quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee hoor zie het als een voorstel en gunnen, ik gun hem dat hij geniet van wat hij gaat tegenkomen op Pluto
[..]
Eerst goed lezen en dan oordelenquote:
Of zat er ook wat meer eigenbelang bij dan je doet laten vermoeden?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[..]
Eerst goed lezen en dan oordelen
Vraag me af wie hier nu niet aardig zijn
Ziek zijn telt niet als weekendquote:
Ben jij toevallig leraar?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Deze week vakantie.. (ziek of niet)
Echt héquote:
Ah okequote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:34 schreef aKboR het volgende:
[..]
Deze week vakantie.. (ziek of niet)
Wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet hier altijd wel lachen, als er knulletjes binnen komen die vrouwen uitschelden is het![]()
Dan is het een GOD en o o wat hebben ze een lol
Maar o wee als een vrouw hier iets zegt gaan sommige steigeren als een veulentje, als een echt paard kunnen ze niet eens.
Net als noodgangquote:
Wat?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
Ik moet hier altijd wel lachen, als er knulletjes binnen komen die vrouwen uitschelden is het![]()
Maar o wee als een vrouw hier iets zegt gaan sommige steigeren als een veulentje, als een echt paard kunnen ze niet eens.
Hoi skysherrifquote:
Eeeh?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:34 schreef Dotteke het volgende:
O dan is me in een keer een heleboel meer duidelijk........quote:
Pas op jij ...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan is me in een keer een heleboel meer duidelijk........ etc..
Ik doe niet andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |