Gezien het werk dat hij doet lijkt me dat sterk.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:50 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Buiten het feit dat hij hier gewoon heel fout zit, heeft hij misschien wel een ander werkschema dan jij en ik hebben?
Die stukken krijgt hij opgestuurd, mocht hij navraag doen bij het cbr. Die hebben dat allemaal in zijn dossier niffoquote:Op dinsdag 18 februari 2020 06:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
TS was te dronken om dat te herinneren en hij heeft de stukken van de politie niet. Daar staat vast haarfijn geschreven waarom ze gebeld zijn, door wie, waarom en hoe TS er bij hing. En ook waarom ze hem hebben laten blazen.
Je ging je account toch op laten heffen?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:10 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Die stukken krijgt hij opgestuurd, mocht hij navraag doen bij het cbr. Die hebben dat allemaal in zijn dossier niffo
Hoe?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:08 schreef C.L.Werner het volgende:
Zoniet, dan is de kans dat je een jaar zonder rijbewijs moet rijden
Oo veler verzoek toch teruggekomen mi niffo!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:15 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Je ging je account toch op laten heffen?
Bijzonder goed advies ditquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:08 schreef C.L.Werner het volgende:
Zoniet, dan is de kans dat je een jaar zonder rijbewijs moet rijden
Indien er nog enige twijfel bestaat na de psychologische test dan kan het CBR beslissen dat hij na een jaar, drie jaar en 5 jaar nogmaals een bloedtest mag uitvoeren. Hiermee probereen ze recidive tegen te gaan.quote:
Dit is Geen advies mi niffo, dit is een mogelijke uitkomst van het bestuursrechterlijke traject van het CBRquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Bijzonder goed advies dit
Ik denk niet dat ze adviseren om zonder rijbewijs te gaan rijdenquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:20 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Dit is Geen advies mi niffo, dit is een mogelijke uitkomst van het bestuursrechterlijke traject van het CBR
Hij krijgt zijn rijbewijs onder voorwaarde terug, volgens mij staat er dan een code opquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze adviseren om zonder rijbewijs te gaan rijden
No spang!quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Ribba mi niffo. Ik leer elke dag bij.
Ik ben echt blij dat jij je rijbewijs kwijt bent.quote:
Helemaal mee eens, totaal geen zelfreflectie. Je blijft het maar hebben over dat krasje en dat er niks aan de hand was.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik ben echt blij dat jij je rijbewijs kwijt bent.
En dat meen ik serieus. De manier waarop je reageert, waar je bewust niet op focust en waar juist wel op... Je hebt nog steeds niet door waar het nou eigenlijk om gaat, je hebt er echt helemaal geen fuck van geleerd.
Ja, ga maar janken, als je maar niet deelneemt aan het verkeer.
Sympathie voor jou is inmiddels onder het nulpunt. En het lijkt alleen maar erger te worden na elke post van je.
Ben daar maar trots op.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja baardmans, zo ben ik ook weleens ongeschonden weg gekomen.
Die cursus is echt pure geldklopperij. Terecht wel, maar ze leren je gewoon wanneer je nog kunt rijden als je een slok op hebt.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 07:44 schreef StateOfMind het volgende:
Maar het feit dat Kree dat maar niet in wil zien en het maar blijft bagateliseren geeft maar weer duidelijk aan dat een EMG EMA maatregel erbij zeer nodig en terecht is.
Hij was toch bezig het schadeformulier in te vullen.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
Had TS niet kunnen weigeren te blazen? aangezien hij thuis was, de motor waarschijnlijk koud en het niet aannemelijk was dat hij gereden zou hebben.
Okee.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:02 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Die cursus is echt pure geldklopperij. Terecht wel, maar ze leren je gewoon wanneer je nog kunt rijden als je een slok op hebt.
Nee dat mag niet. Daarnaast is het al genoeg om zelfs alleen maar aanstalten te maken. Maw, bezopen maar je auto lopen met de sleutels in de hand is al voldoende. Juridisch zal het allemaal lastiger te bewijzen zijn maar TS is in deze gewoon fucked.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:06 schreef RamboDirk het volgende:
Had TS niet kunnen weigeren te blazen? aangezien hij thuis was, de motor waarschijnlijk koud en het niet aannemelijk was dat hij gereden zou hebben.
Op flitspaal.nl zijn zat verhalen te vinden over het onderzoek en die schetsen inderdaad een heel goed beeld van de haalbaarheid.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:11 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Okee.
Gelukkig is er ook nog het psychologisch onderzoek.
En ik las in een van de delen van dit topic dat dat zeer pittig is (terecht) en dat 80% het niet haalt.
En gezien de gedragingen van Kree vermoed ik dat hij er ook niet door gaat komen.
Maar dat is gewoon een stuk makkelijker, jagen op aangeschoten wild.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 09:18 schreef Lospedrosa het volgende:
Kree maakt een foutje, wordt wel gestraft.
Maar al die moraalridders die gaan zeggen dat het ohzo slecht, dom, slecht, is zijn nog vermoeiender.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |