yupquote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:44 schreef Nizno het volgende:
Dan kunnen de covers wel in spoilers toch? die zijn nu wel lang genoeg groot in beeld geweest
Ja, mee eens.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 22:44 schreef Nizno het volgende:
Dan kunnen de covers wel in spoilers toch? die zijn nu wel lang genoeg groot in beeld geweest
al gedaanquote:
Die laatste kan wel een strikvraag lijken. Antwoord D: Jan Smit.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 21:53 schreef praadje het volgende:
Dat je dus over 50 jaar bij geschiedenis een toets moet maken met een vraag als
Welke vrouw van Andreen is opgenomen geweest in een psychiatriche kliniek?
- Annie
- Ellen
- Roggel
Meerdere antwoorden zijn mogelijk.
Met wie dook Antwee het hokje in in de Zwarte Kat en in het toilet op Curacao?
-Monique
-Fridget
-Beiden
Wie gingen er voor een concert een week in een hotel zitten om de spanning te vermijden (lees rondneuken)?
- Andreen
- Antwee
- Beiden
quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:41 schreef An_0_Niem het volgende:
Bridget Maasland ontving tijdens relatie met André Hazes bedreigingen
Te triest dit
Interessant.quote:Maasland ontkent dat ze de media de schuld zou hebben gegeven van de breuk tussen haar en Hazes, na een relatie van drie maanden.
quote:‘Brazes’ verklaarde maandag dat ‘de druk op hun relatie’ de reden was uit elkaar te gaan. Daar blijft Bridget bij. ,,Zo veel negativiteit. Er zijn rare dingen gebeurd. Daar wil ik niet over uitweiden. Maar, zeker na de afgelopen dagen, als iemand minder sterk in zijn schoenen zou staan als ik, dan zouden er echt heftige dingen kunnen gebeuren. Dat mensen het echt niet aan zouden kunnen’', vertelde ze emotioneel.
Ja wat is het nou?quote:De Boulevard-reporter heeft er weinig vertrouwen in dat het nog goedkomt. Daarvoor verschillen haar levensstijl en die van Dré ‘te veel’.
Het is alleen nog wachten tot ze een keer ‘gehacked’ wordt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:49 schreef yvonne het volgende:
Ja hoor bedreigingen.
Je hoort er tegenwoordig niet meer bij zonder bedreigingen ontvangen lijkt wel.
Ik ben klaar voor de dubieuze likes van haatberichten en "gelekte" nakiepica's!quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:53 schreef RipCity het volgende:
[..]
Het is alleen nog wachten tot ze een keer ‘gehacked’ wordt.
Noemt ze zichzelf nou indirect een powervrouw?quote:Op woensdag 19 februari 2020 09:49 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
als iemand minder sterk in zijn schoenen zou staan als ik, dan zouden er echt heftige dingen kunnen gebeuren.
[..]
Ja wat is het nou?
Oh wacht, dat kan natuurlijk mooi bij haar collaga peter rrrrrrrrrrrrrrrrr ondergebracht worden met zijn verhaal in de 2e kamer over internetpesten!quote:
Het zou niet misstaan op BNW.quote:Op woensdag 19 februari 2020 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oh wacht, dat kan natuurlijk mooi bij haar collaga peter rrrrrrrrrrrrrrrrr ondergebracht worden met zijn verhaal in de 2e kamer over internetpesten!
Het is een complot!
Ik wilde net zeggen hahahaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |