Ik heb eigenlijk vooral fans van andere clubs zien huilen dat Aax definitief het gat zou hebben geslagen na vorig seizoen en hun positie, financieel gezien. Dat we ver uit het zicht zouden zijn. Dat je sinds een paar jaar als Ajacied hoopt op kwalitatief betere spelers is toch ook zo vreemd niet? Kapitaalkrachtig, goede opleiding, begeleiding en Ajax is een perfecte springplank naar een mooie club als je naar behoren presteert.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:55 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ajacieden krijgen altijd een grote bek wanneer ze een leuk jaar hebben gedraaid in Europa,iedereen moet dan naar ajax,ze zijn opeens het nieuwe Bayern,,en de media doet er vrolijk aan mee.
Bij PSVers is dat veel minder,misschien dat je daarom PSV succes gunt in Europa.
Gelukkig zijn er ook genoeg Ajacieden die realistisch blijven ipv te gaan zweven
Zal toch wel Donny Ziyech Martinez op het middenveld zijnquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
Als Ten Hag maar niet met Eiting begint.
Ten Hag zei gisteren dat zowel Ziyech als Blind nog niet wedstrijdfit zijn dus even afwachten of hij wel met die 2 begint.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:33 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Zal toch wel Donny Ziyech Martinez op het middenveld zijn
Liever in de tweede helft wisselen dan zwak beginnen en moeten herstellenquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ten Hag zei gisteren dat zowel Ziyech als Blind nog niet wedstrijdfit zijn dus even afwachten of hij wel met die 2 begint.
wel eens maar als je al 2 zekere wissels van de 3 hebt is ook linkquote:Op donderdag 20 februari 2020 09:39 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Liever in de tweede helft wisselen dan zwak beginnen en moeten herstellen
Je hebt ze allebei wel ontzettend nodig. Ik zou er gewoon mee beginnen, als je tegen Getafe niet onder de druk uit kunt voetballen komt het niet goed.quote:Op donderdag 20 februari 2020 09:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ten Hag zei gisteren dat zowel Ziyech als Blind nog niet wedstrijdfit zijn dus even afwachten of hij wel met die 2 begint.
Inzetten op Getafe en gelijkspel, dan kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:01 schreef Simmertje het volgende:
Mooi gokje waard voor de positievelingen onder ons:
1
2.25
X
3.45
2
3.40
Dat is voor ajax echt nog nooit goed gegaan.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
Lekker achterover leunen en voor die 0-0 gaan. Zij spelen thuis dus laat ze maar lekker zelf komen. Zo niet dan is dat prima, 0-0 uit is een topresultaat.
nee lijkt me ook geen planquote:Op donderdag 20 februari 2020 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is voor ajax echt nog nooit goed gegaan.
Kan me werkelijk niet heugen wanneer Ajax dat ooit gedaan heeft. Eerder altijd naïef aanvallen en in de val van zo'n laffe tegenstander trappen.quote:Op donderdag 20 februari 2020 11:16 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Dat is voor ajax echt nog nooit goed gegaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |