Fixedquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik een lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoe een grote, ga maar uit van het ergste alvast.
Gezien het negeren van de vragen weet jij ook wel hoe laat het isquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kree, nogmaals, heb je sinds het incident gedronken? Heb je vandaag gedronken?
Lekker voor je.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik de lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoeveel, ga maar uit van het ergste alvast.
Met deze instelling hoop ik dat je überhaupt geen rijbewijs meer krijgt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:32 schreef kree het volgende:
[..]
Beide hoor alsnog denk ik niet dat er gevaarzetting was. Maar ok daar heb ik al weinig meer aan als ik ieders verhalen begrijp
Volledig terecht.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ja dat ik de lul ben is wel duidelijk ja. Nouja de vraag is hoeveel, ga maar uit van het ergste alvast.
Reacties als deze geven wel duidelijk weer hoeveel spijt je precies hebt.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:36 schreef kree het volgende:
Ik vraag me af hoeveel kans hij Uberhaupt maakt bij een rechter ivm een mildere straf.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:03 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Reacties als deze geven wel duidelijk weer hoeveel spijt je precies hebt.
De strafrechter is ook niet helemaal achterlijk en behandeld wekelijks een aantal van zulke zaken dus ik zou me werkelijk goed voorbereiden.
Hoewel... genaaid door het cbr wordt je toch.
Nou, dat is dan nog vrij mild, ¤3000.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:14 schreef BoneThugss het volgende:
Damn man eigenlijk ben ik van mening dat TS hier wel heel hard gestraft wordt als ik dit zo lees. Dit 'geintje' gaat hem gwn minimaal 3 rooitjes kosten
Medelijden is een groot woord man. Wat ik probeer te zeggen; hij heeft niemand vermoord ofzo.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou, dat is dan nog vrij mild, ¤3000.
Nu besluit hij met 2.7 promille een bus recht te zetten. Volgende keer besluit hij ff naar de Mac te rijden voor een broodje. Nee, medelijden is hier allerminst op zijn plaats.
Je kan met 2,7 promille best je gaspedaal in drukken ipv je rem kan fatale gevolgen hebben met inparkeren van een bestelbus.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Medelijden is een groot woord man. Wat ik probeer te zeggen; hij heeft niemand vermoord ofzo.
Er zit dan ook wel wat verschil in strafmaat tussen moord en bezopen rijden.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
hij heeft niemand vermoord ofzo.
You can lead a horse to water, but you can't make it drink.quote:Op woensdag 19 februari 2020 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
Gezien het negeren van de vragen weet jij ook wel hoe laat het is
Ja dat kan ook nuchter. Je kan ook ineens een beroerte krijgen en je auto inrijden op een groep invalide personen. Alles kan, maar laten we TS niet verantwoordelijk houden voor alle slachtoffers van ongevallen met alcohol in het spel.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:25 schreef Duveldrinker het volgende:
[..]
Je kan met 2,7 promille best je gaspedaal in drukken ipv je rem kan fatale gevolgen hebben met inparkeren van een bestelbus.
Maar goed ik zie ook dagelijks in de ochtend automobilisten even snel door rood rijden terwijl de fietsers met scholiertjes op groen staan. Ging allemaal net goed tot jouw kind net een keertje wel de sigaar is.
Jij weet wat hij volgende keer gaat doen? Iets te veel minority report gekeken denk ik.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:18 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou, dat is dan nog vrij mild, ¤3000.
Nu besluit hij met 2.7 promille een bus recht te zetten. Volgende keer besluit hij ff naar de Mac te rijden voor een broodje. Nee, medelijden is hier allerminst op zijn plaats.
Dit idd .quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:29 schreef nostra het volgende:
[..]
Een advocaat hiervoor inhuren lijkt me toch echt geen overbodige luxe. Je lijkt nog wel eens dingen eruit te flappen, waar je later weer (al dan niet terecht) op terug moet komen en dat is niet handig in zo'n formeel traject. Hij of zij neemt je ook een beetje aan het handje mee het traject in, wat voor jou helemaal nieuw is en voor hem of haar gesneden koek. Bovendien geeft het je de mogelijkheid om zelf oprecht berouw te tonen, terwijl hij mogelijke formele openingen kan benutten. Heb je niet veel aan voor het (waarschijnlijk zwaarste) bestuursrechtelijke traject met het CBR, maar wel voor het strafrechtelijke deel en voor een stukje guidance.
Met drank op achter het stuur gaan zitten is het leven van anderen in gevaar brengen. Maar goed daar snapt zo'n onaangepaste teringkneus als jij toch niets van.quote:Op woensdag 19 februari 2020 21:20 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Medelijden is een groot woord man. Wat ik probeer te zeggen; hij heeft niemand vermoord ofzo.
quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Met drank op achter het stuur gaan zitten is het leven van anderen in gevaar brengen. Maar goed daar snapt zo'n onaangepaste teringkneus als jij toch niets van.
Het zit je wel hoog hé?quote:Op donderdag 20 februari 2020 02:58 schreef Byzantynixschii het volgende:
[..]
Met drank op achter het stuur gaan zitten is het leven van anderen in gevaar brengen. Maar goed daar snapt zo'n onaangepaste teringkneus als jij toch niets van.
Hele relevante vraag. Ik heb er ook een: @kree, ben je een probleemdrinker? Ik hoop van niet, maar aangezien deze vraag al twee keer is ontweken vrees ik het ergste.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:54 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Kree, nogmaals, heb je sinds het incident gedronken? Heb je vandaag gedronken?
Dat daar een glijdende schaal in zit lijkt mij duidelijk. Daar hoef je geen films voor te kijkenquote:Op donderdag 20 februari 2020 01:08 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Jij weet wat hij volgende keer gaat doen? Iets te veel minority report gekeken denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |