quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Afvoerpijpen dwars door het huis, je staat gelijk in de woonkamer bij binnenkomst.
Makelaarspraatquote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat een ellende inderdaad. Je kan het natuurlijk ook zo stellen:
Alle appartementen zijn zeer luxe en compleet uitgerust en volledig gemeubileerd en ingericht.
De appartementen zijn nieuw opgeleverd met o.a. hoge betonnen plafonds voor een zeer ruimtelijk effect, groot kozijn met voordeur en openslaande deuren met frans balkon, industriële look met metalen schuifpuien en luchtkanalen in het zicht, zeer mooi in combinatie met de strakke afwerking.
Ik wist niet dat dat mocht. Dacht dat er altijd een halletje moest zijn. Of is dat alleen als daar ook een toilet zit?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Afvoerpijpen dwars door het huis, je staat gelijk in de woonkamer bij binnenkomst.
Heel klein en weinig licht.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 19:09 schreef Citizen.Erased het volgende:
https://www.regio56makela(...)traat/95-c-ref-08218
Gaat lekker zo in de wijkeen of ander donker appartement van 47m2 waar je minstens 1300 euro per maand voor kwijt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |