Erdogod, niemand die de baklava zo kan vouwen als hijquote:Op maandag 17 februari 2020 19:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk op fok hebben we al een kuzu smiley
Gemaakt door de grooste erdogan volger @:LTVDK
Hij ziet er nu echt uit als een meisje. maar vind het serieus een mooi hoofdquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Lijkt een compleet tot debiel aan toe verpest kind, nu al
Kan een beetje vooroordeel bij zitten, dat geef ik toe
Kijk eens goed, dat kindje is niet helemaal in orde maar goedquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hij ziet er nu echt uit als een meisje. maar vind het serieus een mooi hoofd
Creatiefquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe heeft mooie borsten en mooie tanden dus ik zou haar op de trampoline laten springen en haar gelijktijdig laten lachen.
Je kan haar ook dit laten doenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:01 schreef UitStraling het volgende:
Yolanthe heeft mooie borsten en mooie tanden dus ik zou haar op de trampoline laten springen en haar gelijktijdig laten lachen.
Dat kan je toch helemaal niet zeggen zo. Ik vind het een mooi kind.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kijk eens goed, dat kindje is niet helemaal in orde maar goed
Geilquote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan haar ook dit laten doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wel goeie billenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je kan haar ook dit laten doen
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Jij hebt maar een vreemde kijk op schoonheid.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan je toch helemaal niet zeggen zo. Ik vind het een mooi kind.
Drilt prima denk ik, zo net met je heupen tegen die billen rammenquote:
beauty is in the eye of the beholderquote:Op maandag 17 februari 2020 20:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij hebt maar een vreemde kijk op schoonheid.
Wel lekkere prammenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:00 schreef Molo het volgende:
Lijkt een compleet tot debiel aan toe verpest kind, nu al
Kan een beetje vooroordeel bij zitten, dat geef ik toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |