Whehequote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:45 schreef aKboR het volgende:
[..]
Ga zitten en denk aan mij..
Werkt gegarandeerd
Ja. Even een lepeltje pakken om te scheppenquote:
Bahquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:45 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja. Even een lepeltje pakken om te scheppen
Eer haar laptop aan staat....quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:47 schreef aKboR het volgende:
Hee Dot kom op zeg.. Ik wil je Bolken..
Oké bolk op danquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:47 schreef aKboR het volgende:
Hee Dot kom op zeg.. Ik wil je Bolken..
Die laptopquote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eer haar laptop aan staat....
Okequote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die laptop
Moet nog even wachten. Ben nog boven net gedouched
Ik hobbel nu naar beneden
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 05:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zo ik zit. Iets later dan normaal maar wel comfortabel
Denk ik eens lief te zijn..quote:Eikelkoffie - Hieronder verstaat men de gerooste deugdelijke, goed gereinigde zaadkernen van eikels. Eikels bevatten behalve zetmeel een aanzienlijke hoeveelheid looistoffen. Het zetmeel wordt door de bewerking geroost en gecarameliseerd, waardoor het product inderdaad een koffie-geur en smaak verkrijgt.
Ja aKboR, hoe vaak moet ik nog zeggen dat je niet moet denken maar moet doenquote:
Dat kan jij niet aan Dot.. Denk aan je rug..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:04 schreef Dotteke het volgende:
Koffie moet echt zijn, neem ook geen genoegen met knulletjes, alleen met echte mannen, zo is het ook met koffie
Met je bekken kantelen is een goede oefening voor je rugquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:05 schreef aKboR het volgende:
[..]
Dat kan jij niet aan Dot.. Denk aan je rug..
Vind ik welquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Gaat het ooit wel eens ergens over, alsof die drol van jou interessant is
Ja ik vind dat ook totaal niet interessantquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:07 schreef Dotteke het volgende:
Gaat het ooit wel eens ergens over, alsof die drol van jou interessant is
Alleen echte mannen zij ze net..quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
DAAR MOET EEN PIEMOL IN
Ohquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:10 schreef aKboR het volgende:
[..]
't kan ook een streepjescode geweest zijn
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:11 schreef Dotteke het volgende:
Daar gaan we weer hoor piemels en poep en de heren zijn weer blij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |