Sneu voor je levenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:34 schreef Recce het volgende:
Vandaag gaat het hier ook een beetje kansloos, dus ik voelde helemaal mee met de muis.
Yups, nu heb ik de ick.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:41 schreef TillyB het volgende:
[..]
??!!??!!??!!!!!!!! Door die ene insta foto?
Het gaat maar ik ben in totale rustmodus een dag maarquote:
Dat gaat vast lukken op je bordeelsluipers.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Nou ik maak haar wel weer classy hoor
Zelfs niet naar de appie?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Het gaat maar ik ben in totale rustmodus een dag maar
Heb je wel genoeg Pepsi in huis?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Iets gebeurd of gewoon een algehele blech gevoel?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:34 schreef Recce het volgende:
Vandaag gaat het hier ook een beetje kansloos, dus ik voelde helemaal mee met de muis.
beterschap GBquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:43 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Algehele blech. Raak overstuur van de kleinste dingen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:50 schreef Prisha het volgende:
[..]
Iets gebeurd of gewoon een algehele blech gevoel?
Dat is minderquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:52 schreef Recce het volgende:
[..]
Algehele blech. Raak overstuur van de kleinste dingen.Straks maar even wandelen, dat helpt vaak wel om alles weer in perspectief te zien.
Eerste gedachte .. mooie kloertjesquote:Op dinsdag 18 februari 2020 13:55 schreef Prisha het volgende:
[..]
Dat is minderWandelen is wel een goeie dan inderdaad. Hoop dat het een beetje helpt.
Misschienfleurt dit je een heel piep klein beetje op? M'n broer heeft deze foto van de Rosette Nebula gemaakt, kreeg hem net opgestuurd:
[ link | afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |