abonnement Unibet Coolblue
pi_193189995
Het domme is dat hij niet eens zelf hoeft te zingen en in beeld hoeft te zijn _O- Hij heeft nu gecreëerd dat dit ze blijft achtervolgen tot volgend jaar terwijl het maar een simpel ding was om te doen.
  maandag 18 mei 2020 @ 11:53:55 #102
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193190574
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 09:57 schreef blackswangreen het volgende:
Het is Eurovisie, geen Noord-Koreavisie. Als die Alex zich er niet goed bij voelt moet hij het niet doen, klaar. Ik vind Love Shine a Light wél een mooi nummer, maar het was wel 'n beetje kumbaya, daar moet ik hem gelijk in geven.
Wat bedoel je met ‘kumbaya’?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193190703
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 10:59 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit. Plus het feit dat je niet alleen maar jezelf promoot zoals Alex Callier zelf wil geloven, maar dat je ook je land vertegenwoordigd in een internationaal evenement. De VRT geeft Hooverphonic de kans op een podium van 180 miljoen kijkers, dan moet je soms iets doen voor het grotere geheel.
Het is entertainment. Niet iets van essentieel belang. De VRT weet ook wat voor band Hooverphonic is, en dat die Alex een eigenwijs type is. Dan weet je wat je binnenhaalt.
pi_193190736
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 11:53 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Wat bedoel je met ‘kumbaya’?
Kumbaya refereert aan cheesy samenzang, zeg maar de EO Jongerendag.
  maandag 18 mei 2020 @ 12:30:49 #105
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193190937
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het is entertainment. Niet iets van essentieel belang. De VRT weet ook wat voor band Hooverphonic is, en dat die Alex een eigenwijs type is. Dan weet je wat je binnenhaalt.
Andersom weet Alex ook dat als je aan het ESF meedoet je aan bepaalde zaken niet conformeren. Als je alleen maar dingen wilt doen die je zelf wilt, dan moet je er niet aan meedoen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 18 mei 2020 @ 12:32:39 #106
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193190955
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:06 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Het is entertainment. Niet iets van essentieel belang. De VRT weet ook wat voor band Hooverphonic is, en dat die Alex een eigenwijs type is. Dan weet je wat je binnenhaalt.
Als je het zo beredeneert, is bijna niets meer van essentieel belang.
Mi gooit hij z’n eigen glazen in voor volgend jaar.
Maar misschien vindt hij dat niet essentieel en heeft hij een ander doel met hun deelname.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 18 mei 2020 @ 12:33:18 #107
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193190962
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Kumbaya refereert aan cheesy samenzang, zeg maar de EO Jongerendag.
Jij vond het cheesy samenzang?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_193191072
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:30 schreef Redefine het volgende:

[..]

Andersom weet Alex ook dat als je aan het ESF meedoet je aan bepaalde zaken niet conformeren. Als je alleen maar dingen wilt doen die je zelf wilt, dan moet je er niet aan meedoen.
Dit argument volg ik niet, aangezien deze samenzang normaal gesproken geen onderdeel uitmaakt van het ESF. Ik denk zomaar dat bv. Salvador Sobral ook niet had staan te juichen hierbij. Of Waylon. Daar moet ook ruimte voor zijn, of je het nou sympathiek vindt of niet.
pi_193191097
Hooverphonic zat toch wel gewoon in de rest van het programma? Dan maakten ze er toch gewoon deel van uit?

Dat filmpje waarin hij z’n muziek promoot kan blijkbaar prima, maar een stukje met een liedje meezingen is uit den boze, want daar is de tijd te zwaar voor en het is een kutnummer.

Schiet mij maar lek hoor. _O-
pi_193191117
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Hooverphonic zat toch wel gewoon in de rest van het programma? Dan maakten ze er toch gewoon deel van uit?

Dat filmpje waarin hij z’n muziek promoot kan blijkbaar prima, maar een stukje met een liedje meezingen is uit den boze, want daar is de tijd te zwaar voor en het is een kutnummer.

Schiet mij maar lek hoor. _O-
Hij ziet Eurovisie als een platform om z'n muziek te promoten. Dus dat doet hij dan ook.
pi_193191165
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij ziet Eurovisie als een platform om z'n muziek te promoten. Dus dat doet hij dan ook.
Hier was ik het mee eens geweest als er een ESF was geweest dit jaar.

Hij had zich gewoon helemaal terug moeten trekken als hij het niet gepast vond.
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2020 @ 12:55:54 #112
368283 ato
pi_193191198
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:09 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Kumbaya refereert aan cheesy samenzang, zeg maar de EO Jongerendag.
Het deed toen mij al denken aan een Coco cola feel good reclame.
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 18 mei 2020 @ 12:56:26 #113
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193191205
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:43 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Dit argument volg ik niet, aangezien deze samenzang normaal gesproken geen onderdeel uitmaakt van het ESF. Ik denk zomaar dat bv. Salvador Sobral ook niet had staan te juichen hierbij. Of Waylon. Daar moet ook ruimte voor zijn, of je het nou sympathiek vindt of niet.
Ik denk inderdaad dat er een kans was dat die het ook niet zo'n geweldig idee hadden gevonden. Maar denk dat die groot genoeg waren geweest om gewoon mee te doen. Alleen kleinzielige mensen kunnen niet over zoiets heen stappen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  maandag 18 mei 2020 @ 12:56:55 #114
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_193191207
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:52 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Hier was ik het mee eens geweest als er een ESF was geweest dit jaar.

Hij had zich gewoon helemaal terug moeten trekken als hij het niet gepast vond.
Dit.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 18 mei 2020 @ 12:57:52 #115
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_193191216
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:48 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij ziet Eurovisie als een platform om z'n muziek te promoten. Dus dat doet hij dan ook.
Ook als je jezelf wil promoten dan moet je weleens wat doen wat niet leuk is. Dat hoort er nou eenmaal bij.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  † In Memoriam † maandag 18 mei 2020 @ 13:14:07 #116
368283 ato
pi_193191389
Maar ben het wel mee eens hoor, hij of die zangeres hadden best voor dat stukje mee kunnen doen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_193191524
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2020 12:57 schreef Redefine het volgende:

[..]

Ook als je jezelf wil promoten dan moet je weleens wat doen wat niet leuk is. Dat hoort er nou eenmaal bij.
Hij ziet dit blijkbaar als iets wat niet hoeft (en daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in). Maar goed, hier gaan we het niet eens over worden :)
  maandag 18 mei 2020 @ 18:35:27 #118
477691 Niels93
<3 Muziek in alle vormen
pi_193195030
Ik ben even een tijd afwezig geweest. Enerzijds omdat ik zo teleurgesteld was dat “onze” editie niet doorging en anderzijds wegens privé dingetjes. Maar ik heb t gevoel dat we sinds zaterdag seizoen 2020 afgesloten hebben en volle vaart voor seizoen 2021 gaan. Zo normaal mogelijk, met de inachtneming van de maatregelen waar we dan in zitten. Ik ben weer terug en positiever dan ooit! :)

Voor nu ga ik heel veel teruglezen van jullie de afgelopen weken. Liefs!
Just do it »
pi_193195258
Alex's Hooverphonic is natuurlijk wel 'Gods gift to Belgium and Europe' qua muziek, die gaat toch geen inferieur riedeltje van ene Katrijn uit het jaar kruik zingen zeker?
Lekker je eigen muziek pluggen in die paar seconden die je nog hebt dit jaar en volgend jaar gewoon nog langer reclame kunnen maken voor je project. Pecunia's moeten wel zijn kant op rollen natuurlijk.
En ohja, volgend jaar een ander zangeresje, deze wordt wellicht te mondig. Blijft lastig, iemand met een mening in jouw groepje :Y
dag
pi_193199307
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 13:28 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Hij ziet dit blijkbaar als iets wat niet hoeft (en daar heeft hij eigenlijk wel gelijk in). Maar goed, hier gaan we het niet eens over worden :)
Ben het wel eens hiermee. Hij hoeft natuurlijk niet deel te nemen. Het samen zingen is allemaal achter de schermen bedacht om saamhorigheid uit te dragen. De vergelijking met Kumbaya vind ik best treffend. Hij staat niet achter het idee en vindt het een kutnummer. Zijn enige doel is zijn muziek te promoten. Misschien niet heel stijlvol, maar wel zijn goed recht. Dat hij zich hierdoor misschien minder populair maakt bij de Eurovisie fanbase is een ander verhaal.
pi_193207450
Vind het wel wat hebben dat iemand gewoon nee zegt tegen zoiets. De fanbase is zoiets volgend jaar alweer vergeten. Anouk weigerde toen ook over de rode loper te lopen, dat werd ook niet echt tegen haar gehouden.
pi_193209049
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 15:51 schreef Arth_NL het volgende:
Vind het wel wat hebben dat iemand gewoon nee zegt tegen zoiets. De fanbase is zoiets volgend jaar alweer vergeten. Anouk weigerde toen ook over de rode loper te lopen, dat werd ook niet echt tegen haar gehouden.
Met dat verschil dat Hooverphonic (Alex C) zich vanaf moment één eigenlijk al verheven voelt boven het ESF en het doet voorkomen als we ze dankbaar moeten zijn dat ze uberhaupt de moeite doen om deel te nemen. Daarnaast vind ik het nog wel een klein verschil of je niet aan alle poespas ter plekke wilt mee doen (wat ik heel goed snap) of met minimale inspanning een gevoel saamhorigheid wil tonen als Belgische ambassadeur.

Anouk is niet van de poespas, maar vond het wel oprecht leuk om deel te nemen. Daar merk je bij Hooverphonic echt geen klote van...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  dinsdag 19 mei 2020 @ 18:56:31 #123
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_193210396
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2020 18:35 schreef Niels93 het volgende:
Ik ben even een tijd afwezig geweest. Enerzijds omdat ik zo teleurgesteld was dat “onze” editie niet doorging en anderzijds wegens privé dingetjes. Maar ik heb t gevoel dat we sinds zaterdag seizoen 2020 afgesloten hebben en volle vaart voor seizoen 2021 gaan. Zo normaal mogelijk, met de inachtneming van de maatregelen waar we dan in zitten. Ik ben weer terug en positiever dan ooit! :)

Voor nu ga ik heel veel teruglezen van jullie de afgelopen weken. Liefs!
Heel herkenbaar!

Maar we hebben inmiddels weer goede moed voor 2021. Welkom terug! *O*
  dinsdag 19 mei 2020 @ 20:19:44 #124
478909 molloot200
alles muziek.
pi_193212888
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 17:33 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Met dat verschil dat Hooverphonic (Alex C) zich vanaf moment één eigenlijk al verheven voelt boven het ESF en het doet voorkomen als we ze dankbaar moeten zijn dat ze uberhaupt de moeite doen om deel te nemen. Daarnaast vind ik het nog wel een klein verschil of je niet aan alle poespas ter plekke wilt mee doen (wat ik heel goed snap) of met minimale inspanning een gevoel saamhorigheid wil tonen als Belgische ambassadeur.

Anouk is niet van de poespas, maar vond het wel oprecht leuk om deel te nemen. Daar merk je bij Hooverphonic echt geen klote van...
Ja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant... Wat als ze straks ook nog gaan weigeren voor bepaalde dingen als postcards? Heeft ook niet te maken met een lied promoten, en dan verstoor je wel een hele productie (daar moet dan weer een oplossing voor gevonden worden). Nu is het nog een klein ding waar gemakkelijk omheen te werken is en het is te hopen dat het ESF team het niet moeilijk gaat krijgen omdat Hooverphonic (of Alex) zo nodig iets niet wil op de manier zoals het team het wil.
pi_193215672
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 mei 2020 20:19 schreef molloot200 het volgende:

[..]

Ja, aan de ene kant wel, maar aan de andere kant... Wat als ze straks ook nog gaan weigeren voor bepaalde dingen als postcards? Heeft ook niet te maken met een lied promoten, en dan verstoor je wel een hele productie (daar moet dan weer een oplossing voor gevonden worden). Nu is het nog een klein ding waar gemakkelijk omheen te werken is en het is te hopen dat het ESF team het niet moeilijk gaat krijgen omdat Hooverphonic (of Alex) zo nodig iets niet wil op de manier zoals het team het wil.
Wellicht staat er zoiets in hun contract of voorwaarden van de EBU of gaat dat er in komen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')